Počet zobrazení stránky

sobota 23. ledna 2010

Zaslání...............

Předmět: zaslání - stížnost na chování soudce
Datum: 23.1. 2010, 14:04 - dnes v 14:04


 

Dobrý den,
jmenuji se Jaroslav Kronus, bydlím v Kolíně,........, 28002. U Okresního soudu Praha východ vedu již sedmý rok spor o styk s nezletilým Václavem Vránou.
Věc v současné době má v gesci soudce dr. Mazanec. Ve smyslu Zákona o soudech a soudcích vznáším stížnost na chování výše jmenovaného soudce.
Asi před dvěmal lety jsem zkoncipoval Návrha na styk s nezletilý a ten ukončil vzhledem k obsažnosti a věcnému vyčerpání ve spisu východní moudrostí, že vše již bylo napsáno, vše již bylo vysloveno. Bystří pochopili a hlupáky nechme osudu. Vydal poté usnesení, ve kterém mi udělil jako osobě ČID pokutu tuším ve výši 5000,-Kč.
Podla jsem odvolání zhotovené právním zástupcem a poté pokuta byla zrušena v duchu teze, že on k dalšímu vývoji událostí je irelevantní.
Asi před půl rokem a to přiznávám jsem vlastní neobatností zpracoval - přetiskl materii dr. Kláry Samkové, která se zabývala sociálními, psychologickými a potažmo osbními následky a tragediemi lidí mého osudu.
Jako eintree zvolila článek, ve kterém popsala příběh kosovského Makedonce, který na základě těchto skutečností vyvraždil svoji bývalou a část její rodiny.
Moje neobratnost spočívala v tom, že jsem v pod silným rozladěním ukončil tyto tři články proklamací, nemá-li mít dítě tátu, nebude mít ani mámu. Já bohužel nedocenil celkový vyznívající kontext a měl jsem jenom na mysli, že sopustavný tlak na mne vyvijený způsobí dokončení moji zdravotní destrukce s následkem nemožnosti výdělečné činnosti a nespochopnosti platit výživné.
Tento soudce toto přeposlal orgánům policie, byl jsem zatčen a po dvouhodinovém výslechu, kde jsem marně vysvětloval svoje pohnutky a pozdní hodině jsem byl umístěna na CPZ. Zde jsem strávil paradoxně asi 16 hodin, protože mezitím opravdový magor kdesi na Kolínsku rozbodal svoji ženu a celý policejní sbor byl celou noc na nohou.
Po sdělení obviění jsem byl asi po hodině "vykopnut". Vzhledem k probíhajícím skutečnostem a celkov zátěži jsem dvakrát musel povolat RZS, protože léky nezabíraly. Vědom si neschopnosti čelit trestnímu řízení, které samo bylo označeno některými pracovníky kriminální služby za zbožné přání OSZ jsem osobně vyhledal mediaci a přistoupil na podmínečné zastavení trestního stíhání s tím, že jsem zase osobně navštívil OSZ a zde se "přiznal".
24.112009 jsem podal nový návrh na styk s nezletilým a dne 8.1.2010 bylo odesláno usnesení o nařízeném líčení na 2.2.2010 s ustanovením opatrovníka. Jelikož se zdržuji doma velice zřídka , našel jsem uloženou písemnost ve schránce někdy kolem 20.1.2010. Ověřil jsem si u doručovatelky, kdy byla písemnost uloženo a bylo mi sděleno, že 11.1.2010. Jelikož v tomto případě platí fikce, že taková to zásilka se považuje za doručenou desátého dne po uložení do schránky, tak mi vychází datum 21.1.2010. V doručeném usnesení je poučení, že mohu do 15 dní od doručení podat odvolání k vyšší instanci prostřednictvím výše uvedeného soudu.
Že dochází ke kolizi stanoveného datutmu líčení a odvolacích lhůt je zřejmé a já za toto nenesu žádnou odpovědnost...........
Aby toho nebylo málo, tak dotyčný soudce s jeden a půl stránkového Návrhu vytrhl dvě věty a tyto poslal s velice svérazným komentářem a odkazem opět na kriminální policie do Kolína. Policejní orgán mne asi na 12 řádků strojovpisu vyslechl a předpokládám, že tímto to skončilo !!!!!
Vyslovuji přesvědčení, že dotyčný soudce v poslednín případě takto učinil se zlým úmyslem jenom proto, že jsem zde kritizoval jeho práci o přístup označil za inkvizitorský.
Prosím pracovníky MS ČR aby toto brali ikoliv jako informaci.ale stížnost ve smyslu správního řádu a žádám o vyrozumění v patřičném rozsahu.
Ačkoliv toto zasílám na vědomí předsedkyni OS Praha východ , nepřeji si jakoukoliv reakci a všechnu poštu budu vracet, e-maily jsou odkloněny do spamu.
Kronus Jaroslav - Kolín








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,05 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt

Žádné komentáře:

Okomentovat