Počet zobrazení stránky

čtvrtek 17. prosince 2009

Odpově´d ředitele knihovny Kolín


MĚSTSKÁ KNIHOVNA KOLÍN

čtenáři


Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: RE: zaslání
Datum: 17.12. 2009, 11:59 - dnes v 11:59


 

Děkuji za odpověď a Vám také požehnané Vánoce a PF 2010.
Kronus Jaroslav

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Městská knihovna Kolín - ředitel <reditel@knihovnakolin.cz>
> Předmět: RE: zaslání
> Datum: 17.12.2009 08:10:25
> ----------------------------------------
> Dobrý den, pane Kronusi,
>
> myslím, že my dva se v mnohém neshodneme. Jsem rád, že zrovna v tomto
> případě ano. Kolegyně Krupová je žena na správném místě a oddělení
> regionální literatury je v dobrých rukách.
>
> Děkuji za vaše slova uznání a přeji radostné prožití vánočních svátků
>
> Pavel Kárník
> ředitel Městské knihovny Kolín
>
> -----Original Message-----
> From: vrana2077@seznam.cz [mailto:vrana2077@seznam.cz]
> Sent: Wednesday, December 16, 2009 8:08 PM
> To: eva.malkova@mukolin.cz; studovna@knihovnakolin.cz; Městská knihovna
> Kolín - ředitel
> Subject: zaslání
>
> Dobrý den pane řediteli,
> dobrý den pane tajemníku,
>
> dnes jsem navštívil v naší Městské knihovně oddělení studovny za jistým
> záměrem. Jsem sběratelem propriet z politického života napříč historií území
> Koruny české. Tato záliba Vás přivede do mnoha zajímavých sociálích
> prostředí.
> Je velice pravděpodobné, že cca během 14 dní budu moci vyklidit půdu, kde se
> nalézá spostu knihovna muže, který působil dlouhá létna na MNO ČSSR a byl
> dokonce jedním z blízkých spolupracovníků generála Čepičky.
> Pouze jsem se této ženy optal , zda by knihovna neměla zájem o něco z tohoto
> dnes tak trochu bizardního fondu knižního.
> Pani zazářili oči a velice upřimně a to zdůrazňuji upřimně sdělila, že vše,
> co budu ochoten věnovat, a´t přinesu. Že knihovna tj. její zaměstnanci si
> vše přeberou, vytřídí, něco zařadí do knižního či studijního fondu,něco
> prodají a zbytek věnují zdejší soukromé politické škole, která o tyto věci
> jeví velký zájem.
> Já Vámto sděluju hlavně z tohoto důvodu - v poslední době jsem v dosti silné
> interakci s mnoha úřady či institucemi. Většinou je to jako přes kopírák -
> obličejíček z mace-upem či jinak "upravený" dle návodů visážistiky či
> stylistiky a kombinace newspeeku / kliente/ či asertivity / jak Vám mohu
> pomoci, přeji hezký den/ a jinak DUTO.
> Velice jemně řečeno - naprosté odlištění a stylizování se do role monstra a
> individuality, která je spíše ztělesněním individua bez zkušeností, empatie
> či dokonce prvky drzosti a vlezlosti ! TZní to asi krutě, ale já i přes
> osobnostní handicap vidím a cítim velice senzitivně a pregnantně ! Punktum !
>
> Tato žena, která je také zdravotně postižena dělá svoji práci se srdcem a
> používá ROZUM- možná selský, ale zaplať pán Bůh za to !
> Já jsem s ní již asi před 10 měsíci byl v interakci, když jsem doplňoval
> bibliografii brilantního exilového historika již zesnulého prof. dr.
> J.Kalvody a sháněl něco z děl vitalistického filozofa, dvojnásobného rektora
> UK a oponenta TGM prof.dr. F.Mareše. Ta žena nezná NE, umí a je přímo
> pokladem uvedeného pracoviště!
> Tímto ji vzdávám HOLD a mnoho zdaru v její práci !
> Kronus Jaroslav - Kolín
>
>
>
>

Žádné komentáře:

Okomentovat