Počet zobrazení stránky

úterý 12. ledna 2010

................facebook...............

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
To jste tak znechucen atmosferou v SSO, nebo je to vtip či jiná motivace ?
Včera v 23:01 ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jsem "nadšen " dalším projevem kretenismu v podání DS. Dnes se objevil plakát, jak fešný instalater hýká, že zruší Senát a v sobotu na webu DS je sdělení, že ON bude do Senátu kandidovat a vyzývá dr. Sokola, aby se s ním utkal ve volbách.
Ale co může člově kčekat od nádeníka ducha a politického hokynáře !
Včera v 23:13 ·
Dušan Málek
Dušan Málek
V žádném případě nepřevlékám kabáty, jsem i nadále volič a sympatizant SSO! Přidal jsem se proto, abych tam mohl občas vyjádřit svůj názor...Nic víc, nic mín. Já samozřejmě nemůžu toleroval levicový program DS, to nepřipadá v úvahu!
přibližně před hodinou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Děkuji za vysvětlení. Já Vás mohu jenom ubezopečit, že aplikovat aributy eeagono/ekonomiky v podání ing. Macha, ta ktu za 5 let máme novu VŘSR ! Občas trcohu selského rozumu, prosím......
přibližně před hodinou ·
Dušan Málek
Dušan Málek
VŘSR?? prosím??jak jste na to příšel?
přibližně před hodinou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Vy asi znáte špatně české dějiny a propojení české ekonomiky s ekonomikou SRN ?
přibližně před hodinou ·

Žádné komentáře:

Okomentovat