Počet zobrazení stránky

sobota 14. listopadu 2009

Setkání poučné, by´t smutné...........

Obdobný článek jsem publikoval na webu nazorne.cz, než jsem odsud byl odejít nechvalně známými okupanty,kteří si myslí, že jsou všude doma a pak se diví, když je někdo kopne do ZADKU. Asi ani nemusím říkat, že šlo o jisté-zablešeno-ošulené souručenství vedené jistým vlkem v rouše beránčí. Že hlavní roli hrála hysterická Věruš, to je snad samozřejmé........


Při svých toulkách středními Čechami jsem potkal emeritního patriarchu Československých husitů dr.Špaka . Tak jak jsem zvyklý při setkání s noblesními lidmi jsem pozdravil a zabředl řeč. Tento muž pro nezasvěcené po předání moci byl zvolen do čela ČSCH a tuto v rámci možného stabilizoval a očistil od provařených elementů éry s beranicí a dýmkou v zubech.

Optala jsem se na zdraví jeho pani, na jeho aktivity současné a nemohl jsem jako jedinec zvědavý se optat na jeho pocity z doby, kdy jeho následník biskup Bican díky svoji sodomii a obecné zálibě v jiných formách hříchu znesvětil jeho dílo a vyvolal velké pnutí v církvi samotné. Jenom pro neinformované připomenu, že dotyčný klouzek-VYKLOUZ z análu Bican navrhoval jistému vězni v rámci svoji pastorální činnosti nějaké úlevy za poskytnutí pohlavního styku. Dále jsem se separátně od osoby, která se v lizkosti tohoto pátera vyklouze pohybovala v rámci náhradní vojenské služby, že vedl velice řekněme rozmařilý život.....................

Pan Špak se zasmutněl ve svém jinak jasném pohledu a řekl mi, že to byla velice ošemetná situace. On mi naznačil, že jeho se to týká kromě toho, že to byl ON, který svýma rukama předal úřad dotyčnému klouzkovi. Viděl jsem v očích tohoto muže velké zklamání,ale i pokoru a snad i znak odpuštění hříšníku....Raději jsem diskusi diplomaticky ukončil ,rozloučil se a šel si po svých .

Později streamová media přinesla zprávu, že tento dáreček se stal vyučujícím na policejní škole, že vstoupil k unitářům a pak měl nějaký incident na Václavském náměstí v noci / sic/???!!! Zajímavé, když si člověk uvědomí, komu Wentzel Platz v noci patří !! Později  se exkomunikovaný biskup ČSCH stal obětí nehody coby vášnivý cyklista a byl na tom dosti špatně ! Zda řízení osudu či zásah prozřetelnosti nevím a ani mne to již nezajímá !

Žádné komentáře:

Okomentovat