Počet zobrazení stránky

pátek 20. listopadu 2009

Kázeň -to je to co Vám chybí páni policisté !!!!!!!!!!

Sdružení ČESKÝ HASIČ má nové vedení

iDNES.cz: Při policejní oslavě v Brně se mělo hajlovat


Podezření z toho, že sympatizuje s neonacismem, čelí skupina jihomoravských policistů. Když totiž v noci z pátku na sobotu v brněnské restauraci Nekonečno u Městského divadla slavili narození dcery jednoho z kolegů, tak také prozpěvovali rasistické písně, skandovali hesla ve stylu "já jsem běloch" a nakonec i hajlovali. Na incident upozornil server iDNES.cz.
celý článek počet komentářů: 42


Policistům dochází s platy trpělivost, chtějí vyjít do ulic
Foto: ilustrační

Policistům dochází s platy trpělivost, chtějí vyjít do ulic


Kvůli plánovanému snížení platů veřejných zaměstnanců o čtyři procenta možná vyjdou policisté a hasiči demonstrovat do ulic. Stěžují si, že s nimi o chystaných škrtech v rozpočtu nechce jednat ani ministerstvo vnitra, ani předseda vlády. Informoval o tom zpravodajský server Novinky.cz.
Počet přístupů: 303

Tento článek se mi nepíš moc lehce. Strávil jsem ve spolcích, jako je policie téměř 12 let a mám vcelku bohatou zkušenoost se vzorkem lidí, kteří v nich působí. Umím si představit, jací modelové a typy udělají v dnešní době řízeného chaosu , majetkové a mezilidské entropie, známostí, klientelismu, nepotismu, uplatkářství a jiných forem korupce KARIÉRU.

Já začnu klasikem - Vaše práce vyžaduje ty nejlepší lidi, ale ONA jim nemá co nabídnout ! To je rčení přímo nadčasové !
Přesto se pozastavím u dvou parametrů, které by jste měli míti na paměti. Pánové a dámy- ono není dne, aby agenturní zprávy nepřinesly informaci o patologickém chování někoho z Vás. Ono je pak vcelku jedno, zda je to naložení dvou bas piva při zajiš´tování místa nehody a nebo -viz výše !
Druhou skutečností je fakt, že patříte ve společnosti k vcelku solidně zabezpečenému stavu a to jak finančně, tak logisticky, včetně zabezpeční když s tím tzv. seknete. Já nebudu zabýhat do detailů, ale Vy víte, že plat cca 25 tisíc hrubého mezi Vámi není vyjímkou a vidina, že po 10 či 15 letech to zabalíte a odcházíte s rentou cca 12-15 tisíc je prostě faktem. Já vůbec nepochybuji, že jsou to peníze zasloužené ,ale silně pochybuji, zda vůbec máte přehled, za jakou mzdu dnes dělá velká většina lidí v pracovním poměru a to za situace, kdy může dostat výpověď téměř na hodinu a nemá odvolání. To se vůbec nebavím o to, jak je dnes zacházeno s lidmi po padesátém roku života, osobymi OZS a jinými handicapovanými na trhu práce.

Já jsem si projel kus diskuse pod uvedeným článkem a pochopil jsme, že ona věc má dvě roviny. Jednak zastropení výsluhového příspěvku a potom snížení reálné mzdy vzhledem k tzv. balíčkům vlády při současné ekonomické situaci. Víte pánové, ono v dnešní době nechutného konzumu a hedonismu je téměř vlastizrádné někoho vyzvat ke skromnosti -já netvrdím že to musí býti forma střídmosti, která zavání askezí.

Ale nepatříte k těm, kteří by museli počítat každou korunu. On policajt či četník v historii území Koruny české za každého režimu nikdy nepatřil k nejbohatším,ale nikdy nestrádal !
A co se týče Vámi avizované stávky. Vím, že máte jako státní zaměstnanci vcelku možnosti omezené. Ale když si vemu, to co jste předvedli asi před 2 roky -tak to byjeden zaplakal. Ale nic Vám nevyčítám. Ona doba -kdy předseda OSŽ DUšek zahrozil a i tehdy všmocnému Klausovi se podlomila kolena, je prostě PRYČ. Jenom si říkám, zda místo stávky či podobných taškařic v době ,kdy není nic jisté by nebylo spíše od věci se věnovat praktičtějším věcem, než organizovanému cirkusu pro devotní media ! PUNKTUM !



Žádné komentáře:

Okomentovat