Počet zobrazení stránky

pondělí 16. listopadu 2009

Dopis virtuálnímu tajemníku presidenta jednoho banán-státu


Servus pane tajemníku,
přijměte prosím pozdrav od jenoho vlka samotáře  z Polabí. Budu k Vám mluvit upřimně,ale nikoliv zjištně . Čas do času napíši současným mocným , co si o dění v našem banán-státu myslím. Vás vnímám jako oddaného služebníka hlavy státu a člověka s velice zajímavým myšlením. Umím si představit, že kdyby jste nebyl tajemníkem hlavy státu, tak patříte k vrcholným představitelům politické strany SSO a občas panu dr. Machovi vysvětlíte, že vrší jednu chybu za druhou. Dokonce si umím představit, že až současný president odejde z úřadu , budete patřit k thin thanku nečeho, co on bude ve svoji kreativitě pěstovat a v rámci demokratické společnosti coby proti-polu intošskému konstruktu "občanské " společnosti .

Nebudu tvrdit, že Vás vnímám intenzivně,ale jsou chvíle, kdy o Vašich krocích či postojích velice silně přemýšlím. Jedním byl například, když jste reagoval na dopis silně panoptikálního seskupení s rádoby ctihodným názvem Národní sjednocení. Schytal jste to od novinářské sebranky i mediálně-promiskutních "znalců" všeho. Mne ten příběh zaujal kromě jiného proto, že jsem byl členem PV tohoto spolku a na ustavujím sjezdu jsem ho velice svižně opustil, když Mgr. Skácel začal opět ideově blouznit a já rozpoznal, co čeho mne vlákal. Se mnou odešli i integrální katolíci, kteří později převzali otěže NSj a byli jeho leadry v době, kdy Vám přišel dotyčný dopis, na který jste reagoval. Jeden z těchto kousků je k vidění na čele masopustních rejů na podporu současného presidenta  s tlampačem v ruce...........
.
Já Vám tento dopis adresu hlavně proto, že levičácká sebranka vydala na svém webu Článek -další rasově nečistý nácek, kde je velice zajímavá fotografie. Zde stojí vedle dotyčného jistý Jan K. a vedle něho starý muž, který až do své smrti věřil v ideály 3.Říše a stal se jakýmsi guru českých nacistů a 
Je tuším z roku 2001 a to je období, kdy on coby pohrobek SPR-RSČ ,která v té době se ještě nestačila vzpamatovat z volebního fiaska v roce 1998 , ČSNS byla vytunelovaná partou kolem jího předsedy a projekt NS skončil blamáží.  

On ve svoji spontaneitě a vrozeném kretenismu sebral po ČR jemu podobné a založil NSB. To že později byl coby politický diletant a z jejich pohledu měkota vykopnut a vše začlo sloužit jako zárodek dnešního NO či AN není zase tak podstatné. 

Já jsem již asi před půl rokem upozornil vedoucí pro-presidentského webu F.jistou dr. H, na problematičnost tohoto člověka. Odpověděla mi, že není kádrovákem a že tento fešák píše milé věci. Fajn, dnes už píše oslavné články na adresu K.Hašlera, s Vaším nadřízeným bojuje proti všemu "zlu " světa atd. Umíte si prosím představit, že nějaký poťouchlý novinář či někdo naočkovaný formou vcelku zdařilé manipulace vyvolá hysterii článkem- Nacista zeměpánovým agitčíkem ????????- Ono jde opravdu o to, že na té fotografii stojí velice seběvědomně a je obklopen velice pochybnou společností !!!!!!!
David Kostlán jako mladý naziskin na demonstraci NSB v Praze 28.10.2001. V čele transparentu trio Michal Podolák, Jan Kopal a Roman Elmar Skružný.


Víte jedno staré přísloví říká, já po Tobě nejdu proto, abych tě zničil, ale proto abych tě zachránil ! Jsem si vědom, že ve vztahu k němu nemohu býti nepodjatý. Moje důvody k tomuto dopisu jsou vcelku prosté -ono v tomto mravním skrčenci a tulákovi ducha je něco, což když se bude pěstovat, tak by to mohl i vzklíčit.......V době, když se mi svěřil, že to chce tady na zemi skončit a že nevíc co dál, řekl jsem mu, že existuje jistá společnost CEP a dějí se tam zajímavé věci. Časem se stal pravidelným účastníke, dnes je agitčíkem vašho šéfa.........
Víte, o kdysi Čuba ve Slušovicích řekl - u nás je práce pro každého, ono jenom chvíli trvá, než mu najdeme to správné místo !


P.S. Dopis je fikcí. Autor není odpovědný za jeho další šíření či dokonce doručení na tzv.patřičná místa..........................

Žádné komentáře:

Okomentovat