Počet zobrazení stránky

neděle 17. ledna 2010

to už je jenom návdavek....................

Franta Petelik
Ale jinak z 99,9 % pravdivé! nejen čeština, ale i matematika byla u Tebe Vranič slabá...
Před 2 hodinami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Františku, v klidu poobědvej a připrav se . Svoji pravdu budeš moci dokázat, doložit a hlavně ti mohu prozradit, že Bacik je silný cholerik.
On bude mít jisstě radost, že jde k výslechu. ono ti to vše dojde až později.......přeji hezký den český poctivý vlastenče § Aorát kdyby jsi v zrcadle viděl trochu jiný, než arisjký odstím, tak se nelekni. Ona genetika má svá pravidla !
Před 2 hodinami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Přestaňte zde odhalovat své nacistické ledví a strašit lidi. Vás se nelekne ani váš parchant, pokud je vůbec váš.
Před 2 hodinami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Copak, nějak ztrácíč glanc fešáku ? Jenom ti prozradím, že genetika je mnohem starší obor než vynález ideíí arijského nár-soc,ale to by jsi jako plagiátor čili opisovč z knih našich klasiků a vydávání to za své myšlenky měl vědět.
Já za nezodpovědné chování tvých předků nemohu a dokonce mi to ani nedělá problém.
Přiznám se ,že jediné, co mne zajímá, kdo jsi /moje tušení hraničí s jisotou,ale pocit je málo /.
Jinak zkus se vyjadřovat o malém dítěti ucitě. Ty ani netušíš, co dokáže jak říkáš psychopat, blázen a osoba duševně nemocná.............
Jinak jsem se asi trefil s tou tvoji ne zrovna věrohodnou visáší pro propagaci bílého nacionalismu, že .......... Zobrazit více
Přeji hezký den
Slyšel jsem ,že galerka má zájem o krátké kulové zbraně, protože přepadávání je dnes v modě ......,ale to je na jinou diskusi. Vy přeci se zabýváte duševní činností.......
Před 2 hodinami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Jste čím dál tím víc mimo. Blábolíte a netuším o čem. Co si raději dát odpolední hrst uklidňujících prášků...?
přibližně před hodinou · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nashledanou, zatím.........
přibližně před hodinou ·
Franta Petelik
přibližně před hodinou · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Omyl, pouze -NA -shledanou.............
přibližně před hodinou ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Omyl ano, ale váš. Já se s ujetými neonacisty nestýkám.
přibližně před hodinou · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
To já se rád zase prostřednictvím orgánů policie seznámím s kdekým, i s puncovaným sebestředným idiotem.......
přibližně před hodinou ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Mluvíš o sobě? doufám, že tě zavřou až zčernáš Vranič!
Před 55 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Snad nebudu černější v obličeji , než jsi ty od přírody........
Před 52 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Vidím, že prášky nezabraly.Tak nezbude než vybít celé stádo...
Před 48 minutami · Nahlásit
Franta Petelik
Franta Petelik
Vidím, že prášky nezabraly.Tak nezbude než vybít celé stádo...
Před 48 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Musíš býti trochu trpělivý a já ti dám čas........, budeš ho mít dost........
aby se ti to neobjevovalo dvakrát, stačí se trochu soustředit na projevy vlastního kretenismu a nezabývat se hloupostmi.
Jinak opakuji- Bacik z tebe bude mít radost, že musí zase na policii.......
Před 34 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nazdar p... Zobrazit víceřevychovateli lidí z Národního korporativismu a plagiátore podpisů na KL. Nebudeš tomu věřit, ale vzpomínáš si na ten pamflet , který jsi nazval -spadla klec na ptáka ?
jenom blb se ho drží jako hovno košile a má pocit, že musí sdělit světu něco údajně převratného. Já ho sice varoval, ale jelikož je prostě mnou posedlý, tak to bude řešit policie.
Kdyby ti náhodu přišla předvolánka s modrým pruhem, poděkuj jistému blbu jménem Petelik Franta. tak si alespoň říká v internetovém prostředí. Jinak přeji hezký den a ty mne také štastný a veselý.........
Kronus Jaroslav
Před 29 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Vráno, když neudržíš myšlenku, tak jak to asi vypadá se stolicí...?
Před 22 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
O moji stolici neměj starost, ona je zdravější než barva tvého ksichtu.
Jinak jenom informace - ten Bacik je opravdu cholerik, to nebude příjemné setkání. Ale ty to zvládneš, tlučhubové jsou schopní lidé........, jinak nevíš proč ten Dykolog už nepíše na fragmentech a zda Skácel obdrží tu cenu.
Já bych si zase rád něco přečetl / moudrého/ a tomudruhému muži rád poblahopřál........
Před 18 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Co... Zobrazit vícež o to, já myšlenku udržím -ale tobě jaksi nedošlo či děláš na venek, že jde o přeposlání e-mailu tomu Bacikovi. On už bude vědět, kde tě hledat, bude-li mít potřebu. On je velice schopný člověk, leckdy i všeho.Na mne to zkoušel také,ale velice rychle pochopil, že nejsem jeden z nohsledů dr. Sládka, se kterým se dle webu republikánů popral, když chystal proti Sládkovi puč.
On už oplétačky měl a dokonce se tak trochu pohyboval v přítomnosti lidí, kteří hodili zápalno lahev ve Vítkově.
On opravdu nestojí o publicitu ani jinak nechce býti být tzv. vidět.
Ty jsi ho vtáhl opět do hry a to ON neodpouští........., já jsem proti němu epizoda .
Před 11 minutami ·
Franta Petelik
Ale jinak z 99,9 % pravdivé! nejen čeština, ale i matematika byla u Tebe Vranič slabá...
Před 44 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Františku, v klidu poobědvej a připrav se . Svoji pravdu budeš moci dokázat, doložit a hlavně ti mohu prozradit, že Bacik je silný cholerik.
On bude mít jisstě radost, že jde k výslechu. ono ti to vše dojde až později.......přeji hezký den český poctivý vlastenče § Aorát kdyby jsi v zrcadle viděl trochu jiný, než arisjký odstím, tak se nelekni. Ona genetika má svá pravidla !
Před 39 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Přestaňte zde odhalovat své nacistické ledví a strašit lidi. Vás se nelekne ani váš parchant, pokud je vůbec váš.
Před 31 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Copak, nějak ztrácíč glanc fešáku ? Jenom ti prozradím, že genetika je mnohem starší obor než vynález ideíí arijského nár-soc,ale to by jsi jako plagiátor čili opisovč z knih našich klasiků a vydávání to za své myšlenky měl vědět.
Já za nezodpovědné chování tvých předků nemohu a dokonce mi to ani nedělá problém.
Přiznám se ,že jediné, co mne zajímá, kdo jsi /moje tušení hraničí s jisotou,ale pocit je málo /.
Jinak zkus se vyjadřovat o malém dítěti ucitě. Ty ani netušíš, co dokáže jak říkáš psychopat, blázen a osoba duševně nemocná.............
Jinak jsem se asi trefil s tou tvoji ne zrovna věrohodnou visáší pro propagaci bílého nacionalismu, že .......... Zobrazit více
Přeji hezký den
Slyšel jsem ,že galerka má zájem o krátké kulové zbraně, protože přepadávání je dnes v modě ......,ale to je na jinou diskusi. Vy přeci se zabýváte duševní činností.......
Před 22 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Jste čím dál tím víc mimo. Blábolíte a netuším o čem. Co si raději dát odpolední hrst uklidňujících prášků...?
asi před minutou · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Nashledanou, zatím.........
před pár vteřinami ·





Od: vrana2077@seznam.cz
Předmět: zaslání - rozšíření
Datum: 17.1. 2010, 12:00 - dnes v 12:00


 

Dobrý den,
jelikož dotyčný -jistý Petelík - i přes upozrnění pokračuje v šíření inforamcí, které jsou z části lživé a to i přes upozornění na tuto skutečnost, zasílám jím vyhotovené na facebooku Svobodní -

Franta Petelik
To se stydíš sám za sebe a svinstva, která si napáchal jako příslušník SNB a politický turista?
Před 51 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Výborně, máš ještě něco, rád trestní oznámení rozšířím......
Před 50 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
> > Z jiných zdrojů je o Vránovi známo následující:
> >
> > 1. předlistopadový příslušník VB
> > 2. příslušník Hradní stráže v době homosexuální aféry
> > 3. opilecký skinhead známý střelbou na Letenské pláni... Zobrazit více
> > 4. 18x hospitalizovaný v Bohnicích
> > 5. invalidní důchodce s papíry na hlavu
> > 6. politický turista
> > 7. neúspěšný žadatel o členství v Dělnické straně
> > 8. dopisovatel Národního odporu
> > 9. policejní konfident - krycí jméno Vranič
> > 10. známý mlácením a týráním vlastní manželky
> > 11. pracující načerno a okrádající stát
> > 12. obhájce bývalých komunistů
> > 13. prosudeťácký zaprodanec
Před 32 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Výborně - ono toho bude více, tuším, že tento pamflet vyhotovil jistý Bacik, tak to spláchnem z jedné vody na čisto ! on z tebe bude mít radost, že jsi ho do toho zatahl !!!
Před 28 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Nic z toho, co zde prezentuji není z mé hlavy. Jde o informace, které jsou veřejné přístupné a ověřitelné na netu.
Před 24 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jinak ti zase d... Zobrazit víceám jenom informaci - porovnej si dobu mého odchodu z HS a dobu, kdy se jistý kpt.hradní stráže snažil sundavat dle agenturních zpráv slipy svým podřízeným. jenom tě upozorním, že byl téměř ve všech bodech obžaloby osvobozen.
- obviňuješ mne z daňových úniků, také fajn, to s tou manželkou jsme si již vyřikali, policejní konfident - zajímavé, to znamená, že jsem osoba pracující ve prospěch policie/ také dobrá nahrávka/, myslím, že too bude dost a bacik ti bude neskutečně vděčný, že poté co mu skončilo podmíněné zastavení trestního stíhání opět je kolem něho horko !
Před 23 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Chlapče, šíříš vědomně nepravdy, na které jsem tě již někoikrát upozornil. Necouvej , opakuji znovu - budeš mít jedinečnou možnost se vyjádřit na policejní protokol.
Oni z tebe budou akteři těch zpráv opravdu nadšeni, že jsi mne donutil k policejnímu prošetření...........
Před 21 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Mlžíš Vráno! Ale co čekat od lháře a zmetka každým coulem.
Před 19 minutami · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Takže mne ještě obviňuješ ze lži.........., já si jenom kladu otázku, zda ti to za to stojí.
Přiznám se, že být od českého "naci/ onalisty / označen za lháře a zmetka je opravdu půvabné.........
Před 15 minutami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
hele ty rá couráš po netu - už jsem dlouho nic nečetl od jistého Dykologa a údajně nadějného studenta na webu Fragmenty ? Jo, nevíš , zda Skácel vyhraje tu cenu o patriota roku 2009, kam ho navrhl jistý snaživec ?
Před 11 minutami ·
Franta Petelik
Franta Petelik
Pane Vráno, opravdu je vidět, že jste duševně nemocný. Běžte se léčit.
před pár vteřinami · Nahlásit
Napsat komentář...

zejména je lež, že jsem způsobil daňový únik, že jsem osoba pracující ve prospěch policie, že jsem působil jako důstojník Hradní stráže v době tzv, homo/aféry, že jsem v roce 1991 údajně střílel na Letné, opakované lež o mlácení bývalé ženy, formulace s papíry na hlavu - jinak řečeno dotyčný tvrdí, že jsem zbaven svéprávnosti.
Jsem názoru, že tyto lži mají za účel vyvolat dojem, že jsem člověk nevěrohodný a spojením mnoha lží či dílčích pravd vytvořit atmosféru štvanice na moji osob. Opakuji znovu, jsou šířeny i přes mnohá upozornění na jejich vratkost či dokonce lež !!!
Ostaní tvrzení jsou v rovině ideových hodnocení, vqtšinou intelektuální potraty ústící v jednu myšlenkovou genocidu.
Bohužel autorem tohoto pamfletu, ze kterého dotyčný čerpá a přes upozornění rozšiřuje dílčí lži a to vědomně je jistý Martin Bacik, orgány policie kdysi realizován pro Maření voleb , když zflašoval podpisy kandidátů Národní strany.
Já osobně jsem neměl zájem s tímto mužem si něco vyřizovat, ale bohužel jím vyhotovená materie je neustále používána kde kým a tudíž mi nezbývá, než požádat OČVTŘ, zda i jeho konání není či nebylo v rozporu se zákonem.
Nakonec může on poděkovat snaživému oslovi jménem Petelík, který dicí a stavbou vět tak trochu připomíná jistého Dykologa .....................

Kronus Jaroslav








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,08 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt - R

Žádné komentáře:

Okomentovat