Počet zobrazení stránky

pátek 8. ledna 2010

...............z facebooku..................

Jaroslav Kronus martine,já měl zrovna na mysli toho vlasatého ůchyla.......jinak vše v dobrém,jedeme ál.....

Před 9 hodinami · · · Zobrazit vzájemnou konverzaci na zdi
Martin Čihák
Martin Čihák
No já byl ve skupině Čechy Čechům a v přátelích jsem měl Radola Gajdu.Jinak doufám,že vás někdy uvidím osobně.
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Tak tam klidně zůstaňte. Jí s Gajdou nemám problém krom toho, že to byl politický dilaetant a velmi naivní člověk. Mne vadí nacisté a stoupenci bílého nacionalismu apriori.........
Před 2 hodinami ·
Martin Čihák
Martin Čihák
To ano,ale Gajdu si těd náckové berou hodně do huby,vlastně nevím co si o něm mám myslet,někteří historikové tvrdí,že s nacisty nekolaboroval a podporoval Benešovy dekrety a upozornoval na nacistické nebezpečí pro český národ,ještě za první republiky,někteří naopak.Každopadně o něm dnes historikové takticky mlčí.Ale co já vím,tak ty vzpomínkové akce na Radola Gajdu pořádala VF a ta s nacismem nemá nic společného,tak nevím co si o Gajdovi mám myslet....
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nic špatného a ctěte odkaz gen Gajdy, ale o tom někdy příště. Jinak existuje o.s. Národní čest a když jim napíšete e-mail , tak oni Vám rádi poradí.........
přibližně před hodinou ·
Martin Čihák
Martin Čihák
To vím,ale proč si ho ted ti náckové berou do huby,to jsou tak pitomí
Před 55 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Bohužel, oni si berou kde koho, jednou Gajda, podruhé Klofáč atd........
Před 41 minutami ·
Martin Čihák
Martin Čihák
Tak to vám musím dát za pravdu,toho Klofáče si berou do huby hlavně lidi z Vandas jugenu z Dělnické mládeže,co jsem si všiml.
Před 37 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Matině, děkuji Vám za pokec, a přeji hezký víkend
Před 14 minutami ·
Martin Čihák
Martin Čihák
Vám též a at se daří a až budete někdy v Praze a mít čas,tak se ozvěte,rád vás uvidím osobně
Před 11 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jezdím do prahy do práce. Můj telefon je 607811802, tak mi pošlete sms a já Vám řeknu bližší........
před pár vteřinami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat