Počet zobrazení stránky

středa 20. ledna 2010

Jen tak, mezi řečí.............

Kronika města KocourkovaPři pohledu na obal dnes již legendární knihy si vždy vybavím český parlament a potažmo celou českou quasi -politickou mapu !


Dns ráno jsem se setkal ve vlaku nahodile se svým dobrým známým a občasným advokátem -renomovanou osobnostní odborného a duchového života Prahy východ .

Jelikož jsem byl v dobré náladě -by´t po noční, tak jsem si přátelsky rýpnul, zda to myslí ještě vážně s volbou tzv.padákové partaje je TOP 09 v dalších volbách,
Velice vtipně mi odpověděl, že ano, že je si vědom, že toho opravdu na výběr moc není !!!!!!!!! 

Mne přišel na mysl zhůry bonmot a říkám mu - hele Honziku, ono máš recht a pravdu. Mne současný výběr z politických stran , které lze volit připomíná potravinářský krám z počátku normalizace .
Přišel jsi odpoledne do samošky a říkáš- máte chleba Šumavu ? Vozí nám jenom Michelský. Tak si vemu dva bochníky ........., bohužel nemáme už ani housku................. 

Žádné komentáře:

Okomentovat