Počet zobrazení stránky

úterý 22. prosince 2009

Prý se co škádlívá, to se rádo mívá ! Opravdu ? V tomto případě ANI omylem !


NÁRODNÍ PROSPERITA (NP)

Fešák z tohoto obskurtního spolku mi napsal e-mail, která pak je to organizace, která mi platí moje provokace. ČSSZ mi platí ztížení uplatnění na trhu práce, ostatní dva příležitostní zaměstnavatelé za to, co dovedu -tj.PC operátoring a střežení soukromého majetku. Jiné neznám a má-li tento lumen zprávy o tom, že nějká existuje , rád si ji doplním pro zůčtování z daně přijmu za letošní rok, kterou budu uplatňovat u FÚ. Dikrobraz zanikl s Strana mírného pokroku v mezích zákona v ČR neexistuje. ˇVímž teoreticky vylučuji i humoristické spolky. Je možné, že dotyčný autor e-mailu měl lehce pod kulichem a nebo má občasné bludy, ale to musí řešit s odborným lékařem !

DS podpoří politické vězně na Pankráci


  Šoumen z DS -MO Most mi na můj poslední e-mail kontroval, že jsem utekl z ustavujícího sjezdu NSj v Zákupech v roce 2002 a že mi chybí pokora. Já už jsem dalek toho, abych tomuto nohsledovi Skácela svého času vysvětlovat, že se Skácelem toho jsem nikdy měl málo co společného a odešel jsem nejenom já,ale a to hlavně integrální katolící. Snad si pan Žigraj vzpomene, kam projekt NSj on a Skácel dotahli ? Já mu osvěžím pamět - do hoven !!!!!!!!!!!!!!!
Co se týče jím proklamované pokory ? Chlapečku, přestańte žvanit o politických vězních a stůjte v úctě pře těmito jako například :
Převzato z časopisu Sdružení bývalých politických vězňů "Věrni zůstali", číslo 5/2009
Oběti cizí vůle
Zbyněk Čeřovský
Bývalý předseda pražské pobočky Konfederace politických vězňů a nyní předseda Sdružení bývalých politických vězňů Stanislav Stránský ležel na koronální jednotce Vojenské nemocnice v Praze - Střešovicích. Byl tak blízko smrti,že by ho už pan Nerad skoro ani nemusel „srazit ze skály".
Stanislav Stránský prožil mnoho let v komunistickém koncentráku.
Kdo nebyl byť i jen jeden den v policejní nebo v normální vazbě či v komunistickém vězení, nemůže pochopit hrůzy v nich panujících poměrů. Proto ti, kteří pasivně s tímto režimem souhlasili a nic proti němu nedělali, se podílejí na jeho zločinech, zločinech, ať si to přiznají či nikoliv. Je to smutné, ale pravdivé konstatování. Dui fert malis, post tempore dolet, nebo-li kdo pomáhá zlu, po čase lituje.











Email This Post Print This Post
Já neodejdu, budu vás štvát, hezké Vánoce vám také nepopřeju, chtěla jsem, ale po té roztomilé četbě pod sousedním článkem mi jaksi přešla chuť. A v novém roce ať se vám taky nic nedaří. Aspoň budete mít úplně jiné starosti než otravovat lidi. 

Tímto intelektuálním výpotkem či spíše vyblitkem ukončila předsedkyně shora uvedeného spolku další článek na svém blogu Týdne. Představa, že nám takovéto indidvidium přeje Požehnané vánove, tak to je horší, než křížová výprava. Jenom náznak dílčího zdaru v Novém roce od ní by bylo perverzí, že její soupostník a sodomita zvaný sklíčko ve svých odách na svůj rozkrok je silně mravokárný .Jsem jenom rád, že i v tomto případě platí, HLADIT až do uplného..................

pict

Kdybych měl nohy, nakopal bych ti zadek.
Taky bych nejradši někdy někomu nakopal i když ty nohy mám ... Ale na co??Stačí že mám pusu a řeknu co chci.Eště si snád budu namáhat nohy kvůli tomu dotyčnému néé??? ... Pchéééé škoda noh ....

Žádné komentáře:

Okomentovat