Počet zobrazení stránky

neděle 10. ledna 2010

z facebooku

Jana Neumannová
Chápu, prostě mi běhá mráz po zádech, když si vzpomenu jak jsem za mlada (ve 20ti) tyhle kluky zbožňovala - co se mi na nich mohlo líbít? Ta je jejich neodolatelnost? Asi ano, byla jsem pěkně hloupá!
Dnes jsem sama a to jen proto, že jsem si užívala s klukama tohoto typu a obyčejný kluky jsem (PRÁVĚ) posílala někam...k šípku :-)
Dnes bych toho obyčejného brala všema deseti, ale bohužel :-(
Před 44 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Hele budu stru... Zobrazit vícečný - ona jistá sebereflexe je dobrá. Ono jde oto si z toho vzít poučení a jít životem dále. je vám něco málo přes 30 let. Nic není ztraceno. jde jenom o to, trochu slevit a zkusit to znova. jinak ono být sám a osamocen není totéž. Věřte, že forma samoty, upozadění, askeze a jistého střízlivého pohledu na svět není ničím patologickým. To že dnes je tovřen dojem, že každá nula je středem zeměkoule akorát vede k tomu, že vládnou gauneři a lidé jsou štváni proti sobě. když to řeknete jedné i druhé entitě, tak ti první se ztopoří, druzí dostanou impuls a začnou Vám dělta peklo na zemi.
Jenom se nebát a dát druhému informaci, vymezit prostor a při vlezení do něj jedna do rypáku a punktum.
Před 37 minutami ·
Jana Neumannová
Jana Neumannová
Asi máte pravdu....
Před 35 minutami
Jana Lorencová
Pane Kronusi, doufám, že nemíříte do parlamentu i Vy. Jde z Vás a Vaší demagogie doslova strach. To Vy jste prototyp člověka, kterému je potřeb se obloukem vyhnout, Vy zaháníte svými rádoby argumenty do kouta paní Průšovou, Vandrovcovou a další.Z Vás a Vašich pseudoargumentů má člověk husí kůži po těle.Osočujete bez argumentů. Co si to dovolujete?Jestli tímto způsobem naháníte lidi "do prava!", tak Vám garantuji, že dosahujete pravého opaku.
Včera v 20:18
Ella Průšová
Ella Průšová
Jano ,děkuji Vám ,ale takováto 0 ,mně do kouta nikdy nezažene.P.Kronus vůbec neví co mluví ,respektivě,píše nesmysly.
Včera v 21:56
Pavel Smetana
Pavel Smetana
Paní Lorencová máte naprostou pravdu, přečetl jsem si "argumenty" pana Kronuse a tolik zloby a demagogie jsem pohromadě už dlouho neviděl. Výše uvedený pán jedná dle zásadý:" nemáš-li argumenty, tak ukřič oponenty". Přeji pěkný večer.
Včera v 22:18
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
Kalousek končí ... je to člučhuba ... nic ..víc
Před 9 hodinami
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
Kronus ... ty seš typ člověka ..kterému je třeba davat preventivně přes držku dnes a denně ...
Před 9 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Hele Šulc, tvoje hubasi přímo říká -udeř ! Máš-li zájem, není problém "
Před 6 hodinami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Hele vy socanské nádhery, vemte sie za ruce a nazdar !
Před 6 hodinami ·
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
Kronus ... ještě slovo .. a máš jí ...
Před 6 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Frau Lorencová, aby bylo jasno. Ty doby, kdy jste rozkrývala LTO jsou pryč. Dnes jste pouze obyčenou zkrachovanou novinářskou šmírou, která pořadem Za zdí nadělala tolik paseky, že ani nemáte tušení. A to že jste skončila mezi green hlavami také o něčem svědčí.
Já Vám trochu oživím pamět , s kým jste ve spolku. Ten mentální krasevec Bursík místo toho, aby respektoval rozhodnutí soudů, tak raději chtěl měnit restituční zákonodárství. A o to jeho fešandě, která se válela ve squotu a připravila za pomoci takových jsko jste vy jednoho slušného chlapa o kariéru ani muk,,,,,mám pokračovat ?
Je to demagogie ? Vy jste všechny chytré jako opice a běda, když vám někdo stanoví mantinely.
Já na rozdíl od Vás mezi zločince nesměřuji. Já jsem si vědom, že základním handicapem demokracie je skutečnost, že parta pitomců zvolí ještě větší bandu gaunerů.
Ani k jedněm nepatřím a určitě si pomocí sylogismu dovodíte, co jsem Vám chtěl vlastně sdělit! Chytrému napověz, lupáka nech osudu. Do které fronty si stoupnete je mi úplně jedno. Bude to jenom vaše rozhodnutí :Jinak připouštím, že kdyby ta vaše politická partička vstoupila do Parlamentu, tak se tam budete opravdu vyjímat. Budete přímo šperkem a to že to je přímo mentální klenotnictví, o tom snad není sporu ! ... Zobrazit více

Před 6 hodinami ·
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Kretene, nevyhrožuj, capito ............
Před 6 hodinami ·
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
Tak jsme si pokeceli pěkně .. v něčem možná trochu pravdy máš.. ten bordel je tady všeobecnej ... nalevo i napravo ...
Před 6 hodinami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Pane Šulc, jsem člov... Zobrazit víceěk dosti emotivní. Nepovažuji náš dialog za štastný,ae opravdu jste to nerozehrál ideálně.
Já se netajím tím, že nemám dost lidí rád. Ale kromě toho, že jim občas řeknu něco do očí, tak neškodím , žiji na svém , po
svém a hlavně ZA SVÉ. Ono je to prosté.
Spousta z těch diskutujících bude stát jak sloup u sochy TGM, kvičet nebát se a nekrást. Co se týče kradení, tak ani poledne držet nebudou a když má přijítk lámání chleba, ta kraději rozmetají team plk. Kubiceho, protože by mohli skončit za katrem. Ono je to prosté !
Jinak sice nevím kdo jste, ale budu raději pátrat. Já nevěřím na pouhá vybočení........., jinak nezaútočíte-li první, já se Vám raději "vyhnu". zautočíte-li , odveta bude tvrdá ! také prosté !
Před 5 hodinami ·
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
to je v pořadku ... ber to z humorem ... je to diskuze jen ...
Před 5 hodinami
Ella Průšová
Ella Průšová
p.Kronus ,snad ty mantinely nechcete určovat Vy )))))).To ste mně pobavil)))).Vy nejste ani tak emotivní, ale sprostej a hloupoučkej.
Že Vy tady obhajujete sprostotu strany ODS ? Jedině tam Vy svým přístupem k lidem patříte.Samolibost,hloupost a sprostota ! Na co jsem zapomněla ?
Jo ,rozkrádání státu ,hulvátství vůdči lidem ,sliby a lži !
Hezký den !
Před 4 hodinami
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
ella ..máš pravdu .. Kronus ..je Topolova škola ...
Před 4 hodinami
Jana Lorencová
Jana Lorencová
No, já si myslím navíc, že pan Kronus je člověk nemocný a asi tuším, kde jsme na sebe narazili prostřednictvím pořadu Za zdí. Způsob vyjadřování je jako razítko! Netuším ale, podle čeho mne zařadil mezi novinářskou šmíru, ani kterého "slkušného chlapa jsem připravila o kariéru" Jestli jde o něho (pana Kronuse) pak musím říct , že jsem i zpětně moc ráda, pokud se to podařilo.
přibližně před hodinou
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Vy mne "nemít", tak nemáte ani o čem žvanit. Ony přitroublé vitpy pana poslance zas až tak nezabírají..........
W.Churchil kdysi prohlásil,že jedna hádka se ženou mne stojí více energie, než 10 tiskových konferencí. Tak to raději "vzdám", ono mlácení prázdné slámy je k hovnu.
Holky a Šuci, bavte se dobře a jste vcelku roztomilá a přiměřeně hloupočká společnost. také vizitka naší banánové Chazarie............
Před 55 minutami ·
Jaroslav Šulc
Jaroslav Šulc
K bananovým republikám se kvapem přibližujeme .. v tom máš pravdu ...
Před 39 minutami
Ella Průšová
Ella Průšová
Tak jste pourážel a pá pá !
Právě k vůli takovím ,jako jste Vy ,měla Jana Lorencová zůstat ,ale nehodila se .
Před 31 minutami
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Sebest... Zobrazit víceřená individua s absencí rozhledu opravdu nemohu urazit. To by jste toho chtěla pro mne moc. Paní Lorencová zná velice dobře tu švejkovskou strategiii, před kým se po.. a na koho se vy........
Trefovat se může pouze do mne, protože jí nehrozí žádné nebezpečí. jiný by ji řešil troohu svižněji a hlavně způsobem, že by nevěděla, kam sahnout pro peníze za nemajetkovou újmu. jinak přeji hezký den a pan docent Vám zase přichysta ldalší post-pubertální vtípek. Ono brát cca půl milionu a lidem vykládat vtipy, to je také způsob, jak si z nich dětat blázny a ještě jim tvořit pomyšlení zároveň.
Jinak pro ty mémě vnímavé- opravdu nevolím ODS, jsou pro mne stejným lumpenproletariátem, jako ČSSD, akorát zbohatlým.......
Před 12 minutami ·






 Před 29 minutami
Jana Neumannová

Jana Neumannová se stala fanouškem Nesnáším namyšlený frajírky...!! Kteří si myslí, že jsou neodolatelní...:).

Před 32 minutami · · · Staňte se fanouškem
Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
Garantuji Vám, že to není můj případ. Při setkání tak ze 70 % žen se vzájemně změříme a je jenom otázkou času, kdo koho dříve pošle někam.
Před 3 minutami ·




Jaroslav napsal vzkaz na Zeď uživatele Klára Šťastná.
Jájínek Jája Kovács

Jájínek Jája Kovács Tohle se Vám asi bude <<líbit>>... No nevím jak Vy ale já to takhle nechci...


www.youtube.com
Svět se skutečně mění a já z toho nemám dobrý pocit... :-(

Před 6 hodinami · · · · Sdílet · Zobrazit vzájemnou konverzaci na zdi

Jaroslav Kronus
Jaroslav Kronus
J... Zobrazit víceá to znám. Ono to má jeden háček. právě jsem dočetl knihu o počátcích helenského myšlení a je zde zajímavý moment - celková proměna tehdejšího rozmezí Evropy a Asíe, kde kromě jiného došlo k tomu, čeho jsme i dnes svědky- tj. migrace, změna sociální infrastruktury , změna pojetí uspořádání společnosti atd přinesla naprosto kvalitativně nový druh chování lidí a od toho odvozená další fakta.
Chci jenom říci, že to trvalo několik století a i když postmoderna čítá jeden lidský věk na cca 20 let, tak věci jsou v pohybu opravdu krátkou dobu, než aby šlo vyslovit nějaké zássadní premisy či konsekvece.
Paralerně má rozečtenu knihu jedné ze začek prof. Janoucha a ta začíná krásným citátem / ona je v zásadě disertační prcí tét ženy /, cituji :krajně nepříznivé dějinné obraty cosi nečekaného způsobí, co potom nese pozoruhodné ovoce. Tak tajemné a nevypočitatelně plynou lidské osudy. Nejde jen o věkovitou střídu klidu a neklidu, míru a válek, pohody a nepohody, vládců bohulibých a svévolných, nýbrž i to, že přímo z lůna ústrků, násilí ,zvůle a běd se rodí cosi nečekaného, co by jinak nespatřilo světlo světa.
Mladý muži jinak řečeno - dějiny nejsou lineární. Zdánlivě lineární děj se zauzluje a principem entropie vytvoří výstup, který je naprosto mimo souřadnce předcházejícího linearismu .
Před 5 hodinami ·








Žádné komentáře:

Okomentovat