Počet zobrazení stránky

neděle 15. listopadu 2009

zasláno Antifě.cz


Servus šohajové,
ani jsem nepočítal, že Vám budu ještě někdy psát. Ale člověk míní a pán Bůh mění.
To zveřejnění článku o Kostlánovi juniorovi bylo ukázkovou akcí, jak někoho popravit. Bohužel mám obavu, že to nebude dotyčný, nýbrž jeho papínek. Osobně jsem názoru, že jste provedli za někoho špinavou práci, komu senior již delší dobu ležel v žaludku.
Ale to se mne explitně netýká, proto že jak obecně známo, pro mne Vy , DS či seskupení kolem jeho papínka je stejný hmyz . Expresivněji řečeno -alles ist gesindel !
Já Vám mohu jenom z celého srdce poděkovat za fotku Kopala vedle toho starého pána, který věřil celý život v odkaz 3.říše a postavení Čech a Moravy v něm. Věřím tomu, že se někdo postará o to, že tato fotografie bude doručena na patřičná místa těm, kterým tento osel dělá dnes apoštola ! Jinak  platí to, že bych vás rád uvítal po slovansku - tj .chlebem a solí, chleba do huby a sůl do očí !


Žádné komentáře:

Okomentovat