Počet zobrazení stránky

úterý 26. ledna 2010

facebook............


Martin Šoška



zahorie.sme.sk
Čakanie na nástup výkonu trestu si mladík v Kútoch spoločne s kamarátom skrátil lúpežou. Napadnutý dôchodca zomrel.

Před 3 hodinami · · · Sdílet

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
zavoletjte kocába a hned ho vemte také tyčí do hlavy
Před 3 hodinami ·
Martin Šoška
Martin Šoška
jedine to by si zasluzil......
Před 3 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Já to myslel v nadsázce ,ale to už je asi pátá vražda slovenských Cikánů na starých Slovácích a je jenom otázkou času, než je začnou střílet jako v Ma´darsku či v Itálii !!!
Před 2 hodinami ·
Martin Šoška
Martin Šoška
to ano, tiez si myslim
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Bohužel jejich krev na rukou bude mít současný vládní establisment '
Před 2 hodinami ·
Martin Šoška
Martin Šoška
preto treba spravit nieco, aby jej uz nebolo vela.....
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Asi Martěen víte, že mám velké sympatie k HZDS a Kotlebu nemohu ani cítit. Ale objektivně řečeno - on není hlupák a dostane-li se do arlamentu a stahne sebou SNS, tak mu mohou poděkovat hlavně současní mocní .., také sami sobě !
Před 2 hodinami ·
Martin Šoška
Martin Šoška
Kotleba nie je hlupak, to nikto netvrdi, ale ani mne sa nepaci jeho sposob prace. Aj preto sa nase hnutie od neho distancuje.
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Prosím , ke kterému hnutí patříte....
Před 2 hodinami ·
Martin Šoška
Martin Šoška
SHO vam urcite bude zname.
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Mne ano, ale Váš pana předsea občas lže. Na webu SP je minimálně jeden odkaz na spolupráci MS SHO a SP......, proto jsem se s vaším hnutím rozešel
Před 2 hodinami ·
Martin Šoška
Martin Šoška
ktore konkretne klamstvo mate na mysli ?
Před 2 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Dnes už je to jedno. On se stejně nepřiznal a streim mu to dal sežrat skrze MS. Dneska to už není moji starostí......
Před 2 hodinami ·


 

Eva Hozáková HELP the people in Haiti now!




On January 12, a 7.0 magnitude earthquake struck Haiti. Join recovery efforts mobilizing around the ...world to assist earthquake victims. Your donation will help disaster victims rebuild their lives and their communities.
Do not turn your back to this!
Zobrazit více


Před 2 hodinami prostřednictvím aplikace Haiti Click donations · · · · Zobrazit vzájemnou konverzaci na zdi · donate a click

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Anglicky nerozumím, ale poslal jsem na konto ČČK 5 dolarů.....
přibližně před hodinou ·

 

 

Jiřina Kaplanová Říká se, že děti, blázni a filozofové mluví pravdu. Proto děti bijí, blázny zavírají a filozofy nechápou.....hezký podvečer !




Před 10 minutami · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Ani nevím proč, ale po přečtení Vašeho bonmotu mne napadlo, že právě proto v ČR už dlouho platí -čím blbější sedlák, tím větší brambory a drzé čelo účinější poplužního dvora ..........
Před 2 minutami ·
Jiřina Kaplanová
Jiřina Kaplanová
Musím říct, že jsem stejného názoru, bohužel....ale i přesto si přece nenecháme kazit dnešní večer. Tak si ho užijme !
asi před minutou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Děkuji a dobrou.........
Před 53 sekundami ·




· Zjisti tvůj výsledek


Jaroslav Kronus

Jaroslav Kronus republikáni- dokončení diskuse

asi před minutou · · · Sdílet
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus Dobrý den Adame. Já jsem tak přemýšlel o naší včerejší diskusi. Jelikož byla spíše formou sfrukturalismu a to na přeskáčku a tudíž dosti nekonzistentí, pokusím se Vám to vysvětlit spíše holisticky.
Pan hanzl se objevil na skupině republikái do parlamentu aniž by o sobě něco uvedl a hned spustil, že Sládek je bývalý cenz...or a ti byli horší než komunisté či členové Stb. Pka dodal že Sládek vytuneloval stranu atd.
Víte mám mnoho nepřátel jenom proto, že dbám až uzkostlivě pravidel a´t formálních či věcných.
Skupinu jsem založil na podporu Republikánské strany. zatím jejím předsedou je dr. Sládke -to je uvedeno na serveru MV ČR a vše ostatní jsou jenom pocity. Mne osobně nezajímají tahanice mezi pochopem dr. Sládka Kučerou a odpadlíky vedených Slámou.
Taky je pravdou, že na návrh vlády ČR je NSS předložen návrh na pozastavení činnosti republikánů. Nebyly odevzdány audity za poslední tři roky, ono by to stálo cca 45 tisíc a nikdo to nechce udělat.... Zobrazit více
Jak Sládek, tak Sláma sbírají podpisny na zaregistrování nové strany. To je nezpochybnitelná skutečnost. ČILi SPR-RSČ je definitivně mrtvá. Jak sám jste uvedl, pan Hanzl je členem SPR-RSČ od roku 1991. To že Sládek je dle jeho současného tvrzení cenzorem mu v té době nevadilo ? Co dělal od roku 1998, když SPR-RSČ vypadla z parlamentu ???????
Víte, aktivity Slámovy frakce vedou pouze k tomu, jak nikoliv republikány, ale část jejich voličského elektorátu připoutat k DS a to je pro mne nepřijatelné. Jinak já si neidealituji ani Slámu a už vůbec ne ekipu dr. Sládka.
Snad by to mohlo stači jako vysvětlení, proč jsem vyběhl s panem Hanzlem !
Zobrazit více

asi před minutou ·

Žádné komentáře:

Okomentovat