Počet zobrazení stránky

úterý 10. listopadu 2009

Zaslání

Předmět: zaslání
Datum: 11.11. 2009, 04:41 - dnes v 04:41


 

Dobrý den Petře,
obdržel jsem od Tebe dva e-maily. V prvním mi trochu chybělo tvoje stanovisko k moji podpoře utnutí debilizující diskusi na téma ing. Bobošíková versus hnutí Demokracie. Ale to je tvoje věc. Děkuji za omluvení za neúčast na VH, protože léčebný režim v dlouhodobé PN neumožňuje opustit domov téměř na 12 hodin. navíc mám psa, který je se mnou " srostlý " a představa, že ho nechám 12 hodin beze mne je vyloučena.

Co se týče druhého e-mailu a jeho předmětu , sdělím Ti pouze tolik. Nejdříve si najdi na Googlu jména Martin Bacik a Jan Kopal. Budeš-li míti dále po seznámení s těmito exoty dalších otázek k té materii, která koluje po internetu více jak rok , pak mi nezbyde nic jiného, než aby jsi mi ji ještě jednou přeposlal jako oficialní materii a já ji předán OČVTŘ, a´t znovu přezkoumají trestní odpovědnost jejich šiřitelů či autorů.

Já ti tím pouze říkám, že jsem ji vymazal, protože mi byla již několikráte přeposlána různými lidmi a snad nejlépe to charaterizoval jeden člen ČSNS, který se vyjádřil na adresu autora toho pamfletu coby osoby silně neschopné pracovat s informacemi.............

Já takto činím hlavně proto, že ono by to vzhledem k jednomu z mnoha lživých konstatování také mohlo dojít k tomu, že by k případnému trestnímu stíhání šiřitelů těchto pitomostí mohla býti vyslýchána bývalá žena a ačkoliv ji mám u zadku, mělo by to nějaký dozvuk k mému synovi a já si to prostě nepřeji. Pak bych asi musel k těm bastardům zvolit ještě jinou než právní cestu a já se s "tlužtokožci" leckdy nejasného původu nerad zahazuji.

Ono není daleko k rozpoutání vášní a pak věci velice rychle eskalují a mohou se velice rychle vymknout z rukou komukoliv. Jedem z těch blbů má zbrojní průkaz a řekněme, že ono náhodné setkání s takovým to mezi čtyřma očima může míti dosti tragické následky ................

Jestli ti to tak stačí, fajn, jestliže ne, pak zůstaňme třeba jenom přáteli a rád si občas něco přečtu od dr. Poláka na téma Přímá demokracie !!!!!!!!!!!!
Jarda










Žádné komentáře:

Okomentovat