Počet zobrazení stránky

pondělí 21. prosince 2009

DS -organizace MOST

screenshot.jpg
Vlajka Vlajky



Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: zaslání
Datum: 22.12. 2009, 03:25 - dnes v 03:25


 

Dobrý den pane Žigray,
dovoluji si odpovědět trochu šířeji na Váš e-mail. jelikož svoji odpově´d zavěsím na svůj blog, tak Vaši odpově´d jsem deaktivoval a budu reagovat trochu ad rem a trochu ad homini.
Moje názory jsou snad obecně známy a Vaši "výzvu " k podání přihlášky do DS beru opravdu jako vtip, jehož důsledky si možná ani neuvědomujete. Ale jelikož neznáte mnohá zákoutí tohoto problému, tak věřím, že jste tak učinil bona fide.
Co se týče vnímání DS skrze jenom meinstream, tak mne opravdu podceňujete. Že ona je pro establisment v jistém slovu nebezpečím, toho jsem si vědom. Já si dokonce vyžádal názor na tuto od lidového myslitele a laického filozofa pana Podrackého a on byl vcelku coby od zemitého konzervativce v obecné rovině příznivý.
Víte, mne je 46 let a zažil jsme toho za těch uplynulých 20 let mnoho, myslím, že mám dosti sestudováno a hlavně, vím, kdo tuto zemi vede. On můj článek Vládnou nám duchovní lumpenproletariát z visáží pasáků a prostitutek oběhl net.Dokonce si ho vyžádal i prop.sk.
Víte jsem moc upřimný a otevřený,abych mohlo do války s těmito kanáliemi. Co navíc, historické zkušenosti mne učí, že DS v atmosfeře čecháčkovských pokřivenců v podobě naleštěné bídy zvané měštáci a po´tapaní intoši je přímo sebevraždou.
Když už není živ ing. Sprušil, tak alespoň si vyžádejte občas konzultaci s dr. Lhotkou, znalcem historie NOF. On Vám určitě kromě jiného popíše, jak dopadli gen.Gibiš, gen. Gajda a gen.Konopásek při pokusu o zlanaření gen. Husáka, prvního vojenského kancléře TGM. tento statečný muž unaven a přímo zhusen intrikami "tatíčka " a jeho ekipy či kamarily tuto raději opustil a stahl se do ústraní . Tyto pány přijal ale velice rázně odmítl jejich nabídku ke spolupráci s NOF. On jim řekl něco v tom smyslu, že ani netuší, proti komu jdou. Jeho slova se ukázala v pozdějších letech včetně retribuce sliza českých dějin jménem Beneš přímo prorocká.....................
Já Vám to řeknu naprosto na rovinu - mám tuto zemi moc rád,ale ten chlív, který zde je je pouze produktem dobytečka v tomto chlívu žijícím a pro něho já a hlavně jeho lokajskou podstatu nebudu činit více, než musím........
To že jse msháněl nějaké materiály z bývalé dílny HNS máte pravdu, hlavně Rakovského protokoly a nášivku HNS. Co se týče k Národní straně. Víte, mne je šumák, jestli toho režimem pěstované těleso má 50 či 150 členů. Mne šlo o něco jiného - oni jsou lákadlem a váží na sebe cca 8000 voličů. Původně jsem se snažil kruhy blízké Suverenitě pobídnout k jisté výzvě k nim a učinit jistou " smlouvu" s tímto potenciálním voličem. Jelikož jsem nepochodil, dávám tuto informaci Vám a zadarmo. Zkuste kromě velkoústného odmítání a proklamací se stylizovat i tak, že část voličů NS Vám bude volit. Ono i iniciovat setkání s některými krajskými či okresními leadry by nemuselo býti jenom ztrátou času a vypitím litru vína. Ono vše špatné je k něčemu dobré a jsem rád, že úloha Skácela snad i těm slepým otevřela oči. To že jsem před ním varoval již téměř před dvěmal lety není dnes podstatné.
Jinak přeji Požehnané vánoce a PF 2010 !
Kronus Jaroslav
Víte pane Žigraj, ono v éře čtvrtého největšího stěhování národů v historii, v zemi, kde čeští Cikáni-Romové tvoří největší národnostní menšinu a vědomí si toho, jakou sílu má hnutí holocuast end cominterna / lidově žido-bolševici/ těžko mohu přijmout teze bílého nacionalismu či dokonce rasových politických postojů. On i Le Pen, jemuž se jeho FN rozpadá připouštěl francouzské státní občanství u tzv. barevných za zásluhy.
A co se týče těch idiotů z NS coby novodobých kališníků a bojovníků proti imánům a islámu - oni ani netuší, že poslední biskup Jednoty bratrské Jan Comenius- tj. představitel calvínské větvě České konfese v tzv. exilu vyjednával s turbanama o tažení do katolických Čech, aby zde zvrátili poměry dané Vestfálským mírem !








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,02 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2009 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt -

Žádné komentáře:

Okomentovat