Počet zobrazení stránky

neděle 31. ledna 2010

dnes jenom samospádem............

Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus Snít přeci není TRESTNÉ - měl jsem na dnešek sen. Byl jsem jmenován ministrem vnitra. Po krátké poradě s mými podřízenými došlo k zatčení mé bývalé tchýně a předsedy Dělnické strany.
Z ministerstva pro rasovou záš´t, jehož šéfa národ "miluje" došel blahopřejný telegram v tom smyslu, že jsou rádi, že se bojuje s "extrem...ismem".
Můj tajemník odpovídá tomuto nevábnému spolku, že jde o omyl. Že my nezavíráme na názor, ale projevy permanentní lidské hlouposti lidovšě řečeno vrozeného kretenismu. Zároveň je vzkázáno dotyčnému šéfovi uvedenho "ministerstva", aby se nikam nevzdaloval,protože má č. 3 na uvedeném seznamu a jenom čekáme, až sisundá "koženou" zástěru !!!!!!!!!

Zobrazit více
Před 12 minutami ·

Jaroslav Kronus Politika je shaw a svět je rád klamán !!!!!!!



Před 47 minutami · · · Sdílet

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Autor: Kronus Jaroslav
Datum: led 30, 2010
adresov... Zobrazit víceáno na FB Vaší kolegyni Volfové - jinak o Vás /Jaroslav Kronus Dobrý den paní Magister. Docela mne pobavilo, že vaše leaderka je členkou Svazu bojovníků za svobodu. Prohlížel jsem si její c.v do roku 1989 a nikde ani v náznaku jsem nezjistil, čím coby jako uklizečka a členka SSM za svobodu bojovala. Od roku 1990 v této zemi svoboda je - zaručená dokonce základním ústavním zákonem a bojovat za ni mi připadá jako vloupávání se do otevřených dveří a dokonce se organizovat je přímo hloupostí. To neplatí o lidem, kteří jsou členy této organizace z titulu svoji činosti let 1939-45 a 1948-1989. To ponechávám stranou zkarikovanou podobu demokracie z let 1945-8, ke kterému se sama předsedkyně této organizace hlásí. To už není moji starosít. jinak hezký den
Před 47 minutami ·
Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus volil(a) v parlamentných voľbách 2010! Zapoj sa aj ty do priesku a zisti ako dopadnú voľby.


Blížia sa parlametné voľby a ľudia sa rozhodujú komu dajú svoj hlas. Tu sa dozvieš, ktorá strana má aké sympatie u voličov. A samozrejme môžeš hlasovať aj ty!


Před 59 minutami prostřednictvím aplikace Koho budeš voliť? · ·

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
" volil " jsem HZDS-LS !!!!!!!!!!
Před 55 minutami ·

it Jedlicka SVOBODNÍ : http://www.youtube.com/watch?v=RCia2_V-wqM

www.youtube.com
Video, které ukazuje, že Václav Klaus nebojuje za svobodu a demokraci v EU a proti "globálně-oteplovací" propagandě sám. Víc na www.reformy.cz

Včera v 20:56 · · · Sdílet · Nahlásit

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Já přestal vnímat tzv. globální oteplování, když byl přijat zákon o registrovaném partnerství.
Te´d ještě mezi dva buky umístíme děti a navrhují začít vážnou diskusi o neškodnosti pedofilie !
Jsem opravdu "hrdý " na to, v jaké době žiji a jací exoti nám vládnou ...........
Před 6 hodinami ·

Žádné komentáře:

Okomentovat