Počet zobrazení stránky

pondělí 18. ledna 2010

Zasláno p.Skácelovi..............

Předmět: zaslání
Datum: 18.1. 2010, 13:54 - dnes v 13:54


 

Dobrý den pane Skácel,
toto sdělení vemte třeba jenom na vědomí a ostatní je mi úplně lhostejno. Je o mne známo, že rád tituluji lidi jejich adademickými tituly či dokonce vědeckými hodnostmi.
Jelikož ale v prostředí českého nacionalismu politického ve mne označení Mgr. implikuje apriori označení magora a Vy jste více jako o jeden a půl generace starší od moji osoby, zdržím se tohoto pokleslého označení na Vaši osobu.
Asi tušíte, proč Vám píši a já to trochu rozvedu, aby bylo jasno i v detailech a subtilnostech. To že Vám občas obskurtní seskupení typu Národní myšlenka vydá knihu coby ikoně českého nacionalismu mne ani nepřekvapuje . Na hlouposti jsem si již zvykl a nakonec to svědčí o tom, že zřejmě mají asi peníze. Jelikož vše špatné je vždy k něčemu dobré, tak to možná signalizuje, že vydají i něco kvalitního ................
Nevím, kdo mi tu knihu anonymně poslal, ale ona mi byla přímo seslána samotným "nebem". Zrovna jsem při svoji řemeslné nešikovnosti řešil, čím podložit jednu nohu starobylé skříně. Tak dodatečně zasilateli díky !
Ale in medida res. To že ten snaživec s visáží Bosňáka dělá jednu botu za druhou a je ještě přesvědčen o jisté predestinaci nakonec není nic proti ničemu. On jak známo - aktivní vůl horší třídního nepřítele !
Já spíše čekal od člověka, který je ve věku kmetství, že nenosí hlavu na krku jenom kvůli tomu, aby mu nepršelo do hlavy. To že zatím tzv. vaše kandidatura v soutěži Iniciativy Legionářských tradic byla oznámena v rámci nacionálních spolků je v jistém smyslu stěstím. Umíte si představit, že by se toho chopil stream a kromě obligatorních útoků proti současné hlavě státu by začali býti zpochybňovaní další kandidáti, kteří na rozdíl od Vás soustavným studiem v archivech a jinou badatelskou činností odkrývají leckdy úmyslně pozapomentou minulost. Ono je to přeci kvalitativně něco jiného, než občas vykřikovat před davem / a v několika případech i lůzy/ propagandistická hesla či provokovat na cikánských sídlištích a podobné projevy politické kretenizace !!!
Já nepopírám, že jsme spolu byli jistý čas v dosti intenzivní interakci. Bylo to v letech 2000-2002. Ta vyvrcholila Vaší nabídkou, abych se stal pátým členem Přípravného výboru národního sjednocení. Velice dobře si vzpomínám,že tuto výzvu a nabídku zároveň jste mi učinil v jedné smíchovské vinárně. Upozornil jste mne také na to, že vsutpuji do nepřízně kruhům blízkým FŽO. Já jelikož maje v té době informace ,že se projektu účastní i integrální katolíci, kteří nesli odkaz exilového historika prof. Kalvody a já byl jeho dílem uchvácen ,tak jsem kývl.
Určitě nepopřete, že na ustavujícím sjezdu v Zákupech jsem já , pan Rosenfofer, F.Červenka a toho čtvrtého si již nepamataji asi po hodině a hlavně po Vašem solo- projevu tento sjezd opustili. Já naprosto z prozaického důvodu - nehodlal jse míti nic společného s projektem , který měl býti maskovaným pokusem o vznik NOF ve podmínkách ČR roku 2002.
Toto jsem Vám dal taky jasně najevo. To že dnes například již uvedený F.Červenka zapomněl na odkaz prof. Kalvody a skotačí s Vámi a jemu podobnými při masopustních průvodech na Hrad - to není o MNE. To je o VÁS !!!
Už s konečně smiřte s tím, že nikdy nebudete ani dr. Kramářem nové doby,dokonce ani dr. Jiřím Stříbrným. Tak maximálně jste analogií třetiřadovhé politického lumpenproletariátu tzv. stříbrňáků z éry 1. republiky.
Už konečně vemte na vědomí, že nikoliv Vy,ale dr. Sládek je ikonou českého nacionlaismu po předání moci a nic na tom nemění skutečnost, že je dnes politickou mumií.........
Když Vám ta hezká tvářička Edelmanová jmenovala svým místopředsedou a Vy jste to ani neráčil říci svému dlouholetému nohsledu Kopalovi, protože jste byl zřejmě nasrám jeho pitomostmi typu Národní obrana a Palička a jemu podobní, tak když jsem mu tuto informaci sdělil, tak zbledl jak stěna a Vy víte, že u jeho fyzionogromie se to opravdu nedá přehlédnout.....................
To že dnes spolu zase "tvoříte" je jenom signifikantní pro českou nacionální scénu, kdy asi cca 20 vejlupků přelevajících se z partaje do partaje dělá cca 20 let stejné chyby a jsou přitom přesvědčeni, že je to pravé ořechové !
Kronus Jaroslav - Kolín








na začátek
Vaše emaily zabírají 0,05 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontakt - R

Žádné komentáře:

Okomentovat