Počet zobrazení stránky

sobota 23. ledna 2010

dokončení

 Shválně jsem pustil ty dva komentáře , jsou moderovány a mphl jsem je vymazat. S jejich obsahem opravdu nehodlám polemizovat. Spíše si dovolím skromně upozornit na dva momenty - ten pravopis a pak opravdu mnou kritizovaná osoba má kvalitní fans...............



Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: zaslání
Datum: 23.1. 2010, 21:25 - dnes v 21:25


 

přílohy ke mnou již zaslanému


Dopis na dálku a nikoliv tentokrát VIRTUÁLNÍ

Popálená Natálka po osmi měsících poprvé promluvila

Milá Natálko,
píši Ti na dálku s velkým pocitem zadostiučinění. To spočívá v tom, že nepatřím k těm, kteří velkohubě bojují s čímkoliv, co si vytvoří jako svého nepřítele a domnění posledních spravedlivých rozsévají kolem sebe zlo či spíše zášť majíce pocit ,že oni jsou Ti povolaní proti zlu bojovat.
Můj velice dobrý -dnes už asi spíše symbolický - přítel v době, kdy mi pomáhal z první životní krize, mne naučil, že zlu je třeba čelit a že na tento problém je pamatováno i v Písmu. Zároveň mne naučil, že jsou některé války, které se nedají vyhrát NIKDY, ale dají se ukončit IHNED. Někdy mi to trvá, než si na tuto tezi vzpomenu,ale rád ji mám jako životní program !
Bohužel patřím mezi Ty, kteří prostě vlastní děti vidět nemohou, protože v této zemi, když si matka řekne že ne, tak tátu spíše čeká kriminál nebo blázinec. Tak jsem to vzdal a dnes už to beru jako integrální součást svého života.
Až budeš větší, rodič Ti určitě vysvětlí, že lidská hloupost , na kterou když se naroubuje zášť, vede k hodně špatným koncům. Nakonec ty jsi toho exemplárním důkazem . Také časem poznáš, že v dobách špatných se lidská zloba obrací proti poslům ŠPATNÝCH ZPRÁV .
Jedna skupina české spodiny -byť 'navonělá' v mnoha případech akademickými tituly mne srovnává s rasisty a dokonce s nacisty. Druhá skupina opravdové lidské špíny mne viní z kolaborace s českými Cikány-Romy, že jsem placená bývalými českými Němci a podobné hlouposti. Já Tě tím nebudu zatěžovat,
pouze Ti na dálku sdělím, že se dnes již pracuje i z moji strany na tom, aby jsi měla trochu 'Štastné a veselé Vánoce ' a slibuji, že na den zrození Ježíše Krista zapálím svíčku i za Tebe coby znak solidarity !
Kronus Jaroslav - Kolín


Fiktivní dopis fiktivnímu rektorovi jedné university

06.11.2009


Toto jsem psal jako jisté varování pro dr. tydlitátovou......



Dobrý den Vaše Magnifikence,

tento dopis Vám adresuji v době, kdy Vámi řízený ústav je pod palbou odborných a politických kruhů. To že začínají vyvijet aktivitu i orgány státního odborného dozoru na straně jedné a na straně druhé Ti, které by to mohlo spláchnout je logické.

Vím, že jste členem partaje, která má velké řekněme pochopení pro náboženství The Industry holocuast. Také jsem si vědom, že akademické svobody jsou zaručeny ˇUstavou a těžko je lze nějak mimo zákon korigovat.

Přesto Vám položím několik hypotetických otázek a budu čekat na Vaši odpově´d.

Umíte si představit, že by na Vaši universitě byla katedra islámské religionistiky a její vedoucí by v mimoškolní činnosti při svoji publikační činnosti

1) nazýval členy řádného o.s. ROZHOĎNOŽKAMI ?

2) nazýval by členy českého národa NACISTY a to jenom proto, že se jich část účastnila demonstrace proti násilí sionistického státu Izrael v Gaze ?

3) nazval by fašistickou barbínou a rozhoďnožkou z E 55 třeba tiskovou mluvčí ministra Kocába pro její jednostranné výroky při interetnických střetech českých Cikánů-Romů a etnických Čechů ?

Vím, že krev není voda a u Vaši partaje jsem již zpozoroval několik momentů, které přivedly můj rozum na limity možného.

Např.jedna poslankyně Vaší strany coby představitelka Přátel státu Izrael v českém parlamentu po jednom nepodařeném vystoupení jejího stranického kolegy ihned běží na velvyslanectví sionistického státu s ubezpečením, že " Věrni zůstaneme " ! Tato paní se dostala na úroveň neslavně profláknutých 99 Pragováků z roku 1968.
To pomíjím skutečnost, že onen poslanec je volen obyvateli ČR a nikoliv Izraele. Ono by bylo mnohem vhodnější, kdyby si dala do pořádku problémy se svoji poslaneckou kanceláří, svého času toliko medializovaným problémem. Staré přísloví říká, zameťme si před vlastním prahem .

Na druhou stranu, v zemi, kde notná část establismentu má nad svoji manželskou postelí červenou lucernu, bojí se hodit kamenem ,aby netrefili dítě, protože nevědí , které je jejich mne to zas toliko nepřekvapuje.

Takovým druhým případem ve vaší partaji je jistý "ochránce " nájemníků, který sám bydlí v regulovaném nájemném a dělá občas tzv. vlny. byl to on, který se rozběsnil na pojmem v Kubiceho zprávě, kdy se v nějaké kontextu o advokátu Sokolovi mluvilo jako tuším o Židovi.

Tento pán téměř nepříčetný plkal něco v tom smyslu, že takto se mluvilo v éře tzv. Protektorátu . O této zprávě toho bylo napsáno moc,já mám bohužel jenom pochybnosti, že ten, kdo tu zprávu signoval - tj. člověk z éry komunismu na rozdíl od jistého lži-doktora z bezchybnou minulostí a vírou ukotvenou v odkazu reformace by byl antisemitou, jak dotyčný pan poslanec -mezi námi sedící v parlamentu od roku 1986 - se snažil naznačit.

Posledním "musterstuckem " tohoto fešáka byl článek , ve kterém srovnává dění posledních let tzv. druhou republikou. Kdyby tento pán byl trochu historie znalý a nebyl to pokřivený nársoc, tak by lehce zjistil, že současné symptomy jsou dosti podobné atmosféře let 1945-8 !

Možná jsem se trochu více rozepsal, než bývá zvykem,ale to víte - svět je složitý a vše souvisí se vším.
Já to hlavně napsal proto, že na fakultě judaistiky Vaší university sedí model, který se ve svoji soukromé publikační činnosti vyjadřuje tak, jak jsem zformuloval ve výše uvedených otázkách.

S pozdravem Josef Švejk, krerulant a údajný nacista

Pozn. článek je vyhotoven jako fikce a autor není odpovědný, jak s ním bude naloženo z řad jeho příznivců či nepřátel !

 








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,11 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 1%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt - Rekla

Žádné komentáře:

Okomentovat