Počet zobrazení stránky

čtvrtek 21. ledna 2010

Zaslání



  
Poslední aktualizace:
20.01.2010


RSS   NAVRCHOLU.cz
Obalka Průmysl holocaustu
Norman G. Finkelstein
(o autorovi)
Průmysl holocaustu
Úvahy o zneužívání židovského utrpení


Cena v e-shopu: 149 Kč
Doporučená cena: 175 Kč
Ušetříte: 26 Kč (15 %)





Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: zaslání
Datum: 21.1. 2010, 14:46 - dnes v 14:46


 

Dobrý den paní profesorko,
je to asi dva měsíce, kdy v našem městě došlo opět k umístění dalších destiček v akci Kameny zesnulých. Dokonce zdejší devotní tisk tomu udělal jistou propagandu a jistá studentka si tzv. řečeno dnešním newspeekem užila pět minut slávy.
Reagoval jsem na to e-mailem Vaší škole a to konkrétně k rukám této dívenky, Nikdo nereagoval a já to nakonec ani nevyžadoval. Pouze jsem se snažil s použtí selského a zdravého rozumu vysvětlit nesmyslnost, propagandičnost a hloupost této akce, u jejíhož počátku stál jede nvelice sebestředný umělecký vykuk.
Včera jedouce vlakem jsem se mi dostala do ruku zdejší mutace Sedmičky. Při jejím prohlížení jsem zde narazil na krátký článek, který popisoval již uvedené a z vašich úst zde zaznělo, že akce bude pokračovat. Dokonce zde zazněl jakýsi stest, že Kolín nepředběhl Prahu. Bohužel vidím, že zdravý rozum je k ničemu, tak jak v mnoha případech aplikace intelektuálních potratů, které vždy sklouznou k myšlenkové genocidě.
Tak tentokráte jinak - u té studentky bych se povnesl nad její kkonjukturální "svazácké" nadšení. U Vás jsem již trochu ve střehu . Vzpomněl jsem si na situaci ze Švejka, kdy plk.dr. Kriegstein všechny problémy těla i ducha řeší klistýrem a pacienti se přímo " zázračně" uzdravují .
Švejk coby cynický poťouchlík reaguje tak, že lapiduchům řka-cituji - dělej a nešetři mne. Mysli si,že Rakousko stojí na klistýru a vítězství je naše !!!!!!!
Takže v analogickém gardu a přiměřeně cynicky na projevy sebestřednosti a i konjukturální hlouposti - myslete si, že odkaz holocaustu stojí na uvedených destičkách a vítězství ideologie The Industry holocuast je Vaše !
Kronus Jaroslav - Kolín

Žádné komentáře:

Okomentovat