Počet zobrazení stránky

pondělí 21. prosince 2009

zasláno předsedovi SSO

 

Dobrý den pane předsedo,
jmenuji se Kronus Jaroslav a bydlím v Kolně. Před 18 měsíci jsem podlehl vábničce po sjezdu SPR-RSČ a výzvě k návratu. Tuto stranu jsem opustil po 4 měsících v roce 1994, když se její předseda pral s Městskou policií v Praze.
Několikráte jsem od opětovného vstupu žádal odpově´d a to jasnou a srozumitelnou od dr. Sládka na koncepční i subtilní věci co se týče dalšího směřování strany. Vždy jsem akorát dostal od jeho poskoků neurčité odpovědi , jejich web připomínal a připomíná web lidí ne zcela v psychické kondici a shluk politického blba a jeho fan-clubu.
Poslední kapkou byla skutečnost, že jsem si musel osobně ověřit na CSÚ MV, že tato strana je finančně švorc, tři roky neodevzdala audit a vláda navhuje NSS její pozastení /rozuměj činnosti/. Místo toho dr. Sládek kvičí na webu, že SPR-RSČ bude kandidovat,kdyby se vláda na hlavu postavila atd. Lidově řečeno jsem vypěnil a bouchnul dveřmi i s patřičným komentem tomuto člověku.
Jak sleduji pravidelně weby nacionálních a vlasteneckých stran, nemohl jsem přehlédnout Vaši výzvu k podpoře SSO. Jelikož jsem si vědom několika omezení pro řádné členství, stal jsem se organizovaným příznivcem.
Souběžně s tím jsem přeposlal panu Červenkovi z Kladna obnovení podpisu na petici D.O.S.T, Svatováclavského směmu a Petice na podporu současného presidenta. Aby toho nebylo málo, tak již skoro 5 měsíců se snažím z vaší asistentky sl.Strakové vymámit dvě zapůjčené knihy o Havlíčku Borovském o jednoho prvorepublikového státoprávníka a knihu od exilového ekonoma prof. Karlíka o monetarismu. o věcech průběžně informuji předsedu středních Čech pana Zavadila. A te´d to vemu per partes -

1) Co se týče dotyčného Červenky - do dnešního dne nejenom že nereagoval na můj e-mail formálně, ale ani neudělal to, co je jeho povinností, tj. doplnění podpisů. Znám ho dlouhá léta a nemáme se moc rádi,ale jestliže umí dělat lidového tribuna s tlampačem při pochodu na Hrad, snad také umí bez přítomnosti televizních kamer splnit to, k čemu se na jím spravovaném webu nabízí ...............

2/ Je pravdou, že jsem si nechal vystavit jakousi směnku na tři tisíce Kč za předpokladu, že by slečna Straková knihy ztratila či jinak zabordelila. Mne vadí úplně jiná věc - jsem dnes v roli prosebníka,aby vůbec komunikovala a věci pořádně vyargumentovala. Posílání infantilních sms či strohých e-mailových sdělení je pro mne neakceptovatelné.

Jsou-li toto parametry chování segmentů SSO, tak si říkám, zda to není jenom sice nový "veřejný dům",ale sice s občas novými tvářemi,ale se starými manýry. Víte ono je velice "působivé" vykřikovat do Bruselu či na pro-havlovské tlupy. Ono se vše ukáže, až lidé budou muset v stoupit v tváří v tvář v komunálních volbách proti tamějším mafiím všeho druhu ........., já už začal a začínají problémy včetně ekonomických ............
Budu rád, když se věci uvedenouvelice rychle do pořádku alespon ve formálních komturách.
Kronus Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat