Počet zobrazení stránky

středa 20. ledna 2010

facebook...........

Jan Ryt Dokud nebude opět legalizován Komunistický svaz mládeže, do České republiky na koncert nepřijedu, slíbil Bono. http://www.youtube.com/watch?v=XV_dbCF1jOA

www.youtube.com
The Corrs & Bono of U2 perform "When the Stars Go Blue" at Live 8 in Edinburgh, Scotland. 2005.
přibližně před hodinou · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
To se asi všichni osypeme. já bych členům skupiny Bono přesně v intencích KSS znárodnil jejich aparaturu a chtěl po nich víza při vstupu do ČR, zcenzoroval jim , co mají hrát a tak trochu kecal i do jejich visáže.
Věřím, že by jim to jako zkušenost stačilo k tomu, aby příště nepřijeli a nekladli si pitomé podmínky
přibližně před hodinou ·
Jan Ryt
Jan Ryt
ale jdi Jardo, ty si nějak zatuhl ve studené válce, co?
přibližně před hodinou
Jan Ryt
Jan Ryt
jo a jinak Bono je ten chlap s těma brejlema :-)))
přibližně před hodinou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Tuším, že studená válka skončila před 20 lety a na Kubě je to nějako beze změn...., to že BOnO je zpěvák, to tak nějak tuším....
já tyto spasitele lidstva s miliardovými přijmy a hezkými řečičkami nějak nemusím......,
přibližně před hodinou ·

 

Jaroslav Kronus 20 leden v 20:36
to byla s pan volfovou, nikoliv bobošíková. Ono sympatie má každý, kdo alespoň nastíní cestu z tohoto bordelu.......
kritika českých nacionalistů je už takovou moji hobby, to už není otázka sympatií či antipatií.............
Brux Turner 20 leden v 20:42
aha sem to blbě pobral.tak kritika se vždy hodí.nakonec i ten nejnaštvanější člověk(i pokud autora zatratí)si něco z toho vezme.ovšem jistě máte představu o cestě ke skupině co má šanci
Jaroslav Kronus 20 leden v 21:04
mám,ale vše má čas.........., nechme věcem trochu zrání......., prvním momentem bude pro mne rozsudek s Ds -a´t je jakýkoliv, druhý momentem zda se rozjede znovu NS ,dalším momentem výsledek voleb a doplňkově údajná revitalizace republikánů..........já vám jenom prozradím, že jdu vlastní cestou mimo všechny tyto proudy
jsem připraven býti nápomocen informací, bude-li zájem. nic více a nic méně !
Brux Turner 20 leden v 21:09
to je fér navrch.tak ds by potřebovala spíše nápad než informaci a republikáni a ns živou vodu:)
Jaroslav Kronus 20 leden v 21:42
hm,................

 

martin Čihák Je ze všeho znechucený

přibližně před hodinou · ·
Alice Singrová
Alice Singrová
opravdu?
Před 59 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Zdar, hele vy dva, už se zase škádlíte.....
Před 57 minutami ·
Alice Singrová
Alice Singrová
:D nené, my se máme rádi ;)
Před 55 minutami
Martin Čihák
Martin Čihák
Dobrý den pane Kronus,ne vůbec ne,jen jsem ze všeho znechucený a zklamaný
Před 55 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
tak to je dobře slečno, martine hlavu vzhůru a tramtadadááááááá
Před 52 minutami ·
Alice Singrová
Alice Singrová
a z čeho Martine?
Před 50 minutami
Martin Čihák
Martin Čihák
z lidí kolem sebe,z atmosfery kolem sebe,z nálady kolem sebe.Zatahují se mračna
Před 46 minutami
Martin Čihák
Martin Čihák
Pane Kronus co se to ted děje kolem republikánů?Sládek se nějak topí v dluzích atd..Mohl byste mi to prosím nějak vysvětlitit.A proč jste se rozhodl pro Suverenitu?
Před 44 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
nic,bavte se dobře a martine hlavu vzhůru.
Před 44 minutami ·
Martin Čihák
Martin Čihák
ne,ne neutíkejte prosím odpovězte mi
Před 43 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Maritine, dění u republikánů musi vysvětlit sám předseda a jeho suit.a já jsem se připojil k projektu Suverenita, nikolivSuverenitě samotné. Ale on ov následku je to jedno. Chci volit trošku smysluplně a přitom stranu protestu.....
Před 42 minutami ·
Alice Singrová
Alice Singrová
ono zase vyjde slunce, neboj se ;)
Před 38 minutami
Martin Čihák
Martin Čihák
Snad jo a až pojedeš do Prahy,tak se prosím ozvi,mám totiž pro tebe dárek
Před 37 minutami
Martin Čihák
Martin Čihák
Děkuji za informace pane Kronus,příjemný večer
Před 36 minutami
Alice Singrová
Alice Singrová
Martine, já po tobě přeci žádný dárky nechci... ozvu se, to se spolehni, ale nedávej mi dárky, cítila bych se trapně...
Před 30 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
dobrou krásní,mladí lidé......nikdy se nevrátí pohádka mládí.....
Před 29 minutami ·
Alice Singrová
Alice Singrová
čas se nezastaví, my taky zestárneme, to se nebojte ;) dobrou noc
Před 26 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Máte pravdu, já sice nejsem toliko stár,ale čas je nuprostný a jediný spravedlivý
Před 24 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat