Počet zobrazení stránky

neděle 15. listopadu 2009

" Zhodnocení " voleb v SR


Avizoval jsem příspěvek ke krajským volbám u našich východních sousedů. Po pravdě řečeno, ono by to bylo omílání toho, co přinesly agentury. Volební účast cca 22%, drtivé vítězství Smeru v koalici s HZDS-LS, propad SNS a Híd-Mostu, oslabení pravice a zřetelný ústup kmenových voličů KDH, občas až humorné koalice, 2 romsko-cikánští zastupitelé, pozoruhodný nástup p.Kotleby, mizivé zisky integrálních nacionalistů typu SNJ a jinak klid před bouří...............

Předmět: zaslání
Datum: 16.11. 2009, 01:43 - dnes v 01:43


 

Dobrý den pane předsedo,
jmenuji se Jaroslav Kronus , bydlím v ČR ve městě Kolín. Velice intenzivně sleduji politické dění u našich sousedů tj. SR.
Mám radost z volebního výsledku Vámi vedené formace a myslím, že to že se stala součástí koalice se Smerem pomohlo i jemu k drtivému politickému vítězství.
Já sice neznám pozadí a důvody vytvoření tohoto volebního seskupení a trochu mne překvapila koalice v jednom VÚC se Stranou zelených, ale myslím že výsledek voleb i s bídnou volební účastí dal za vyučenou všem škarohlídům, že HZDS-LS je na pokraji volitelnosti. Dle mého soudu volby potvrdily, že HZDS je etablovanou stranou politické mapy SR a že je ntuno brát vážně Vaše slova asi půl roku stará, že těžko kterýkoliv vítěz parlamentních voleb na Slovensku sestaví vládu bez HZDS-LS.
Jsem rád, že vedení HZDS-LS nedopustilo buranství typu předáka SNS a to hlavně jeho majetková neomalenost a to zejména v době, kdy notná část obyvatel SR je ve velkých sociálních problémech.
S pozdravem Váš fanoušek s ČR
Kronus Jaroslav
P.S. Měl jsem velké sympatie pro nově vzniklé KDS a to zejména ve vztahu k panu Mikloškovi. Bohužel jejich koperace s SDKU a hlavně politickou prašivinou  OKS mne velice rychle vrátilo nohama na zem !




Žádné komentáře:

Okomentovat