Počet zobrazení stránky

středa 2. prosince 2009

Setkání s politickými mimozemštany...............



 
Předmět: zaslání
Datum: 3.12. 2009, 03:01 - dnes v 03:01
 

Opravdu nevím zad použít ještě pozdravu
Dobrý den či obyčejné Servus !

Vysvětlím proč. Po obdržení vaši odpovědi jsem si vzpomněl na vtip, kdy chlápek uklouzne po ejakulátu, který zůstal na zemi po jeho musturbaci a sebevědomně vykřikne- parchanti zkurvení, vlastního fotra by zabily !

To že vaše partička existuje, o tom jsem měl již povědomí delší dobu. Tuším, že v době svého zakládání jste měli i inzerát v Právu a to je dobbrých 10 let. Pak jste mi nějak sešli z očí. V nějaké jiné souvislosti jsem se dočetl, že kooperujete s SBPV pana Stránského. Obrátil jsem se na něho e-mailem, ale ten mi sdělil, že jde o něčí blud .
Při prohlížení webu DS jsem zaregistroval, že Váš člen je na návštěvě u pplk. Tománka se slečnou Šlégrovou. Pak již nebyl problém na Vás získat kontakt.
Tolik geneze. Nyní evoluce - po přečtení Vašeho webu jsem se dozvěděl, že má-li veřejnost nějaký dotaz, tak se může pomocí e-mailu obrátit a eventuelně , že bude zaslán nějaký materiál. Tudíž udělal jsem to, co je na Vašem WEBU, nic více.
Jelikož se nikdo během 48 hodin neozval, položil jsem jenom dotaz, zda bude někdo reagovat . Přišel mi exaltovaný e-mail, ve kterém jsem se dozvěděl, že odpovědi posílá kolektivní vedení a že má moc práce. Já věřím tomu, že každá máme svoje povinnosti,ale politika je služba a nikoliv dělání pomyšlení druhým.

Asipo 5 dnech jsem se dozvěděl , že Vaše vedení má název -dozorčí rada. Já už si v české politice zvykl na hodně blbostí - například kdysi slepenec SD-LSNS měl dva "půl" předsedy. Asi o 5 let později zase fešák Lobkowitz, který založil partaj zvanou Cesta změny plánoval, že bude mít dvokolené vedení -veřejné a tajné. I jinak zdrženliví političtí komentátoři mluvili o aplikaci zednářských prvků tohoto blbince. Ale že partaj má dozorčí radu, to je pro mne NOVUM. Gratuluji - obohatili jste českou politiku opravdu originálně a to se zatím scházíte ve výtahu co do počtu !

Dále jste mi sdělili, že budete eventuálně kolektivně zkoumat mnou zaslané materie ,že nejste extremisté a radili mi,abych si založil internetové periodikum. Váš sylogismus je opravu půvabný / nevím, kolik hlav ho tvořilo/, ale já ani v náznaku nepsal, že Vám budu něco zasílat či dokonce nežádal o publikování. jinak co mám dělat, na to mi stačí i moje vcelku solidní maturita ! Ale jinak díky za inspiraci ............

Já chvályhodné, že chcete kultivovat české politické poměry, jenom mám takovou fantazii. V ČR existuje jedna komická společnost se ctihodným názvem Česká pravice. její fýrer-strejda Simkanič je opravdu kousek. On se proklamuje za téměř evangelikálního libertána , že i samotný Reagan bledne . jaksi jsme už pozapomněli, že jeho bývalá milenka z PR odboru ČSSD se angažovala a on tuplem při likvidaci jakési směnky pana Roda při vysvětlování majetkových poměrů koloťuka Grosse. Velice jemně řečeno, pobratinský podvod non plus ultra ! Ani nevím proč jsem si na ně vzpomněl, když jsem četl Vaši "odpověď" !

Jsem rád,že se věci vyjasnily od samého počátku a já mám jistotu, že česká politická mapa má o jeden Dikobraz více a nakonec jako záložní projekt pro eventuální zákaz DS vcelku dobré !
Kronus Jaroslav




 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat