Počet zobrazení stránky

čtvrtek 24. prosince 2009

Nevědomí či obyčejná hloupost.....,,,,,,,,,,,....

David Bukovjan

David Bukovjan tohle se stava zcela bezne a o bilem diteti by nebyla ani zminka v radiu natoz 10m ve spravach novej barak milost pro jejiho otce .. Kdyz nejsme humaniste k sobe tak proc bych mel byt humanista k jiny rase ?

přibližně před hodinou · · · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Náš zákazník, náš pán -tak zněla jedna ze základních tezí > neopakovatelného T.Bati a

jeho geniálních nápadů vedoucích k nemnoha > ve světě známých a uznávaných skutečností vzniklých na území ČR ve > dvacátém století.
Vždy si na tuto myšlenku vzpomenu,jsem-li svědkem upachtěnosti či > poťouchlosti ve
... Zobrazit více
sféře služeb či jiných sférách národního > hospodářství . Mám na mysli přímou osobní účast či osobní svědectví > v mikropříbězích ekonomického konání jedinců.
V pátek jsem byl tzv.dobít telefon formou in-line v jedné provozovně > v Zálabí. Do

prodejny přišla asi 40.letá členka romsko-cikánského > etnika a žádala totéž. V ruce měla na papírku napsáno telefonní > číslo a to dosti rukou tzv.'neumělou'. Prodavač ji
řekl, že musí > vyplnit tiskopis , který je k dobijení in-line nutný. Odůvodnil to >
skutečností, že kdyby se spletl při zadávání dat z papírku s > předesanými čísly , bude
vinna na něm. V tom lze vyslovit souhlas. > Já mám ovšem zkušenost, že několikráte v
této prodejně mi tzv.dobili > ' z voleje'. Cikánka silně znervozněla a začala říkat něco
v tom > smyslu, že nemá brýle, aby mohla tiskopis vyplnit. Logicky jsem > čekal, že
prodavač uchopí tužku, veme si od té paní papírek s číslem > a po jeho vyplnění provede
in -line dobití. Jelikož ovšem nic > takového nečinil udělati a neustále zdůvodňoval
svoje pasivní > konání, začlo mi býti trapně coby členu majoritní většiny. Požádal >
jsem od dotyčné ženy o papírek, vzal tužku a dotyčný tiskopis > vyplnil. Dal jsem
ho prodavači,ať telefon oné nebohé ženě dobije a jí vysvětlil, že > až jí prodavač

kromě kvitance dá další papírek s vytištěním číslem > jejího telefonu, ten a´t uschová. S tímto kdykoliv potom zajde do > prodejny a bez dalšího vyplňování ji bude telefon
nabit. Ona mi > poděkovala a já odešel. Podíval jsem se na prodavače se silně >
zachmuřeným obličejem a odešel.
Nabil jsem dojmu, že ona žena mohla býti asi negramotná a absence > brýlí mohla býti

jenom výmluva. Ale i kdyby tomu tak nebylo, > prodavač se zachoval jako hlupák a poťouchlík zároveň. Já takové > chování nemám rád a bohužel i takovéto drobnosti
'všedního 'dne > prohlubují už tak vzepjatou nevraživost mezi naši majoritou a >
romsko-cikánskou minoritou . Punktum !




Jaroslav Kronus
asi před minutou ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Dopis na dálku a nikoliv tentokrát VIRTUÁLNÍ

Popálená Natálka po osmi měsících poprvé promluvila

Milá Natálko,... Zobrazit více
píši Ti na dálku s velkým pocitem zadostiučinění. To spočívá v tom, že nepatřím k těm, kteří velkohubě bojují s čímkoliv, co si vytvoří jako svého nepřítele a domnění posledních spravedlivých rozsévají kolem sebe zlo či spíše zášť majíce pocit ,že oni jsou Ti povolaní proti zlu bojovat.
Můj velice dobrý -dnes už asi spíše symbolický - přítel v době, kdy mi pomáhal z první životní krize, mne naučil, že zlu je třeba čelit a že na tento problém je pamatováno i v Písmu. Zároveň mne naučil, že jsou některé války, které se nedají vyhrát NIKDY, ale dají se ukončit IHNED. Někdy mi to trvá, než si na tuto tezi vzpomenu,ale rád ji mám jako životní program !
Bohužel patřím mezi Ty, kteří prostě vlastní děti vidět nemohou, protože v této zemi, když si matka řekne že ne, tak tátu spíše čeká kriminál nebo blázinec. Tak jsem to vzdal a dnes už to beru jako integrální součást svého života.
Až budeš větší, rodič Ti určitě vysvětlí, že lidská hloupost , na kterou když se naroubuje zášť, vede k hodně špatným koncům. Nakonec ty jsi toho exemplárním důkazem . Také časem poznáš, že v dobách špatných se lidská zloba obrací proti poslům ŠPATNÝCH ZPRÁV .
Jedna skupina české spodiny -byť 'navonělá' v mnoha případech akademickými tituly mne srovnává s rasisty a dokonce s nacisty. Druhá skupina opravdové lidské špíny mne viní z kolaborace s českými Cikány-Romy, že jsem placená bývalými českými Němci a podobné hlouposti. Já Tě tím nebudu zatěžovat,
pouze Ti na dálku sdělím, že se dnes již pracuje i z moji strany na tom, aby jsi měla trochu 'Štastné a veselé Vánoce ' a slibuji, že na den zrození Ježíše Krista zapálím svíčku i za Tebe coby znak solidarity !
Kronus Jaroslav - Kolín
Před 2 sekundami ·
Jaroslav Kronus
Před 7 hodinami

Žádné komentáře:

Okomentovat