Počet zobrazení stránky

čtvrtek 14. ledna 2010

z facebooku................



Peter Fridmansky 14 leden v 9:48 Nahlásit
Nebolo by vhodne aby KDS podporila KDH vo volbach do NR SR?
chcem odpoved nie politicku ale chcem odpoved ktora by bola normalna realisticka. myslim si ze v pripade ak pravica vo volbach nazbera 76 a viac mandatov (mozno je to sen ale nemusi, v roku 2002 tiez nikto neveril ze moze byt pravicova vlada) tak je velka sanca ze mozeme mat po dlhej dobe krestanskeho premiera lebo podla mojho nazoru KDH preferencne predbehne SDKU. je to realne kedze Dzurindovi sa nepodarilo vytvorit koaliciu so SAS ktora by ho mohla preferencne podporit a tak upevnit jeho poziciu. nebolo by teda vhodne keby KDS podporila KDH pred volbami? je zbytocne triestit krestanske hlasy. kazda tisicka hlasov je dolezita. vo volbach do EP ste spolu s OKS mali 17 409 hlasov je to pekny vysledok ale na NR to nestaci iba odoberiete krestanske hlasy KDH.
  •  



    Jaroslav Kronus 14 leden v 12:45
    V zásadě máte pravdu. on je ovšem problém v tom, že KDS coby secese od KDH vznikli jako reakce na jistý politický secularismus a akceptování relativismu vedení tehdejšího KDH.
    V presidetnských volbách získal pan Mikloško 2 % hlasů, což byl dle mého soudu dobrý začátek.
    Mám ale obavu, že jejich kooperace s OKS je projevem když né přímo politické hlouposti, tak alespoň nepředvídavosti. Podpora OKS je téměř nulová a tradicionalisty odrazuje.
    Ustanovení karierního diplomata z Bruselu pana Figela ještě prohloubí příkop meti těmito, protože KDS jsou silně skeptičtí oproti současné formě EU a dokonce si troufám tvrdit, že v Polsku by byly na pozici PaS.
    Jedinou devizou adorace pana Figela je fakt, že by současná slovenská opozice mohla získat věrohodného leadra místo profláknutého Mikiho----
    Jaroslav Kronus

    Jaroslav Kronus Já když to tak pročítám, tak mám pocit, že všichni se potřebují vyplakat a mít nějakou hračku.
    Skupina se jmenuje pomáhejme - rád bych si přečetl, kdo a jak pomohl. Příklady táhnou, ono plkat o soucti to umí i úchylný farář...........

    út v 23:52 · · · · Nahlásit

    Lukáš Kratochvíl
    Lukáš Kratochvíl
    Kdy... Zobrazit vícež jsem si to všechno přečetl, musím se podivovat nad tím, že jediný Jarda uhodil hřebíček na HLAVIČKU.
    Je přeci každému, normálně uvažujícímu člověku jasné, že všechny ty "symboly" a "směry" (nemám lepší slovo pro N-izmus, K-izmus, R-izmus, atp...), které brání člověku normálně žít a uzurpují jeho práva tím či oním způsobem, jsou prostě špatné. A úchylní faráři, politici a další človíčci taky. Problémem je to, že ačkoli to "všichni" víme, je to tady a musíme s tím žít, protože "-izmy" těžko zrušíme. Ale úchylové se dají řezat a řezat a řezat... ;-)
    Takže, ať tady neplkáme a něco uděláme, můžete mi někdo poradit, kam poslat nějaký příspěvek pro tuhle holčičku?
    Díky.
    Před 3 hodinami · Nahlásit
    Jaroslav Kronus
    Jaroslav Kronus
    to je prosté příteli a děkuji. kontaktujte starostu Budišova a on vám poradí. Já to tak udělal při zaslání peněžního daru před vánoci........
    přibližně před hodinou ·
    Jaroslav Kronus
    Jaroslav Kronus
    Dopis na dálku a nikoliv tentokrát VIRTUÁLNÍ

    Popálená Natálka po osmi měsících poprvé promluvila

    Milá Natálko,... Zobrazit více
    píši Ti na dálku s velkým pocitem zadostiučinění. To spočívá v tom, že nepatřím k těm, kteří velkohubě bojují s čímkoliv, co si vytvoří jako svého nepřítele a domnění posledních spravedlivých rozsévají kolem sebe zlo či spíše zášť majíce pocit ,že oni jsou Ti povolaní proti zlu bojovat.
    Můj velice dobrý -dnes už asi spíše symbolický - přítel v době, kdy mi pomáhal z první životní krize, mne naučil, že zlu je třeba čelit a že na tento problém je pamatováno i v Písmu. Zároveň mne naučil, že jsou některé války, které se nedají vyhrát NIKDY, ale dají se ukončit IHNED. Někdy mi to trvá, než si na tuto tezi vzpomenu,ale rád ji mám jako životní program !
    Bohužel patřím mezi Ty, kteří prostě vlastní děti vidět nemohou, protože v této zemi, když si matka řekne že ne, tak tátu spíše čeká kriminál nebo blázinec. Tak jsem to vzdal a dnes už to beru jako integrální součást svého života.
    Až budeš větší, rodič Ti určitě vysvětlí, že lidská hloupost , na kterou když se naroubuje zášť, vede k hodně špatným koncům. Nakonec ty jsi toho exemplárním důkazem . Také časem poznáš, že v dobách špatných se lidská zloba obrací proti poslům ŠPATNÝCH ZPRÁV .
    Jedna skupina české spodiny -byť 'navonělá' v mnoha případech akademickými tituly mne srovnává s rasisty a dokonce s nacisty. Druhá skupina opravdové lidské špíny mne viní z kolaborace s českými Cikány-Romy, že jsem placená bývalými českými Němci a podobné hlouposti. Já Tě tím nebudu zatěžovat,
    pouze Ti na dálku sdělím, že se dnes již pracuje i z moji strany na tom, aby jsi měla trochu 'Štastné a veselé Vánoce ' a slibuji, že na den zrození Ježíše Krista zapálím svíčku i za Tebe coby znak solidarity !
    Kronus Jaroslav - Kolín

    přibližně před hodinou ·

     


Petr Veleba

Petr Veleba Jsem rád,že dneska ještě někdo tuší co to byla Vlajka a další podobné organizace.Doporučuji knihu Český fašismus.Škoda,že dnes nejsou uskupení,jako NOF,která byla navíc vedena silnou osobností.Věčnou památku Gajdovy!

Včera v 15:51 · · · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
D... Zobrazit více děkuji. Mám takovou vizi, že časem bych tuto skupinu přeměnil v regulerní o.s.Ale to má zatím čas a hlavně to bude chtít opatrně.
Knihu od prof. Nakonečného jsem četl,já Vám doporučím nedávno vydanou Gajdovu /ne/věrnou Moravu. Je nutno míti na zřeteli, že Vlajka vznikla odstěpením od MO NOF a sama setrvávala na principech legální opozice proti Hradu . Dnešním jazykem řečeno - nesklouzla do roku 1938 na pozici politické subverze. Gajda byl idealista, diletant a bohuže i člověk velice vznětlivý........., jeh odkaz je nutno ctít, ale pouze ve formě insptirace pro dnešní dobu.
Před 6 minutami ·


Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus jaroslavvrana.blogspot.com

Žádné komentáře:

Okomentovat