Počet zobrazení stránky

sobota 19. prosince 2009

Zajímavá iniciativa, ale jsem silně skeptický








  • Primátorka Chomutova Ivana Řápková (ODS).foto: Viktor Chlad, Lidové noviny

    Řápková: Baxu znám, popíjel se studentkami

     

     

    Marie Jedličková se přidala ke skupině UŽ VÁS MÁME DOST!

    Před 6 hodinami ·

    Já jsem schválně překopíroval jenom "fundament", který je nutno rozkliknout a začít studovat. Původně jsem měl za to, že jde o další idealistický pokus jedince zastavit či se spíše postavit bananizaci naší Chazarie.

    Jak mne ovšem naučil život a hlavně seznámení s dílem M.Dolejšího, vždy si věci omakám vlastním rozumem a velice podrobně v duchu hesla Cui bono se podívám věcem na zoubek.

    Ä svete div se, ono to začíná smrdět "havlovinou", jak člověk podokryje pokličku. kdesi v počátku stál konflikt pseudo-dr. Řápkové a její podřízené. On bude v jistém smyslu homo -politicus a je dostatečně inteligentní, aby odkoukala jak NA TO. To že pí. Řápková je politický zmetek, o tom asi není sporu. To že se o Chomutovu píše jako o městě politické mafie, mohl bych vyprávě o její lehčí variantě v městě, kde žiji. 

    Ono dnes opravdu v době společenského, politického a mravního marasmu / který je všeho příčinou/ stačí si stoupnout na náměstí a začít burcovat davy. Připouštím, že paní doktorka na to jde mnohem fikaněji než politický nádeník Vandas. Zapojení známých osob z kumštu či dokonce ikonu mravnosti paní Fischerovu , to je v jistém smyslu musterstuck. Já mám bohužel dvě zkušenosti, které mne predestinují do role běžce a vlka samotáře.Občas se vyskytnu v sociálním prostředí, kde všichni melou, že nám vládne banda kretenů. Já řeknu ano a v ten moment potlesk. Ony ovace ovšem přestanou, když začnu rozvíjet teze- že není horší vlády , než entity která si ji volí a každá entita má takovou vádu jakou si zaslouží.

    Pak je ještě druhá subvarianta, když posledním spravedlivým občas vmetu do tváře, že po takových , jako jsou ONI zůastaly v dějinách jenom plné KT, gulagy či místa s gilotinami či sekykárnami ! 

    To že paní doktorka má dílčí pravdu, já nepochybuji. Bohužel nemohu akcentovat jiné řešení, než to, které je v demokracii řešením, tj. lokálního politického subjektu a vstoupit do řádného politického boje , který je legitimací moci v demokracii tj. volbami a jejich suverenem je pouze LID - tj. volič ! Punktum !  

    Z tohot odůvodu se nepřipojuji ani k jedné z petic, protože kromě chvilkového plácnutí do vody v nic hnevidím nic POZITIVNÍHO .Paní doktorka ani možná netuší, jak na dálku nahrává těm kruhům, které by rády viděly v čele Chomutova někoho, kdo bude v předklonu před ministrem pro "rasovou " zášť a tamější nepřizpůsobiví budou velet městu ............... 

    Paní doktorko, ona Řápková je v jistém smyslu ZLO. Ale je to ZLO legitimní. Jenom  hlupák si může myslet, že po zlu může přijít dobro. Ono může přijít ZLO ještě horší a Vy mu možná začínáte dělat -předmostí- !

    Žádné komentáře:

    Okomentovat