Počet zobrazení stránky

neděle 1. listopadu 2009

Snad to byl jenom zlý sen !

Od: vrana2077@seznam.cz

Komu: inahb@centrum.cz , Roman Sláma , miroslavmrkvicka@seznam.cz , Republikáni Jihomoravský kraj

Předmět: zaslání

Datum: 2.11. 2009, 02:28 - dnes v 02:28

Servus revolucionáři,
tak tu naší skoro 10-denní anabázi sčítnem. Před 15 měsíci jsem se vrátil na výzvu vedení SPR-RSČ po 14letech zpět do jejího lůna. Kromě tanečků odnikud nikam, jsem se ničeho nedočkal. Strana je švor jak finančně, tak myšlenkově.
Dodnes nevím, jak dopadl soud s předsedou, dle agenturních zpráv dluží audit MV ČR za roky 07 a 08 a Krampera sdělil novinářům, že na ně není. MV ČR chystá návrh pro NSS k dalším opatřením. Tolik v kostce na úvod.
Zachytil jsem reakci vedení jmk Rep, která měla sloužit k oživení činnosti této strany. Tato reakce byla provázena výzvou k připojení se . Toto jsem také učinil s tím, že mne nezajímají tahanice mezi vedením jmk a vedení Rep a odmítám jakoikoliv kooperaci s DS.
Po několika e-mailech se panem Slámou jsem začal míi jisté pochybnosti. První začala, když mi naznačil, zda neznám nějaký nelegální způsob zmocnění se elektronické schránky Rep a to třeba i formou bílého koně. Toto jsem odmítl ,aniž bych se nějak tím dále zabýval.
Když mi dotyčný naznačil, že vizí inovované Rep je národní koalice s Moravany, Pravým blokem a ČSNS pod hegemonií DS, tak jsem velice svižnou metodu optání se u vedoucích těchto stran / kromě DS / zjistil, že je to pouze nebetyčná pitomost v hlavě jmO Rep .
Poslední kapkou bylo sdělení, že je nutno vytvořit jakousi "bílou alianci " pod garancí DS za účelem ochrany ČR před Cikány, přistěhovalci a zednáři, kteří mají kdesi v Georgii vyvěšený plán na likvidaci světové populace ve výši cca 500 milionů lidí. Od té doby se počet obyvatel země ovšem zvýšil dvakrát . To že existují Trienála, Bildeberg, klub 300 a jeho konotace 33, plán NWO vím i bez školení pana Slámy. Ono je ovšm také nutno trochu rozumět geopolitice a geostrategii a vidět věci v souvislostech.
Přesto jsem věřil v jistou soudnost ostatních. Včera ráno mi dotyčný Sláma sdělil, že odchází na schůzku a že mi dá vědět během dne. Jelikož ani po několika urgencích tak neučinil, zavolal jsem již uvedenému Mrkvičkovi. Náš hovor skončil velice rychle- obvinil mne z destrukce a já ho poslal se slovy debile, jdi do prdele k čertu !
Jestli vizí těchto politických upachtěnců je vize spojování s někým, kdo o to nestojí a budování přílepků DS a to vše umocněno vyřízením si účtů s dr. Sládkem,tak mi mphou vylízat anál političtí negramoti ! Vůl vedle vola a navíc naprosto signifikantní právní bezvědomí !
Co se bude dít dále, je mi vcelku jedno. Jestli to vedení Rep přejde mávnutím ruky nebo mne kopne do zadku, je jejich věcí. Legitimace Rep bude každopádně cennou trofejí sbírky propriet politických stran !
Tento příběh nazvu třeba Sláma v hlavě a ostrouhání mrkvičky ! Rád chodím světem s lidmi chytřejšími než jsem já. Mám-li jítí s blby, tak raději zlatá SAMOTA !
Kronus jaroslav
na začátek
Vaše emaily zabírají 0,01 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%

Žádné komentáře:

Okomentovat