Počet zobrazení stránky

čtvrtek 31. prosince 2009

Bilance - pokračování a ukončení zároveň

Předmět: zaslání - 2 -
Datum: 31.12. 2009, 17:51 - dnes v 17:51


 

Trochu jsem se došel projít a ještě zbilancuji v rovině obecné a in concreto dr. Křeček.

Byla jste dostatečně dlouhoudobu v interakci s Milošem Zemanem, aby jste viděla na vlastní oči, že tento muž by nikdy nevstoupil do Strakovky hlavním vchodem s 30% voličskou podporou, kdyby svým lidem a teamu nedal
- vizi
- jasný program
- a hlavně informaci, že ON je předseda, že autoritativnost je jistou nutností a zároveň tím vymezil hranice všem tlučhubům a kreatůrám.
Taky si všiměte, že ty největší svině a nemakačenka mu to vrátili při volbě presidenta jeho nevolením. Byli to vesměs Ti, kterým řekl do očí, co jsou za sebranku v politickém a vesměs i lidském smyslu slova.

Je to asi měsíc, kdy jse mna svém blogu zkarikoval jeho snahu o návrat do politiky. Opřel jsme to o dva argumenty - jeho spolupracovníci, které jsem označil za politický antikvariát a tendence mstivosti pod tzv.hezkými hesly a to hlavně poškodit ČSSD.
Sama jste mi při
našem telefonickém hovoru sdělila, že Vás zajímá, jak se profilovat oproti tomuto subjektu. Máte to na mém blogu a tuším, že jsem Vám to i přeposlal. Dnes stream přinesl zprávu, že Becherovka chce i kandidovat a přečtěte si reakce lidí. Kritizují a odmítají to, co jsem napsal před měsícem.

Aby toho nebylo málo, tak cca před týdem jsem napsal o projektu TOP 09 a úloze současného ministerského předsedy v něm. Dnes dva významní komentáři českých deníků píší o tomtéž, akorát korektním jazykem. Já Vím to sděluji jenom proto, že ono z titulu tzv. zdravých lidí se když ne přímo trefovat do lidí se zdravotním handicapem,tak alespoň se od nich odtahnout je opravdu možná koscher, ale určitě nikoliv SOPHIA - snad Vám nemusím sdělovat, že slovo Sophia je z řečtiny MOUDROST a ono bylo základem pro nauku zvaná filosophie !

Co se týče toho dr. Křečka - to že sedí v českém parlamentu od roku 1986 a společně s kakaovým Krausem je tam nejdéle / Kraus si dal pauzu/ není urážka, ale konstatování faktu. To že jsem přidal, že to vyžaduje hroší kůži, snad to jenom vystihuje merit věci.
To že jsem po něm vyjel s tím, že kvičel, když se v Kubiceho zprávě objevil pojem vystihující kolektivní mentalitu jeho soukmenovce Sokola není žádnou urážkou.
On pan Křeček měl hlavně kvičet, když tam toho bylo hodně o jeho kamarádech z ČSSD . To co jsme dal návdavkem k jeho kolegyni Orgoníkové. Nebuďte úzkoprsá - ono asi jsme všichni zapomněli, že tato dáma měla poslaneckou kancelář ve svém baráku, její dcerka se stal principem nepotismu svého času tiskovou mluvčí atd.
Ono mít starosti o stát Izrael a neplnit si svoje povinnosti zákonodárce je pro mne neakceptovatelné a budu to vždy kritizovat. punktum. Dr. Orgoníková je volena v ČR a nikoliv v Izraeli a její aktivity spíše připomínají Pragováky z roku 1968 . Snad jsem to řekl srozumitelně !
Ona paní Jano je doba opravdu zlá. Nepřijmete-li jako fakt, že v nadcházející politické soutěži uspějí hlavně ti, kteří mají peněz jak šlupek a na druhé straně demagogové, populisté a lidé mající teamy , které pracují pod autoritativním vedením.Jinak Vás volič neveme ani na vědomí.
Mám jenom obavu, že to bez reptání přijmete, až Vám ing. Bobošíková jasně sdělí, v jakých toninách se bude hrát. Ale jak mám zkušenost, tak Vám to musí sdělit Vám sobě ROVNÝ !








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,02 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2009 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt - R

Žádné komentáře:

Okomentovat