Počet zobrazení stránky

středa 30. prosince 2009

zasláno kanceláři Poslanecké sněmovny P ČR

Předmět: zaslání
Datum: 30.12. 2009, 17:35 - dnes v 17:35


 

cestou ekipy tj. ouřednictva našich zákonodárců jim samotným........

Servus šohajové a šuhajky,
blíží se konec roku 2009. Letošní rok sice nebyl jednoduchý, ale o rozum mne nepřipravila ani ekonomická světová krize, ani předvolební show lumenů ODS či ČSSD ve městě kde žiji, ani vy samotní. Přiznám se, že občas mne zvedlo ze židle kokrhání Vás samotných, občas jsem zbedl, když jsem zjistil míru poruch osobnosti Vašich ctěných figur.
V zemi odkazu J.Švejka či F.Kafky už jsem si zvykl na mnohé. Nakonec ideolog Nové levice blahé paměti prof. Sviták řekl, že jsou -li USA zemí neomezených možností, tak ČR zemi OMEZENÝCH nemožností. Troufám si jenom podotknout, že mnozí z Vás jsou přímo exemplární ukázkou jasnovidnosti tohoto muže !
Odborná literatura tvrdí, že jedinec se chová tak, jak je geneticky naformován a v jakém sociálním prostředí se pohabuje. O tom prvním se zdržím komentáře a spíše se zaměřím na genius loci, kde mnozí z Vás i občas trávíte dobu, za kterou berete vcelku solidní apamáž !
Geniu loci - tot´přímo fenomen. Kdysi luxusní konírna Albrechta z Valdštejna se dnes proměnila řečno profánním jazykem v kombinaci chlíva a domu s červenou lucernou s nápisem PS ! Opravdu hodné studia oboru zvaného Femenologie !
Přát Vám nic nebudu, moje přání,aby jste většinou mi zmizli z očí se stejně nesplní, protože český volič je prostě OSEL ! Budu se aspoň utěšovat tím, že když Vás uvidím, tak vím, proč se mi topoří prostředníček pravé ruky a určitě to není Tím, že by jste byli jedničky !
S pozdravem -kéž by nám pán Bůh zdravého rozumu zachovati ráčil
Kronus Jaroslav - Kolín, t.č. kverulant a Švejk v převleku !
P.S. Nabydete-li dojmu, že se mám dostavit na odborné vyšetření, rád tak učiním. Budu mít uniformu Josefa Švejka a svého čtyřnohehé kámoše.
Republice ZDAR !

toto jsem vyhotovil před volbami do EP


Doznání- přiznání

Doznání- tak se jmenovalo zpytování židovského komunisty Londona, který tak dlouho snil o komunismu, až mu ho málem truhlář,syfilitik a kluk z Karlína K.Gottwald nechal "vychutnat jako 11 jeho pobratinců v roce 1951 !
Já se také doznávám: Letos nebudu kandidovat do Evropského parlamentu. Myslím, že těch magorů tam bude i tak dost beze MNE !
Že to bude plejáda a portfolio kreatur, zlodějů, hochštaplerů, drzých čel, tlučhubů, niemandů a podobné sebranky, o tom už dnes, když se rýsují první KL není SPORU !Osobně budu volit nějakou stranu " mírného pokroku /nebo rozkroku, já už nevím, ona kdyby vagina měla řemen, tak otočí zeměkouli/ v mezích zákona".
Snad se jich několik najde, doufám...............Pro mne bude důležitý program. Zásadně se budu orientovat na program, který bude zahrnovat KKK !
Jestliže nějaký člen lžihumanistické pakáže má pocit, že propaguji Ku-Klux-K lan, tak se mýlí!Pro mne triáda KKK je symbolickým ztvárněním způsobu řešení kretenismu české kotliny - krčky, konopí a kandelábry.
Vysvětlení : krčky jsou místem obracení hlav drzých čel produktů sametové revoluce. Ony nám velice zbytněly a ztučněly. Když si uvědomím, že před 20 lety byli dosti vychrtlé ze stranických schůzí a svazáckých pitek, tak asi nebude vše richtig!
Konopí něcí v žádném případě canabis, ale pěkný provaz!
No a kandelábr je kterýkoliv sloup veřejného osvětlení !
Když nůže Vandas veřejně hlásat, že zavede nacismus svobodnými vobami, Edelmanová veřejně a navíc beztrestně hlásat odsum cca 250 tisíc českých občanů do Indie , proč já bych nemohl skromně sdělit,
že bude volit toho, kdo jim řekne, že je pověsí (rozuměj establisment)!

Vystavil Jaroslav Kronus v Sobota, březen 14, 2009








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,01 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2009 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt - Reklam

Žádné komentáře:

Okomentovat