Počet zobrazení stránky

sobota 23. ledna 2010

sice zase problémy, ale to k veřejnému aktivismu patří..............

Předmět: zaslání
Datum: 23.1. 2010, 13:15 - dnes v 13:15


 

Dobrý den,
jmenuji se Jaroslav Kronus, bydlím v Kolíně , ....... , 280 02 . U Vaši součásti bylo na mne podáno trestní oznámení jistou Mgr. Tydlitátovou pro podezření ze spáchání šesti trestných činů.
Tuto skutečnost jsem se dozvěděl při pátečním výslechu na kolínské kriminálce, kde jsem strávil hodinu a půl a zatím nejsme zdaleka u konce.
Nemám ani v náznaku zlehočovat podání dr. Tylitátové, i když nad některými "právními záměry " a formulacemi jsem trochu kroutil hlavou.
Jsem s touto paní v internetovém prostředí více jak 15 měsíců v názorévých sporech a v obdobné situaci byla cca před tuším šesti měsíci, kdy byla připravena realizace pro TČ pomluvy, kdy nejméně ve dvou případech mne obvinila ze schvalování šoy -tj . genocidy a programovému vyvraž´dování židovského národa bhem WW2.
Sama při dožádaném výslechu vše popřela s odkazem, že si nic respektive na nic nepamatuje,ačkoliv jsem věci zdokumentoval přetapetováním jejího blogu ve smyslu varování cituji, pokaždé, kdy do diskuse stoupí atd....
Před připravenými procesními úkony její osoby jsem TO stáhl, s tím, že v rovně verbální jsme zřejmě oba mohli přestřelit a jako ženě se omlouvám, ačkoliv mne pobuřuje její soustavné útočení proti české společnosti.
Při výslechu mi orgán kolínské kriminálky sdělil, že paní dr. Tydlitátová mu již dvakrát volala a že s ni měl pokaždé tak cca 15 minutový hovor.
Dále věc nijak nekomentoval ani nenaznačil žádná jiná stanoviska. Můj osobní pocit byl akorát takový, že je si vědom povinosti prověřit každé oznámení,ale raději by se věnoval něčemu smysluplnému.
Já považuji ovšm samotnou skutečnost, že oznamovatel dvakrát volá policejnímu orgánu a spatřuji v tom až obsesní snahu ovlivnit či působit na policejní orgán.
Tuto informaci Vám dávám na vědomí a jak s ni prosím naložíte je jenom Vaší věcí. Já osobně v tom spatřuji snahu dr. Tydlitátové o ovlivnění výsledku jejího podání !
S pozdravem Kronus Jaroslav -Kolín
 na vědomí OPKO - Kolín

Žádné komentáře:

Okomentovat