Počet zobrazení stránky

čtvrtek 7. ledna 2010

.................budiž Ti zem lehká hochu.................

6.1.2010
< Filip Sklenář
Autor knihy, kterou si objednal a kterou dotvořil Radovan Krejčíř, zemřel mezi Vánocemi a Novým rokem 2010 na selhání srdce. Bylo mu 31 let.
Než si Sklenáře jako "ghost writera" najal známý kriminální uprchlík, Sklenář napsal knihu, kterou považoval za své mistrovské dílo, Červené dlaždice. Za tu ho mnozí kritizovali kvůli jejímu protikřesťanskému obsahu. V knize se Sklenář dotkl široce rozšířené homosexuality v katolické církvi.
Přitom však Filip Sklenář nebyl zrovna ateista.
6.1.2010
Ohlédnutí za životem předčasně zemřelého nadaného českého autora mě, možná pedantsky, vede zpět k Masarykovi a jeho výrokům o kázni:
Vyjeté koleje, to ještě není tradice; tradice je společné dílo generací, společná a samozřejmá kázeň.
Bez určité míry kázně a soustředěnosti se podle mého názoru skutečně nedá docílit ničeho. Krátký život Filipa Sklenáře mi připadá dobrým příkladem.

Toto dnes přinesly britské listy. S tímto fešákem jse mse mnohokrát střetl na jeho blogu Týdne. nebudu tajit, že om pro mne byl teploušský excentrik a sebestředné individium,já pro něho zřejmě fašista.

Když tragicky zahynul dr. Heider, napsal jsem - Bůh opatruj vaši duši......pane doktore Heidere......, zde se pouze omezín na konstatování vtěsnané do Nápisu......  

Spokojím se a vezmu na vědomí oficiální verzi příčiny úmrtí. Ono by se dalo najít mnoho  symbolicky  ve věku, názorech a datumu úmrtí. Ale dnes již tento patří vyší moci a vše ostaní je nepodstatné !!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat