Počet zobrazení stránky

pondělí 25. ledna 2010

facebook............


Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Jan Rytíř : Pane inženýre, budu docela Vám vděčen, když při nějakém setkání tomu samolibému landknechtu vedoucímu facebookovou skupinu Suverenita -SZR vysvětlíte, že se se mnou nebude bavit jako s neséprávným individuem a něco mi říká, jestli takoví to kousci mají býti teamem Suverenity, tak přeji hodně zdaru !!!!!!!!!!!!

Před 19 minutami · · · Zobrazit vzájemnou konverzaci na zdi
Suverenita

Suverenita TZ z Jihlavy

Před 19 minutami · ·
Suverenita
Suverenita
V Jihlavě dne: 25. ledna 2010

Tisková zpráva SUVERENITA – blok Jany Bobošíkové

Bobošíková podporuje zemědělce a české potraviny... Zobrazit více

Na 50 zemědělců si dnes v Jihlavě přišlo poslechnout volební program Suverenity – bloku Jany Bobošíkové. Na setkání s občany byl představen lídr pro kraj Vysočina Ing. František Halásek, předseda ZD Okříšky a člen vedení Agrární komory ČR.

Bobošíková i Halásek kritizovali zemědělskou politiku ČR v rámci EU. „Naši politici léta stojí v lokajském předklonu a leští bruselské kliky, namísto aby prosazovali oprávněné zájmy ČR,“ uvedla Bobošíková.

Představitelé Suverenity slibují zastavení likvidace úrodné zemědělské půdy a spekulace se zemědělskými pozemky. Ostře se vymezili proti nesystémové podpoře fotovoltaických elektráren, podpořili výrobu bioplynu a oznámili zájem sloučit Ministerstvo zemědělství a Ministerstvo životního prostředí v jediné ministerstvo: Ministerstvo zemědělství, životního prostředí a ochrany spotřebitele.

„Podporu českých potravin považujeme za samozřejmost,“ uzavřela šéfka Suverenity.

Ing. Jana Bobošíková, volební lídr Suverenity
Před 19 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Až mne bude zase dehonestovat jistý Bokšay, tak mu zase jenom přiomenu, že zde vystupující ing. Halášek byl tím, kterého jsem oslovil, zda by nechtěl jako předseda SV kooperovat se SDŽ. jednání se hnula a dnes vyastupuje na akcích Suverenity.
Ono kecat na facebooku umí každý, vymyslet něco smysluplného už málo kdo. Chlubit se cizím peřím a ještě pomlouvat to zase pro změnu umí kde jaký osel , že pane Bokšay......
Tak aby bylo jasno- vaše skupina, kterou jsem ze 17 zvedl na cc 85 je mi lhostejná. Náš vztah je Vámi ukončen. Co si o sobě myslíme, jsme dali jasně oba najevo a te´d mne už nechte tvořit.
Nebude-li se to líbit lidem, pro které dělám oni mi to dají sami najevo !
Snad je to srozumitelné, korertní a vlídné -přiměřeně !... Zobrazit více
Chcete-li někoho vychovávat, věnujete se svému dítěti. Jeden se do mne před půl rokem navezl , označil mne za nacistu a pak se ukázalo, že má doma synka, který hajluje po Praze již sedm let ! přeji hezký den...........
Před 8 minutami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat