Počet zobrazení stránky

neděle 15. listopadu 2009

Díky mladý muži...................


Zřídka kdy, neřku-li vůbec používám při svém publikování podobných artefaktů. Důvody jsou obecně známy pro ty, kteří chtějí pochopit. Ten kdo má duto v hlavě a může to býti i vystuženo nějakým doktorátem těžko něco vysvětlovat . Vůl zůstane volem a pařez pařezem !

Rád se toulám se svým psem po mém městě. Přes den volím nekonečné procházky kolem Labe, v noci procházky po městě. Člověk na vlastní oči vidí odvrácenou tvář města a zoufalost mnohých skupin lidí, kteří se tváří přes týden jako poslední spravedliví. Ale k tomu se ještě bočním tématem dostanu. 
Dnešního dne řekněme po půlnoci jsem vyrazil se svým psem na obvyklou procházku a s téměř budhistickým odstupem jsem pozoroval projevy všech forem kretenismu páteční noci. Zlatá mládež a její kopie u místní TOP diskotéky nevěděla jako obvykle, co se s ní děje. Přešel jsem jdouce přes most na druhou stranu, protože naproti šel jeden, kterímu chodník nestačil a já nerad řeším hlouposti. Když jsem vcházel na náměstí, tak zde byl opilecký kvikot několika více-třicátníků, kteří měli notně pod kulichem a řvali jakousi národní píseň. Proti mne šel mladý muž s dívkou, který mne ihned zaujal..........

on tak 25 let, visáží neo-skins, ona cca 20 let, dle visáže studenstka. Oba se držíce v rámě,naprosto střízliví a ona již na dálku volajíce - mohu se Vás na něco optat ? Trochu nedůvěřivě jsem řekl, že udělám vyjímku a prosím. On se ptal, proč vyjímku -já mi řekl suše, že po půlnoci se s lidmi bavím velice zřídka a že jenom když se podívá po náměstí / kde mezitím jeden začal blít a jakási tlupa paniček řešila " úda". Asi pochopil a ptal se na druh psa- že je neobvyklého zbarvení. Odpověděl jsem mu, že je to kříženec staforda a australského honáckého psa. Dali jsme na chvíli řeč. jelikož jse msi všiml subkulturního tetování, ptám se - patříte k hnutí ? On říka jasně a mám psa - bulteriera. Trochu jsem upozornil na nebezpečít tohoto plemene a malých dětí a zeptal se ho jaká orientace v hnutí ? Řekl mi Blood end honor. Mírně jsem se nadechl a řekl, jako bývalý kališník jsem trochu ostražitý pred těmito myšlenkami. Usmál se, řekl, že i jeho kamarádi jsou kališníci. také jsem se usmál a po vzájemně respektovaném rozloučení jsme se rozešli.

Dále jsem pokračoval v procházce městem a viděl tu nalitého, tam partičku zfetovaných čekajících na svoji dávku. Také jsem potkal obligatorní skupinku ne-kolínských Cikánů jdoucích z herny, kde zřejmě proměňovala peníze stržené za drogy. Potkat problémového Ukrajince je velice složité, prototže v Kolíně jich je nikoliv minumum počtem,ale minimum problémových. Totéž platí o zdejší velice respektované asijské komunitě a Mongolové se drží v ústraní............
Dnes ještě o pravdo-láskařích, volbách na Slovensku a možném poslání Dalíka.................


  


Žádné komentáře:

Okomentovat