Počet zobrazení stránky

čtvrtek 10. prosince 2009

taková relaxace

aneaneb mám pamě´t jako SLON ! Ono je to dnes ale spíše k HOVNU ,ale to nevadí !

Alexandr Mitrofanov
Jestli věneček, tak jenom z cukrárny :-)
přibližně před hodinou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nebudu ru... Zobrazit vícešit, jenom čekám, až Vámi proklamovaná racionalita bude také oceněna patřičným přístupem k těm, kteří možná až pedantsky na ni více jak 5 měsíců trvali. Jinak ono je třeba už jasně říci do očí všem, kteří čekali že přes vaše jinak statná záda se dostanou ke korýtkům v rytmu důchodce s vysočiny, jeho stranu ledvinové koliky a jeho politický antikvariát. když to nějak křuplo, tak jako krysy opustily loď a dnes dělají, že se jich nic netýká a už stojí v nové frontě na žlab. bohužel budou použiti jako kompars a poslaní tam , kam patří, ani to slovo nevyartikuluji. Přeji hezký den ...........
přibližně před hodinou · Smazat
Jana Volfová
Jana Volfová
Jsem pro a v tom případě prosím i s rakvičkou a hodně šlehačky :-)
Před 58 minutami
Jana Volfová
Jana Volfová
Nechtě ty, co odešli v klidu spát na vavřínech
Před 57 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
To si řekneme jindy. J... Zobrazit víceá pozdravím jenom pana dr. Mitrofanova. příští rok to bude pane doktore 20 let, co jsme jedinkrát spolu v životě mluvili. Bylo to na sjezdu legendárního dr. Battěka a jeho ASD. Mne tenkrát rozčílilo, že nějakým způsobem byl zaangažován v ostudě jménem malování tanku č. 23 a já mu řekl, že čet. Gončarenko byl tím posledním kdo by věděl o zrůdných plánech Stalina a jeho če.ekipy ve složení Slánský a spol za tiché asistence Beneše.Tenkrát jsem netušil, že vše je v režii bratrstva, jehož kořeny sahají až v interbrigádám z roku 1936 a vlastně dnes pokračují v podání green-hlav typu mladý Stropnický. Při vyklízení squtou milada a jeho eskortování na policejní celu kvičí, že je novinářem. Akorát zapomněl vysvětlit, proč nemá vestu a novinářské nářadí. Dobře to okomentoval jeden skins, který řekl že vlastně všechna ta levičácká chátra byli "novináři" a policie jim akorát zabezpečila "bezpečnou redakci" v podobě CPZ. přeji hodně úspěchů a trochu námvypadaly vlasy. jinak jak zpívá Landa -naběhly myšlenky,jak zaplatit složenky, ale energie, tak vnás pořád žije !
Před 50 minutami · Smazat
Alexandr Mitrofanov
Alexandr Mitrofanov
@Jaroslav Kronus: Děkuji za vzpomínku. Jen opravuji, nejsem dr., od rigorózní zkoušky jsem někdy v roce 1985(?) odešel středem poté, co mě začal štvát dogmatismus asistentky Kňourkové až k beznaději a fyzické nevolnosti. A později jsem o tento titul neusiloval.
Před 44 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Děkuji, tak jste alepoň magister nebo ne ?
Před 42 minutami · Smazat
Alexandr Mitrofanov
Alexandr Mitrofanov
Chcete říct, jestli mám VŠ vzdělání? Ano, mám.
Před 41 minutami
Jana Volfová
Jana Volfová
Tyhle tituly to je věc, já to nepoužívám také a tak jsem se dostala do situyce, že si nejmenovaná místopředsedkyně sněmovny v doby, kdy byly titulová aféra volala na pedagogickou fakultu a ptala se, jestli jsem tam opravdu absolvovala, takjí řekli, že zrovna učím ve třetím ročníku a bez absolvování by to asi nešlo jetli mne mají zavolat :-))
Před 32 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Omlouvám se za všetečnost a mizím. Děkuji a věnuji se dalším činnostem. Jinak ty tituly je opravdu problém- muž 28.října a můj politický vzor A.Švehla měl jenom německé gymnásium a všichni i TGM před ním byli ve střehu. On zase svobodného zednáře bez zástěry a jeho ekipu neprovokoval . On byl svůj, manželka služka ze statku, on statkář a vše klapalo. jenou mu jeden vlezda zdůrazňoval, že má dvě VŠ a shání nějakou sinekuru. Švehla se na něj podíval tím svým krásným zrakem a řekl- pane, u nás na statku v hostivaři bylo tele, to sálo od dvou krav a stejně se z něj stal VůL. Moje bejvalka kvičí, že má tři maturity a přitom má v kedlubně více pilin, než restituovaná pila v Sudetech . přeji hezký večer a mizím.......
Před 25 minutami · Smazat

Žádné komentáře:

Okomentovat