Počet zobrazení stránky

úterý 22. prosince 2009

Doma nikdo není prorokem...............

Předmět: Fwd: RE: zaslání
Datum: 22.12. 2009, 11:31 - dnes v 11:31


 

pro asistenky místostarosty Mrg.. Pekárka

Dobrý den paní asistent,
určitě si vzpomenete na moji snahu od Vašeho nadřízeného získat jeho plakát s podpisem. Vše skončilo na tom, že jsem odmítl přistoupit na respektování zvyklostí tzv.celebrit , kterým se pan doktor asi ve chvilkové intelekuální indispozici podlehl.
Jako ukázku zasílám ,jak reagoval politický subjekt ze SR. Bohužel nemohu zdokladovat, že naprosto stejně jsem postupoval se žádostí o foto současného i předchozího presidenta ČR, presidenta SR a fota u vdovy u pana Luxe. Světe div se, nikdy jsem nebyl odmítnut a dokonce jsem ve dvou případech obdržel i doprovodný krátký dopis.
Spozdravem Kronus Jaroslav
P.S. Dnes jsem objevil foto Mgr. Pekárka roznášené pracovnky ČP, tak jsem si hned 3 ks uschoval. Co se týče podpisu, ten určitě získám při předvolební kampani, kdy jsou jaksi politici i pokorní. Já vím, že to není pokora ve vnímání služby ctnosti,ale spíše teatrální gesto, jak voličům pověsit bulíky na nos. V tomto případě se spokojím i s tímto statutem quo, protože už Tovaryšstvo Ježíšovo řkalo, že účel světí prostředky. Přeji hezký den !
# ------------ Původní zpráva ------------
# Od: sekretariát Strana zelených <sekretariat@stranazelenych.sk>
# Komu: <vrana2077@seznam.cz>,
# Kopie:
# Předmět: RE: zaslání
# Datum: 22.12.2009 10:14:07
# ----------------------------------------
# Dobrý deň,
# prepáčte, že na Vašu prosbu reagujeme až teraz. Po Novom roku sa pokúsime
# dať dokopy nejaké materiály, ktoré by sme Vám zaslali do Vašej zbierky.
# So srdečným pozdravom
#
# Sekretariát SZ
#
# Strana zelených
# Štefánikova 19
# 811 05 Bratislava 1
# tel.: +421 / 2 / 5292 3231
# fax: +421 / 2 / 5292 3231
# sekretariat@stranazelenych.sk
# www.stranazelenych.sk
#
#
#
# -----Original Message-----
# From: vrana2077@seznam.cz [mailto:vrana2077@seznam.cz]
# Sent: Saturday, November 21, 2009 10:24 PM
# To: info@misia2i.sk; zuzana.martinakova@slobodneforum.sk;
# sekretariat@stranazelenych.sk; bobrik@nextra.sk
# Subject: zaslání
#
# Dobrý den,
# jmenuji se Jaroslav Kronus a bydlím v Kolíně, ............., 280 02 Kolín.
# Proběhly u Vás volby do VÚC. Jsem sběratelem odznaků, fotek politků,
# klíčenek, propagačního materiálu apod. Můžete mi prosím zaslat na uvedenou
# adresu pár drobností z předvolební kampaně ?
# Děkuji Kronus Jaroslav
# P.S. Disponuje-li Vaše stran odznakem či nějakým logem prosím též o zaslání.
# Bude-li pan předseda či paní předsedkyně mi zaslat fotografii s podpisme,
# bude to určitě milé.
#
#

1 přiložený soubor
greeting green party.jpg
greeting green party.jpg - 277,35 kB
Zobrazit  |  Uložit







na začátek
Vaše emaily zabírají 1,51 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 15%

Žádné komentáře:

Okomentovat