Počet zobrazení stránky

čtvrtek 14. ledna 2010

Obyčejná licoměrnost vydávající se za "zmoudření ".............




Švejku, kde jste , potřebuji Vás poslat k adjunktu pana obersta !!

Pane obelarlajtnant, právě jsem se rozsmál, až jsem ztratil duchapřítomnost. Čtu tady v Bobkových listech  od jedné dosti profláknuté etno-soudružky téměř rozhořčení, že Magistrát vyhodil toho fiakristu , za to, že si na fiaker připěvnil znak kontarevolucionářů a nepřátel dvora a jeho bankéřské ekipy !! Znáte ji, ona neustále všude vidí pogromy, nemá ráda českou společnost a neustále chce žít v gethu na Meislovce, ale tam ji nějako nechtějí...........

Švejku, o tom případu s tím fiakristou jse mslyšel, ale tu paní moc neznám. Pochybuji, že by nějako ovlivňovala život dvora či jinak byla brána vážně. Ani můj přítel z policejní direkce o ni se nezmíninil, takže spíše nějaký ubohý snaživec snažíce se na sebe strhnout pozornost a asi bude platit,že aktivnější vůl horší třídního nepřítele !

Pane oberlajtnan, oni To trefili ouplně pinklich Tentokráte to ovšem maskuje snahou o změnu image a dokonce pronáší samolibou otázku, že se prý BUDEME DIVIT. Jelikož ji ovšem známe jako svoje jagrovo prádlo a tudíž nic nového pod sluncem , spíše se DIVÍME , že nás považuje za slabomyslné a přitom ani nepostřehne slaboduchost svoji verbální ekvilibristiky.
Víte, když už jsme se Švejku tak zapovídali, já to vyřídím jinak a sledujte celou událost s tím procesem vedeným proti kontrarevoluciénářům a pak mi dejte nějaký befel. Pro dnešek máte volno !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat