Počet zobrazení stránky

středa 18. listopadu 2009

Dopis na dálku a nikoliv tentokrát VIRTUÁLNÍ


Popálená Natálka po osmi měsících poprvé promluvila


Milá Natálko,

píši Ti na dálku s velkým pocitem zadostiučinění. To spočívá v tom, že nepatřím k těm, kteří velkohubě bojují s čímkoliv, co si vytvoří jako svého nepřítele a  domnění posledních spravedlivých rozsévají kolem sebe zlo či spíše záš´t majíce pocit -že oni jsou Ti povolaní proti zlu bojovat.

Můj velice dobrý -dnes už asi spíše symbolický - přítel v době, kdy mi pomáhal z první životní krize mne naučil, že zlu je třeba čelit a že na tento problém je pamatováno i v Písmu. Zároveň mne naučil, že jsou některé války, které se nedají vyhrát NIKDY, ale dají se ukončit IHNED. Někdy mi to trvá, než si na tuto tezi vzpomenu,ale rád ji mám jako životní program !

Bohužel patřím mezi Ty, kteří prostě vlastní děti vidět nemohou, protože v této zemi, když si matka řekne že ne, tak tátu spíše čeká kriminál nebo blázinec. Tak jsem to vzdal a dnes už to beru jako integrální součást svého života.

Až budeš větší, rodič Ti určitě vysvětlí, že lidská hloupost , na kterou když se naroubuje zášť vede k hodně špatným koncům. Nakonec ty jsi toho exemplárním důkazem . Také časem poznáš, že v dobách špatných se lidská zloba obrací proti poslům ŠPATNÝCH ZPRÁV .

Jedna skupina české spodiny -byť "navonělá" v mnoha případech akademickými tituly mne srovnává s rasisty a dokonce s nacisty. Druhá skupina opravdové lidské špíny mne viní z kolaborace s českými Cikány-Romy, že jsem placená bývalými českými Němci a podobné hlouposti. Já Tě tím nebudu zatěžovat,

pouze Ti na dálku sdělím, že se dnes již pracuje i z moji strany na tom, aby jsi měla trochu "Štastné a veselé Vánoce " a slibuji, že na den zrození Ježíše Krista zapálím svíčku i za Tebe coby znak solidarity !

Kronus Jaroslav - Kolín


 

Žádné komentáře:

Okomentovat