Počet zobrazení stránky

neděle 24. ledna 2010

Je to generační postoj či nebetyčná drzost ????????????

Předmět: Re: zaslání
Datum: 24.1. 2010, 20:56 - dnes v 20:56


 

Budu raději,
když budeme v dalším eventuelním styku používat slov či sousloví Dobrý den.
Nejdříve rekapitulace - znepřístupnili jste mi přístup na jinak veřejný web a to jenom proto, že jsem udělal trochu problémy vašemu guru jménem Skácel a to jenom proto, že aktivistický hlupák s titulem Bc. málem notně zkarikoval aktivitu několika slušných lidí.
Před tím jste mi ani dvakrát neodpověděli na můj e-mail, ve kterém jsem vyslovil uznání nad Vaši sice amaterskou,ale poctivou prací a podruhé jsem vyslovil jisté přání na zblížení s VF.
Poté, co Vám poskytnu jistou informaci a potom, co všechno tomu předcházelo /viz výše/ tak bez jediného náznaku uzardění, omluvy a slova prosím ze mne lidově taháte rozumy.
Pánové, musíte se ještě hodně učit. Jako "učitel" jsem pro mnohé z Vás neakceptovatelný, dokonce jsem označován za zaprodance bývalých českých Němců, podlízače českých Cikánů -Romů a velebitel bývalých komunistů.
Tak aby bylo do budoucna jasno - informaci jse mVám dal a dále se starejte. Máte mezi sebou několik Mgr. o Bc.
Jeden z nic byl dokonce označen za výtečného Dykologa. Já jsem si dal práci a nebudete věřit, ale v některých jeho článcích je až vzácná shoda mezi jím popisovaným tématem a knihou či dílem,o kterém píše. Za určitých okolností se tomu říká plagiace a dnes zcizování duševního vlastnictví.
Kdo hledá , ten najde. Uvedený tzv. Dykolog dokonce občas "najde" i kozom.da Pence, jak zoufale lepí plakáty zelených a napíše dokonce o tom i "článek".
Snad jsem Vám jasně sdělil souřadnice, trajektorii i axiomy dalšího !!!
Přeji hezký den
Kronus Jaroslav



> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: <info@narodni-cest.cz>
> Předmět: Re: zaslání
> Datum: 24.1.2010 14:00:55
> ----------------------------------------
> Zdravím,
> můžete mi uvést zdroj k této informaci? Díky.
>
>
> Cituji vrana2077@seznam.cz:
>
> > Servus šohajové,
> > tak jsem nahodile zjistil, že jste mi zakázali vstup na Váš web. Nic
> > Vám nevyčítám, on ten nápad co do kvality i kvantity odpovídá
> > Vašemu věku i mentalitě.
> > Ani by jste nevěřili, že jednoduchým technickým zásahem v systému
> > kolektivního internetu lze zaručit pasivní přístup na Vaše stránky.
> > Ale to není účelem mého krátkého zaslání.
> > Zveřejnili jste článek jistého publicisty o R.Beranovi, který
> > vyhotovil předseda exilového vedení Agrární strany pan V.J.Vostřez,
> > Mám pro Vás jenom drobnou informaci a nic za ni nechci. I přes Vámi
> > provedené optaření si Vaši práce vážím a nemám jediný důvod Vám něco
> > zazlívat.
> > Dočetl jsem jednu knihu od slovenského exilového historika. Uvádí
> > zde zajímavý moment. Tuším, že v roce 1923 , kdyř začali někteří
> > oponenti TGM počítat disproporci mezi dary TGM svým rodinným
> > příslušníkům, lokajům a apologetům a spočítali ,že tyto peníze nikdy
> > nemohl TGM legálně si opatřit a začala býti vedená veřejná diskuse,
> > tak česko-slovenský Parlament mu věnoval 20 milionů předválečných
> > korun coby dar za zásluhy o VLAST.
> > TGM to bylo ale málo a žádal do osobního vlastnictví i státní zámek
> > v Lánech. R.Beran, coby člen poslanecké sněmovny tuto téměř drzost z
> > pozice poslance kritizoval s odkazem na nepoměr mezi tzv.
> > zásluhami, nároky vyslovené samotným TGM a hospodářskou situací.
> > Autor knihy vyslovuje vážnou premisu, že zde začalo velké
> > nepřátelství mezi uvedeným Beranem a Masarykovým klonem jménem Beneš
> > a zde mohl býti kořen nevraživost, pozdější nenávisti aprvotní
> > příčina uvěznění R.Berana na základě Benešovy retribuce na 20 let a
> > jeho téměř umučení po sedmi letech věznění !
> > Kronus Jaroslav
> >
> >
> > --
> > Zprava byla prohledana na vyskyt viru
> > systemem MailScanner.
> >
> >
>
>
>
> ----------------------------------------------------------------
> This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.
>
>
> --
> Zprava byla prohledana na vyskyt viru
> systemem MailScanner.
>
>
>
>








Žádné komentáře:

Okomentovat