Počet zobrazení stránky

neděle 17. ledna 2010

z facebooku...................

 

Franta Petelik Divím se, že se zde roztahuje i jistý Jaroslav Vrána z Kolína, který si nyní říká Kronus. Jde o spolupracovníka Národního odporu, který zde haní české vlastence. Tento politický turista procestoval už všechny zuzemské politické strany. Jedná se o člověka známého tím, že bil vlastní manželku a který byl před rokem 1989 příslušníkem SNB.

Včera v 2:43 · · · Nahlásit
Franta Petelik
Franta Petelik
P.S.: Kronusi/Vráno, proč se zde nepochlubíte tím, že jste neúspěšně sám žádal o členství v neonacistické Dělnické straně a oni vás (sic!) odmítli přijmout? Nemluvě o vašem členství v Národní straně a Národním sjednocení.
Včera v 3:27 · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Petelíku, na tebe jsem čekal. Víš co je to pomluva ? Rád tě nechám tyto skutečnosti vysvětlit orgánům policie !
Připrav si patříčné důkazy -hlavně o bití manželky, členství v Národní straně a Národním sjednocení.
Navíc bude zajímavé doložit tezi - cituji spolupracovním Národního odporu.
ás tě poznám in natura. Myslím, že už jednou tě policie poliie vyzval k doložení důkazů a raději jsi držel hubu.
Včera v 8:11 ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Petelíku, jelikž tě mám rád, tak to udělám jinak. To že nejsi žádný myšlenkováý tryskáč, to asi pochopil kde , kdo. Ono to ale zavání duševní invaliditou.
Že se divíš je jenom dalším mnoha ze znaků vrozeného kreteismu. Trochu dikcí svých vět mi připomínáš jistého arijce, který nejdříve křčiel bílé Čechy, pak psal agitky na téma současný president a při tom svém arijství přehlédl, že je černý až za ušima.
To je hodno dramatu jistého cirhozníka. Přeji hezký den !
Včera v 20:02 ·
Franta Petelik
Franta Petelik
články na webu Národního odporu stále visí, tak nelži Vráno/Kronusi!
Před 2 hodinami · Nahlásit
Franta Petelik
Franta Petelik
Jinak jde o inforamce z internetu - stačí si dát do vyhledavače jméno Vrána jaroslav či Kronus Jaroslav (jde o jednu osobu, vyléčeného alkoholika,esenbáka a psychopata).
Před 2 hodinami · Nahlásit
Franta Petelik
Franta Petelik
O bití manželky byl natočen dokonce pořad ČT, kde paní vránová promluvila!
Před 2 hodinami · Nahlásit
Franta Petelik
Franta Petelik
Články neonacisty Vrány na webu Národního odporu:
http://odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=858
http://odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=846
http://odpor.org/index.php?page=clanky&kat=&clanek=843
Takže Vráno/Kronusi zamiřte ke svým soukmenovcům a neobtěžujte zde!
Před 2 hodinami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Petelíku. máš to ci chtěl..........
Před 2 hodinami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Vracíš se k náckům! To se zde bude konečně volně a svobodně dýchat.
přibližně před hodinou · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
děle, 17. ledna 2010
Komu není rady, tomu není pomoci.................

d: vrana2077@seznam.cz
Komu: podatelna@ksz.pha.justice.cz... Zobrazit více
Předmět: Email nemá žádný předmět
Datum: 17.1. 2010, 10:00 - dnes v 10:00

Dobrý den,
jmenuji se Jaroslav Kronus, bydlím v Kolíně, ........280 02 . Touto cestou podávám trestní oznámení na osobu, která v internetovém prostředí vystupuje jako jistý Franta Petelík.
S přiloženými nomináliemi se potýkám již delší dobu a zatím jsem na ně kromě odrážení nereagoval. Problém začíná v tom, že je začíná opět šířit mezi lidmi, kteří asi nejsou zvědavi na řešení soukromých problémů nějakých narcisů,ale v prostředí tentokrát ideově stabilním, b´t ideově kvasícím.
Není od zajímavosti, že vždy toto individium se začne aktivvovat, když vyprovodím z nějakého sociálního prostředí jistého Jana Kopala, bytem Maršovice 81, okr. Jablonec nad Nisou.
Osobně se domnívám, že dotyčný- vystupující pod jménem Petelík - se dopuští trestného činu pomluvy a poškozování cizích práv. Vzhledem k nahrazení subjektivní stránky -tj objektivní stráky trestného činu- parametrem společenské škodlivosti a upevnění subjektvní stránky TČ pomluvy - tj rozšířením její platnosti i nad rámec vymezení tj. přímého úmyslu -jsem přesvědčem, že dotyčný šíří informace o ví, že se nezákládají na pravdě.
Vymezím okruh svého ponětu na relevantní skutečnosti -nebudu reagovat hlouposti typu výléčený alkoholik, protože ten hlupák by mohl alespoň vědět, že závislost nelze vyéčit, nýbrž stabilizovat. Též nebudu reagovat na hloupost typu člen Národního sjednocení -ono se stát členem politické strany můžete až po skončení jejího ustavujícího sjezdu. Analogická hloupost byla sugerována společnosti devotním streaimem u TOP 09 do té doby, než předseda KDU -ČSL je musel upozornit, že tito neměli zatím ustavující sjezd, tudíž nejsou politickou stranou .
Jsem dosti rozladěn, že jsem již po několikráte narčen tímto oslem
a/ z bití tj. násilí na moji bývalé manželce. Dokonce se tento odvolává na pořad za Zdí natočen duem Lorencová-Janečková. Budu rád, když kromě této verbální ohavnosti předloží dotyčný Petelík či orgány policie, že jsem Vránovu alespoň jednou udeřil, alespoň JEDNOU !
b/ dotyčný mne označuje za neonacistu a poté za nácka/by´t bývalého/. Jsem označen za osobu hlásající či se přihlšující k myšlence či ideím potlačující práva a svobody druhých občanů. Je dnes sice moderní mediokratickým způsobem tímto ohavným způsobem denunciovat kde koho, přesto mne jako syna totálně nasazeného a vnuka lokálního velitele Revolučních gard v oblasti ustupujících jednotek SS označovat za osobu hlásající myšlenky či idee vedoucí k potlačení práv a osob či dokonce implicitně být přiřazen k osobám podporující první programové vyhlazování osob židovského etnika !
c/ Jsem označen za bývalého člena Národní strany. Považuji za naprosto nepřijatelné, abych byl přiřazován k lidem, kteří v posledních 15 měsícíh vyvolali několik mediálních incidentů na adresu naší nejsilnější národnostní menšiny. To jeopravdu pro mne pro člověka, který zaslal na adresu Nicolky Sivákové před Vánoci částku 500,-Kč, založil na facebooku skupinu Nikolka Siváková jako symbol a varování, vystoupil několikráte ve svoji soukromé či veřejné publikaci proti atakům na adresu českých Cikánů-Romů ze strany jak partaje Edelmanové či Vandase jako nepřijatelné a dotyčný takto činí lživě za účelem mne poškodit.
To že uváděné publikování bylo již předmětem šetření orgánů policie za účasti experta na extrémismu s bylo odloženo , jako že jsem osobně vyrozuměl ÚBOZ o plagiaci na téma antisemtismus zveřejněný pod mým jménem na netu a o tomto byl již proveden výslech je prostě skutečností a policie vše odložila.Ve všech případech jsem odmítl vyšetřování na adresu autorů, protože jsem to považoval za ztrátu času.
Jelikož se to ovšem opakuje po několikáté a i přes varování autor nepřestává, podávám toto trestní oznámení.
Jsem přesvědčen, že tentokráte státní zástupce v Kolíně nebude reagovat jako v jednom v předcházejím z případů, kdy jsem požádal o prošetření postupu policie, která vniknutí do mého e-mailu a zveřejnění soukromé pošty na veřejných stránkách kvalifkovala jak opřestupek proti občanskému souití a přitom dleustálené judikatury jde o trestný čin neoprávněného nakládání s údaji na cizém nosiči. Zdůvodnění pana státního zástupce, že jsem provokatér snad bylo jenom slabší intelektuální chvílí tohoto muže a já to nechal bez dalšího kommnetu ......................
Přílohy :
Před 48 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Vráno lžeš jako obvykle a usvědčuješ sám sebe!
Před 41 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Budeš mít jedinečnou možnost mne usvědčit ze lži a ne zde v anonymitě,ale pod přísahou a před policejním orgánem !
Věř mi, já jsem tvrdý oříšek a než sahnu ke krajním řešením, tak dávám jistý prostor !
Víš osle, na mne můžeš dříví štípat, ale koušet moji trpělivost věčně nemůže ani jistá etno-soudružka zvaná tramtarárová a to je silně sebestředný MODEL !
A zvykni se, že se jmenuji Kronus, Vrána to je minulost. A než jse mse vzdal svého jména, které nosilo mých předešlých cca 13 generací. tak jsem vyzval Vránovou k tomu, aby se vrátila ke svému dívčímu jménu, protože je pro mne urážlivé,aby zrovna ona nosila jméno moji ctěné maminky. To těžko asi jako zmetek pochopíš.Jelikož to odmítla, tak jsem požádal úřady o změnu jména s patřičným zdůvodněnín a ony mi vyhověly..
Ale už nemám ch´t s tebou ztráce čas a budešmí t dostatek prostoru k vyjádření. Říká se tomu podání vysvětlení ve smyslu § 158 TŘ. Už jsem tam byl kvůli tobě jednou a tentokráte to dotahnu do konec.... Zobrazit více
To že nechám přezkoumat i tvá tvrzení na webu Spol.přátel MZ, o tom nepochybuj ! Přeji hezký den a títmo spolu končíme, alespoň na facebooku !
Před 27 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
To se stydíš sám za sebe a svinstva, která si napáchal jako příslušník SNB a politický turista?
Před 13 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Výborně, máš ještě něco, rád trestní oznámení rozšířím......
Před 12 minutami ·

 

 

Zdeněk Ryšavý Dobré ráno z Okříšek - u nás padá a fouká ... chtěl jsem obejít "své" ulice s předplatným na Zpravodaj, ale to bych byl jak sněhulám a hospodyně by ze mě neměly radost (z loužiček v předsíni), tak jsem raději pustil počítač a nechám to až přestane - doufám, že to bude ještě dnes :-)

Před 47 minutami · ·
Jiřina Musilová
Jiřina Musilová
nepadá, leč mrzne a mrzne:tady....
Před 45 minutami
Peta Tylova
Peta Tylova
Pěkný den :)
Před 44 minutami
Martina Aubrechtová Havlová
Martina Aubrechtová Havlová
u nás padá a docela vydatně, ale nefouká. Vůbec se mi nechce vylézt ven a uklidit chodník :-(
Před 43 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Pozdravujte u Vás Vašeho předsedu ZD a bývalého předsedu strany venkova. Kdysi jsme spolu chvíli komunikovali a dokonce mi věnoval odznak- čtyřlístek. Akroát jako sběratel nemohu sehnat odznak Strany venkova a SOS vedené kdysi dnešním předsedou AK ČR
Před 42 minutami ·
Mirka Mánková
Mirka Mánková
Marti:já mám chodník uklizen, ale padá pořád.Tak teď jdu udělat ňákou baštu a poo zase uklízet:-(
Co manžílek, dobrý?
Před 40 minutami
Zdeněk Ryšavý
Zdeněk Ryšavý
Jasně, až ho uvidím vyřídím. Mluvil jsem s ním v úterý a chystá se do zaslouženého důchodu - docela mě to překvapilo, je to takový akční člověk ...
Před 40 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Děkuji............
Před 35 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jinak nevíte ,kde bych sehanl ten odznak Strany venkova a SOS, nemáte typ , Zaplatím........
Před 24 minutami ·
Zdeněk Ryšavý
Zdeněk Ryšavý
Já na odznaky moc nejsem, sbírám známky, ale zkusím se poptat, pokud bych sehnal, dám vědět ...
Před 11 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
děkuji..............
Před 10 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat