Počet zobrazení stránky

středa 13. ledna 2010

.........zasláno vedení DS.....................

Předmět: Kopie z: Zaslání
Datum: 13.1. 2010, 11:28 - dnes v 11:28


 

Následující text je kopií ze zprávy kterou Vám zaslal Dělnická strana z Dělnická strana - Proti proudu!

Tento dotaz byl Emailelem z http://www.delnicka-strana.cz od:
Kronus Jaroslav <vrana2077@seznam.cz>

Dobrý den pane Petřivalský,
včera jsem vedl na veřejné bázi v facebooku diskusi s panem Krulišem. Reagoval jsem na jeho příspěvek a on ocenil jistý úhel pohledu .
Vstoupil jste do diskuse a závěrem jste uvedl, cituji - nemá tolik času, abych ho ztrácel s duševně nemocnými lidmi, konec citace.
Já jsem Vám vmetl do tváře, a´t se raději staráte o zdravotní stav mpřed. DS Kotába, až se zase zerere v rukou policie a varoval jsem Vás, že jste zřejmě jedním, koho mohou míti aktéři msty za Natálku v hledáčku.
Diskuse byla v noci vymázána, já ji též odstranil ze svého blogu.
Aby bylo jasno - jste veřejně činnou osobou a zvykněte si ,že lidé se Vás budou ptát na vše - včetně protivníků.
Za další, doporučil bych Vám místo starostí či přímo implicitích poznámek na můj zdravotní stav se zaměřit na PR Vašeho spolku.
Ono 9.1.2010 uveřejnit, že Váš předseda bude kandidivat do Senátu a 10.1.2010 uveřejnit plakát, kde je tento lumen s prohlášením- zruším Senát a ušetřím 556 milionů je projevem , víte čeho ? Lidově se tomu říká, levá ruka neví co dělá pravá !
To není schizofrenie - tento pojem je označení medicínské pro těžké onemocnění. Ono se tomu říká dichotomie. Tento pojem označuje jev dvojkolejnosti v konání. Že při pohledu zevniřt se může jednat o ambivalenci a tudíž jev logický , o tom není sporu.
Možná jsem Vám trochu zamotal hlavu, tak raději skončím.
Ona představa, že kráčíte před svými soukmenovci a přitom je jim koukáte do "očí " je možná téměř mystická,ale naprosto neuskutečnitelná. Ono býti čelem k masám a přitom před nimi pochodovat, to prostě nejde. Ona i dialektika má svá přísná pravidla.
Kronus Jaroslav

Žádné komentáře:

Okomentovat