Počet zobrazení stránky

pondělí 25. ledna 2010

z facebooku...........

Edvard BenešPři jednom z posledních setkání výše uvedených mužů, kdy se rozešli nejhůře, jak se člověk s člověkem může rozejít, generál Štefanik po rozhovoru odchází a mezi dveřmi říká, cituji - stateční lidé nemohou spolupracovat s gangstery !, konec citace !
Později je ještě jeho podpis zfalšován na Deklaraci o Česko-Slovensku a on se to doví až z novin při svoji zahraniční misi u legií................,jeho osud je znám, lidé -kteří byli přítomni shora uvedené diskusi většniu končí při retribuci v Benešových kriminálech !!!


  •  

Jana Bobošíková
Most, 22. ledna 2010. Suverenita Jany Bobošíkové dnes v Mostě zahájila volební kampaň. Na svou trasu poprvé vyrazil Bobobus, který požehnal známý farář Jiří Veith. "Nejsme stranou toskánských jachtařů, velrybářů, šibalů nebo spících knížat. Nejsme stranou Šloufů a jin...

Před 11 hodinami · · · · Sdílet

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Dobrý den,
nebudu tvrdit, že nejsem potěšem přijetím mezi vaše přátele na facebookuu paní inženýrko. Na druhou stranu maje bohatou zkušenost počínaje S.Grossem před 15 lety a Vaši spolubojovnicí cca před 14 dny jsem velice rezervovaný.
Kdo jsem si můžete zjistit na facebookových skupinách Suverenita a Suverenita -SZR. V té první moji aktiviiou přibylo za dva dny 117 lidí, ta druhá má ze 17 téměř 85 členů.
popis moji práce pro Suverenitu skrze SDŽ máte popsanou na skupině Suverenita -SZR.
Pro mne jste člověk, kde platí primus inter pares.Nemám potřebu se vnucovat či mít všude strčeno toliko potřebné drzé čelo , jak je v ČR zvykem. práci mám, bydlení taky, dítě jsem neviděl 7 let ................... Zobrazit více
Bude-li mít někdo z vašho teamu zájem o informace typu Aktivní zálohy A ČR, bezpečnostní problematika či postavení osob OZS na trhu práce, jsem k dispozici.
Každopádně odmítám se jakkoliv kontaktovat s Vaším volebním tajemníkem Hanigem. Důvody Vám snad sdělí sám !
Před 9 hodinami ·
Jan Rytíř
Jan Rytíř
Díky pane Kronus za Vaši aktivitu ve prospěch SUVERENITY.
Před 2 hodinami
Valentin Kusák
Valentin Kusák
to Jaroslav - myslím, že nemá být OZS ale OZP.
přibližně před hodinou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Míte pravdu pane Kusák, pane ing. Rytíiř děkuji.....
Před 36 minutami ·
Tomáš Macák

Jaroslav Kronus Chci se s Vámi poradit. jelikož jsem se již během krátké doby stal předmětem útoků ze strany jistého Štastného a dnes pí Polákové / viz příloha/, chci tuto skupinu na protest rozpustit a zrušit
Mám obavu, že někteří čeští Cikáni-Romové nestojí o kooperaci, ale o minoritní diktát jak se máme my etničtí Češi chovat. To je... pro mne neakceptovatelné a rád si vyslechnu vaše názory...........

Zobrazit více
Včera v 21:27 · · · · Nahlásit
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Příspěvek č. 1
Napsali jste23. leden 2010 v 11:50
To že nejsem Cikán-Rom snad nevadí, že jsem se stal členem vaší skupiny ? Moje názory jsou obecně známy,jsem silně kritický k některým skutečnostem,ale v ČR jste nejsilnější národnostní menšinou a nelze tolerovat rozeštvávání majority etnických Čechů a Vás.
Historie tzv.1. republiky by měla býti pro ČR v tzv. národnostní politice velkým varováním. Pýcha Prahy , Hradu a konstrukt čechslovakismu vedl dle mého soudu k tomu, že když přišlo k lámání chleba, tak nám čeští Němi dali nůž do zad a Slováci ukázali dlouhý nos...........
... Zobrazit více
Příspěvek č. 2
Anna Poláková napsal(a)Před 15 hodinami
Vůbec nechápu co děláte na těchto stránkách. Podporujete republikány a ve fotoalbu máte fašouna Sládka, který prohlási, že už to že se Rom narodíl, spáchal zločin. Když už tady mluvíte o tom, že nelze tolarovat rozeštvávání Čechů a Nás, tak si aspoň změnte fotoalbum...ten Musoliny je tam taky jak vyšitý....a jinak vůbec nevypadáte jako nácek...




Nahlásit

Příspěvek č. 3
Napsali jstePřed 49 minutami
Bojím se, že i přes Vámi deklarované VŠ vzdělání nechápete spoustu věcí. Jste -li zvyklá takto komunikovat s každým nedivte se ,že Vás pošle víte kam ?
Zatím budu trpělivý , zatím........
a) kdybych měl posuzovat pana Veselého podle některých výroků z počátku let devadesátých, tak mám ještě dnes červeno před očima........
b) to že neumíte rozlišit duceho a jeho vnučku, která na rozdíl od Vás patří přes dvact let k politickému establismentu šesté nejvlivnější země světa neí opravdu mým problémem...........
c) vypadám, jak vypadám. Hodnocení vaší visáže ponechám bez komentáře, protože Vás neznám a nejsem primitiv......
Řekl bych, že v porovnání s těmi dvěmi fešáky z Janova, z niž jeden zabil mladého nadějného kluka a oba patří / víte kam/ jsem fešák.Já na rozdíl od nich sice vypadám nonkonformně, ale nezačnou se mi třepat kolena, když se někde objeví lidé z čečenské mafie.
Jinak klidně požádejte admina, a´t mne vygumujte. zase jsem o jednu skušenost bohatší .Přeji hezký den...........
Včera v 21:27 ·
Milan Zourek
Milan Zourek
Nechápu lidi, pro které je projev jakéhokoliv patriotismu projevem fašismu, nacismu, rasismu, antisemitismu, xenofobie a já nevim čeho včeho jěště.
Včera v 21:44 ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Děkuji za reakci. on problém má miimálně dvě roviny.
První spočívá částečně v neobratnosti a z velké části opravdových projevech Vámi uvedeného.
Bohužel lidé jako pí. Poláková mi připomínají naboby z počátku let devadesátých, kdy za provzi 5-10% dostali úvěr 20,40 ale i 70 milionů. To v dnešních cenových relacích určitě odpovídá více jak čtvrt miliardě korunového ekvivalentu
Ze dne na den oblékli fialová saka, bílé fusekle, udělali si copánky, koupili auta za cca půl mega a opatřili pistoli, pokdu možno 38 magnum a výše. k tomu patřilo samozřejmně minimálně dva bodygárdi atd.
Co po nich zůstalo, kromě výlovku z Orlické přehrady,výkopávek z Tlustovous " jenom namátkou/ dnes zjistíte v archivu konsolidační manky,kam byly převedeny nedobytné pohledávky před prodejem státních bank soukromým investorům ze zahraničí.... Zobrazit více
To pomíjím, že dnes tyto banky vyvezly z ČR za minulý rok 80 miliard zisku a to v době vrcholící světové ekonomickékrize......

Včera v 22:14 ·

 

Žádné komentáře:

Okomentovat