Počet zobrazení stránky

čtvrtek 28. ledna 2010

facebook.........

Jaroslav Kronus Včera pod příspěvky eu-poslance za ČSSD doc. Havla bylo vcelku veselo. Pan docent rád v rámci předvolební kampaně a svého PR vykládá vtipy o svých politických protivnících. Já Vám pane docente taky jeden sdělím a jelikož je pro mne vládnoucí garnitura zprava doleva stejný lekvar naší postkomunistické kocoviny, tak je m...i šumák -zd to pojmete po linii Čest práci soudruhu či V kristu bratře.
Po volbách, kdy vedení všech stran v duchu teze klasika Nové pravice - handicapem demokracie je fakt, že banda pitomců zvolí ještě větší bandu gaunerů - se spolu se svými nohsledy, vlezdy a jinou sebran.....sjedou do Koloděj a udělají si párty. Jak stoupá počet vypitách lahví a zároveň sebevědomí všech zůčastněných, některá hlava přijde na nápad, že mi přišlo vhod párty a vzhledem k orientaci některých i její swinger zabarvení. Pustí se muzika a zhasne se . Asi po půl hodine se zničeho nic rozsvítí a uprostřed placu stojí jeden zúčastněný dnes již téměř legendárního zájezdu do vily Berlusconiho a zařve- už toho mám dost, již jsem třikrát kouřil ,ale ani jednou nešuk.......
Asi za 9 měsíců jde po náměstí v jednom větším městě tamější královna, o které je známo, že je najímána jako společnice pro mejdany establismentu Nese se jako pětka do záložny a tlačí před sebou kočárek. Jedna ze zdejších drben do něho koukne a tam leží krásný černoušek. Drbna zcepení a ptá se - madam, vy taková lady a co to dítě v kočárku ? Dotyčná se usměje a říká, budˇte ráda, že je to , co vidíte a že to není pes. tenkrát v těch Kolodějích to byl ale mejdan...................

Zobrazit více


Před 6 minutami · · · Sdílet

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
A k tomu včerejšímu mejdanu pod Vašimi vtipy. Nejdříve se zde odvázali vaši straničtí svazáčci. nevím, zda to byl jenom projev mladické nerozvážnosti či obyčejné tzv,sebevědomí a od něho odvozené dutosti roubené většinou na jistý druh dutosti. Jsem názoru, že by jste je měli stranicky ukáznit. jestliže takto budou vlčet, jsem si jist, že gererace Grossů a březinů včetně zápachu po nich je jenom špatnou napodobeninou. Navíc si zkuste představit, že dospějí cca do vašeho věku a nakonec Vás a jiné coby matadory pošlou do politické penze způsobem jim vlastním - vykopnutím. Mne stačilo, dkyž jsem pozoroval na návštěvě u současné hlavy státu jistého Behn-Condita a jak se choval k naší hlavě státu. Jsem si jist, že býti pan president trochu horkokrevnější, tak dotyčný vypad z Hradu ještě rychleji, než jistá Abbásové od primátorky Chomutova, která s ní vyrazila dveře hned jak vstoupila do jejího sekretariátu. já bych se také se závozníkem nebavil.....
asi před minutou ·
Jaroslav Kronus
Je... eště jsem zapomněl na dva momenty - zřejmě se probral z mrákot / asi lihových/ mpřed. SDŽ povoláním héééérečka a rýpla si do věčně navrhované a ještě věčěji nevolené mpřed. ČSSD. Ta se namíchla a ačkoliv deklaruje absolutorium filozofie a manželství s diplomatem, tak ji jazykem téměř hospodským poslala k čertu.
Kronu všemu dla jistý novák, který nás neustále školil z potřeby jít po tzv. modré cestě k prosperitě. To že mu uniklo, že po této cestě jsme již dvakrát došli do úplného " konce "! Ostatní ponechám bez komentáře, protože jako intelektuální rozcvička to stačí a odpoledne jdeme do toho !

Žádné komentáře:

Okomentovat