Počet zobrazení stránky

čtvrtek 31. prosince 2009

On je opravdu Silvestr -bohužel u SPR-RSČ trvá asi permanentně



Dlouho jsem pěnil, než jsem opustil po 18 měsících SPR-RSČ, kdy jsem uposlechl žádosti dr. Sládka o návrat těch, kteří v minulosti tuto partaj opustili.
Já tak učinil po 14 letech, kdy jsem vzal draka po jeho rvačce s tehdy MP Praha. Zde předkládám novou serii plků z diskusního fora , kde zase doktor a jeho fans " perlí "!!!!!!!

Diskuze















webmaster: Folda
Zde můžete zaslat své podněty, připomínky a případné dotazy. Smysluplné příspěvky zde budou zveřejněny, na dotazy odpoví přímo předseda PhDr. Miroslav Sládek.

Odesílatel: leidl oldřich, 30.12.2009
Moc zdravím a hodně nervů do neklidné doby.Je už čas na novou defenestraci, škoda že nemáme Auroru už bych šel je čas. O.Leidl
Odesílatel: Jindra, 30.12.2009
Vážení kdo jste se ještě nerozhodli tak to udělejte hned.Přece není možné se nechat do nekonečna ždímat darmožrouty a darebáky z ODS,ČSSD a dalších pacholků kteří se tam drží jen proto aby byli co nejblíže koryta u kterého tak mlaskají a nám obyčejným lidem zůstává chudoba a oči pro pláč.Pojďme do ulic a nahážeme je všechny tam kam patří na smetiště.Jak dlouho ještě chcete platit za ty darebáky?Cpát jim do těch jejich velkých břich další a další peníze a sami chodit hladem spát jen aby se najedli naše děti?Broberme se ale né sametově to by byl zase jen podvod.Dejme jim vědět kdo jsme.Pořádně nahlas!!
Odesílatel: Petr V, 30.12.2009
Dobrý den pane doktore. Na čt24 jsem se dočetl, že pánové chtí aby škody při vzniklé demostracích platil jejich svolavatel. To je podle mě útok na demokracii, přece není možné aby jsme například my svolali akci, přišli tam naši opůrci něco rozbili. A po nás by pak někdo chtěl zaplatit škodu. Přijde mi, že vládnoucí garnitura chce za každou cenu, omezit svobodu shromaždování, oni se totiž bojí že by jim lidi začali řikat co si o té jejich demokracii myslí. Příjemný den Petr V.
Vážený pane, to ale není nic nového. Děkuji vám však za to, že stále věříte a bojujete. Je třeba napnout v novém roce všechny síly a již se konečně vrátit do parlamentu. MS
Odesílatel: Fultner, 30.12.2009
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jaký váš názor ohledně Islámu a hrozby které ho provázejí. děkuji
Vážený pane, děkuji za tuto aktuální otázku. Islám představuje skutečné nebezpečí nejen díky tomu, že se jedná o úplně jinou kulturu, ale především díky tomu, že má ve svém programu boj a podrobení nevěřících. Je na tom obdobně jako komunisté, kteří se také nevzdali svého učení a nemám tím na mysli ubohé české přisluhovače Kremlu. Islám je nutné vykázat do arabských zemí. Zde není místo pro mešity ani pro burky. MS
Odesílatel: Jindra, 30.12.2009
Vážený pane doktore a všichni příznivci naší strany.Přeji vám všem krásné svátky a šťastný Nový rok ve kterém jak všichni s rozumem v hlavě věříme bude šťastný hlavně pro naší stranu a pro včechny co nemají v hlavě slámu místo mozku.Nedejte se a vyhrajeme.
Odesílatel: ajajaaja@seznam.cz, 17.12.2009
Dobrý den, dnes jsem četla na Novunky.cz,že vláda navrhuje pozastavení činnosti Vaší strany... Volila jsem republikány do roku 2000,pak jsem přestala věřit a k volbám jsem vůbec nechodila,dnes vím,že to byla velká chyba!Velice se mi líbí Váš program,webovky-souhlas a podpora pana prezidenta ohledně Lisabonské smlouvy,už vím koho půjdu volit.Můžu propagovat Váš web svým kamarádům? Přeji hodně sil a děkuji! Alice
Vážený slečno, Ano, budeme kandidovat i kdyby se vláda postavila na hlavu. Prosím propagujte naši stranu a získávajte ji voliče, případně lidi ochotné se do kampaně osobně zapojit. MS

Žádné komentáře:

Okomentovat