Počet zobrazení stránky

neděle 20. prosince 2009

Mezi řečí..................



  Nějakým nedopatřením se dostala část moji tvorby na web výše uvedených lumenů.
Sdělili mne, ať jdu k šípku a já po ránu nevyspalý je posla do pr.....
Začala asi 10 -minutová e-mailová přestřelka.Byla opravu z obou stran intelektuálně i jinak mentálně výživná........

Nejvíce mne ovšem pobavilo konstatování , že mi straší v hlavě. Ve mne to evokovalo konstrukt, že kdyby moje hlava a jejich bizardní politické panoptikum vytvořilo "celek", tak nás úřad rozeženou rychleji než demonstraci Národního odporu v Brně v roce 2007 a skončíme na Pankráci rychleji než White Power Justice !






Hledej
  





Sečteno a podtrženo - prohlašuji místopřísežně, že dotyčný oponent z NP není kastrát býka, ale je KORUNOVANÝ ! 

Žádné komentáře:

Okomentovat