Počet zobrazení stránky

neděle 22. listopadu 2009

To není příjemné zjištění,ale ono nic nového pod sluncem........



Tento víkend jsem byl svědkem dvou momentů, které mi daly také jistou informaci o tom kdo je kdo a byly v jistém smyslu docela zajímavou sociologickou sondou.

Velice zřídka a to zdůrazňuji držíce se na míle odlidského běsnění všeho druhu zajdu a to jenom o víkendu do jedné zapadlé noční herny-baru . Zde je většinou prázdno, udělám drobnou konzumaci a pokračuji ve svoji procházce se pejskem. Ani nevím proč jsem v páteční noci vyrazil dříve než mívám zvykem a do té herny-baru dorazil kolem 23.30 hodin. Sotva jsem otevřel dveře, krve by se ve mne nedořezal.
Zde tlupa asi čtyřech sparťanských hooligans v rozmezí 45-100 kg, věku cca 18-20 let. Vcelku slušně pod kulichem jeden triko Sparta-ultras, druhý Boj pokračuje atd. Ten největší věchýtek notně nalitý ulehal zády na lavici a nezapomněl vztyčit pravici....., detaily nechme bokem.
Sedl jsem si hodně bokem a při pití kávy pozoroval. Jejich dvě děvčata také nejevila moc soudnosti a bylo jenom otázkou, s kým ten večer zalehnou......Co mne opravdu vyděsilo byla naprostá bezprizornost a frustrace těchto " úderníků".

To že to nebyli žádní lamželeza přes hlavu by mne nevadilo, ale jejich naprosté vykolejení z norem života mladých lidí, které je zřejmě pro ně každovíkendovou normou -to je HNUS.
Také jsem odcházel s velice špatnými pocity a přemýšlel hlavně o tom ,že DM může psát na svém webu co chce. Tato individua jsou integální součástí sešlostí politického nádeníka Vandase a tím je prostě vymalováno.
Budu se možná opakovat- ať byl předseda VF Macháček jakýkoliv názorově či ideově, ale jakmile se mu objevil takový to hnus na shromážděních -vyběhl s ním jako s horkým popelem !

Coby sběratel politických propriet a politické agitace vůbec jsem narazil na propagaci mládežníků KSČM zvaných Komsomol. Poslal jsem na uvedený e-mail dotaz a málem jsem spadl ze židlo, když mi bylo odpovězeno slovy Čest práci a potom text.
Svižně jsem vyartikuloval co chci a druhý den jsme se sešli. Přišel mladík a měl rudý šátek přes ústa. Podal jsem mu ruku a ihned dal věci do souřadnic všedního dne. Velice bystře to pochopil a šli jsme si na chvíli sednout do jedné restaurace. Věnoval mi stoh různé levicové i levičácké agitace a slíbil mi několiko placek . Já chci ale psát trochu o něčem jiném.
Tento trochu levicovou ideologií ovlivněný mladík byl člověk spořádaných poměrů jak osobních, tak stavovskch -student. Mluvil velice jasně a zřetelně, měl životní vizi a byl přiměřeně oddán svoji myšlence.
Velice rychle i přes velký věkový rozdíl a stavovsou příslušnost či ideovou orientacijsme se shodli na tom, že nacicz i anarchie jsou pouze dvěmi stranami jedné patologie a že jedině tvořivý individuální život s patřičnou mírou altruismu či solidarity je jedinou akceptovatelnou cestou občanské spořádanosti, životní cesty a naplnění života a jeho smyslu .
A za to Vám mladý muži díky !

Žádné komentáře:

Okomentovat