Počet zobrazení stránky

pátek 27. listopadu 2009

A to je finále..................

 


Vlajka Vlajky



 

 

 

AN vs SHO

 

Martin Laco 23 listopad v 22:51
Dobrý deň.

Chcel by som sa Vás spýtať od koho konkrétne máte informácie o podieľaní sa niekoľkých našich členov na aktivitách AN Slovensko.

Ďakujem za odpoveď

Martin Laco, člen predsedníctva SHO.
Jaroslav Kronus 24 listopad v 1:42
Zdravím, tu informaci mám v obecné rovině z příspěvku, který byl naTA3, kde se mluvilo o AN a navíc v původní verzi annoncované akce byla také o nich zmínka. Pak jsem reagoval dílče Mgr.Švecovi a nějaký pro mne neidentifikovatelný člověk mi sdělil, že oni jsou jiní než AN z Čech a já pomocí googlu jsem další a poprozkomání stránek AN Slovensko bylo jasno. Ono si složit několik indicíí či přímo důkazů do uzavřeného kruhu není pro mne problém........S pozdravem kronus Jaroslav
Martin Laco 24 listopad v 9:31
To je v poriadku, ja mám ale na mysli tento rozhovor:

Nazdar, radsej vam to napisem takto sukromne.

AN na Slovensku su trocha iny ako AN u vas.

Komplet AN juhozapad su clenovia SHO. Zakladatelia AN Nitra su clenovia SHO. Aktivisti AN severovychod su clenovia SHO - ktory aj organizovali akciu v Poprade.

Napriklad si pozorne precitajte toto:

http://www.nacionalisti.net/20090618-re ... zapad.html

Vecsina autonomou kasle na SP. Namiesto negativ vsade hladajte pozitiva.

S pozdravom Martin Laco
Jaroslav Kronus 24 listopad v 15:01
Já už na to prosím reagoval, toto oznámení bylo zasláno způsobem, který nelze z moji strany dešifrovat a navíc jsem ho i tak již deaktivoval. Tak Vám bohužel nemohu nijak pomoci.
Jaroslav Kronus 25 listopad v 19:23
Zdravím, bohužel jsem Vám asi nepomohl. Asi jsem vstoupil do vod, které měly býti lidem utajeny. Bohužel se jednalo o selhání lidského jedince. Rozumím tomu, že na venek ofenzivou typu, že nejlepší obrana je útok vedete věci od meritu problému. Nakonec ofenzivní propaganda nikdy jinak nepracovala. Každopádně neustřihnete-li šnůru mezi SHO / MS / a AN, tak se může velice dobře stát, že Váš projekt se stane terčm profylaktických opatření establismentu. Nakonec mnou zasílané materie k ničemu jinému nesměřovaly. Ono je takové staré přísloví- já do Vás "nekopu " proto, abych Vás zničil, ale naopak zachránil. Ono k pochopení tohoto přísloví je třeba ale jisté moudrosti a odstupu od věcí samotných. To že asi jsem
ztratil další publikační platformu je samosebou, ale ničeho nelituji. Ono časem dojdete k tomu, o čen dnes hovořím................
Odpovědět:

Žádné komentáře:

Okomentovat