Počet zobrazení stránky

sobota 5. prosince 2009

Profil komunálního politika ?


Karlovy Vary

Karlovy Vary – světově známé lázeňské město leží v západní části České republiky na soutoku řek Teplá a Ohře, cca 120 km od Prahy. Charakteristickým znakem města je množstvím kolonád a teplých léčivých pramenů. Karlovy Vary proslavily však i pro toto město typické produkty jako jsou lázeňské oplatky, hořkosladký žaludeční likér Becherovka (tzv. třináctý pramen), karlovarský porcelán, minerální vody, karlovarská vřídelní sůl,
atd.. V okolí města se nachází velké množství rozhleden mezi něž patří rozhledna Diana, Karlova Vyhlídka a vyhlídka na Zámeckém Vrchu. Pro chvíle odpočinku při procházkách v přilehlých lázeňských lesích slouží již od 19. množství lesních altánů které velmi zpříjemňují procházky po okolních lesích.









Takové krásné město..............




Čtenáři znají moje stýkání a potýkání s jedním komunálním lokajem jménem Kotek. Zatím jsem to bral jako srandu, kdy pouze jde o to, kdo v blbinci jménem Czech made bude držet ad hoc delší konec provazu. Jsem dalek někomu zasílat e-maily a dokonce mu vnucovat chování, které nese symptomy kriminálních skutků. 

Dnes mne zavlažil moji e-mailovou schránku někdo, kdo je buď uvedený Kotek a chtěl mne vyprovokovat a nebo to byl sám pán Kotek samotný. Nemám potřebu někam něco zasílat, prototže vše je to jenom infantilní hra a zřejmě jsem jenom dopisem NSZ možná trochu zkomplikoval život několika politickým individuím, které si chtěli honit politické triko.

Prohlédl jsem si pozorně blog již citovaného a ono se toho dá formou black boxu hodně vyčísti o jeho osobnostním profilu. Já nepochybuji o možná čistých oumyslech tohoto komunálního strýce,on ale jaksi opomněl Macchiaveliho poučku, že do politiky může člověk s čistými úmysly, ale usí počítat s tím, že bude , zbit, zkopán či dokonce zabit................. 

Předmět: RE: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...
Datum: 5.12. 2009, 22:33 - dnes v 22:33


 

Pane Kotek a dost,
máte do zítřejší půlnoci na to, aby jste toto dal do správných souřadnic. Nerad bych informoval vedení vašeho města, kdo ho zastupuje. Mám obavu, že Vás asi nepochválí.Ono si stačí přečíst váš blog a zřejmě vás mají plné zuby.To by v tom byl čert, abych nenašel někoho, kdo si Vás rád politicky či mediálně podá..........
Ono je to vcelku koretní řešení........... Přeposlaná zpráva:
Od: Jíří Kotek
Předmět: RE: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...
Datum: 5.12. 2009, 22:20
Dostal jsem od svých přátel odkaz na výpotek Vaší patrně choré mysli:
 
Dnes mne oblažil jistý Kotek, t.č. aktivista, komunální politik, snad i redaktor jakého si plátku v Karlových Varech e-mailem, že jestli mám problémy s jakousi svoločí, tak nemám dělat blbce z něho a senátora Horníka.
Nevím, zda je to jenom sebestřednost či obyčejná hloupost tohoto komunálního strýce,ale dosti mne přeceňuje. Že bych si dovolil dělat blbce z politického panoptika jménem Alternativa, to ani náhodu. Tento slepenec se postavil do role politických magorů sám a čeká, že ho zvláštně pěstovaná tlupa jménem Věci veřejné vynese na politický Olymp.
 
Patlat se v trusu vašeho mozku je bezpředmětné.
 
Má-li to být reakce na můj kratičký majlík, pak navštivte nějakého veterináře (pro lékaře by to byla ztráta času)
Patrně komplexy invalidního úchyla, fízla, snad vaše morální či psychopatická minulost,
Budou příčinami flákajícími vás po zbytek trudného života.
Cítím z vás chorobnou nenávist a sebestřednost.
Jste ubohým výtrusem této společnosti, který není schopen užitečného života.
Užívejte si ho a smažte se v něm dál.
Zmůžete-li se k psaným ubohostem ještě k výhružkám budete snad ukojen.
 
Lituji lidí, které potřísnil váš trus.
Jsou od vás však morálně a lidsky natolik vzdáleni, že se jim nemůžete ani přes virtuální bariéru přirovnat.
 
. . . ubožáku!
 
j.k.

Tak poslouchej osle, cesta k Tobě je hloupostí a poselstvo ztátou času. Chceš-li válku, máš ji mít. Já používám vždy otevřené hledí,běda když někdo se zachová jako Ti, kterým ělá mediálního advokáta.
Zatím jsem jenom obezřetný, budeš asi velice sebestředný a na takové platí pouze jedno. utlouci je vlastními zbraněmi.............




  • Přeposlaná zpráva:
    Od: Jíří Kotek
    Předmět: FW: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...
    Datum: 5.12. 2009, 22:43
     
    ... čekal jsem že přijedeš,
    nebo budeš posílat ty vypatlaný lebky jako si sám :-)))))

     
    A jaký dost !!!
    Souřadnice nejsou moje ale tvoje.
    Do mýho života si se nabořil sám,  
    jak z něho vypadneš je jiná věc
     
     
     
    -----Original Message-----
    From: vrana2077@seznam.cz [mailto:vrana2077@seznam.cz]
    Sent: Saturday, December 05, 2009 10:34 PM
    To: Jíří Kotek
    Subject: RE: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...

     
    Pane Kotek a dost,
    máte do zítřejší půlnoci na to, aby jste toto dal do správných souřadnic. Nerad bych informoval vedení vašeho města, kdo ho zastupuje. Mám obavu, že Vás asi nepochválí.Ono si stačí přečíst váš blog a zřejmě vás mají plné zuby.To by v tom byl čert, abych nenašel někoho, kdo si Vás rád politicky či mediálně podá..........
    Ono je to vcelku koretní řešení...........
    No virus found in this incoming message.
    Checked by AVG - www.avg.com
    Version: 8.5.426 / Virus Database: 270.14.95/2546 - Release Date: 12/05/09 08:13:00




    • Přeposlaná zpráva:
      Od: Jíří Kotek
      Předmět: RE: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...
      Datum: 5.12. 2009, 22:20
      Dostal jsem od svých přátel odkaz na výpotek Vaší patrně choré mysli:
       
      Dnes mne oblažil jistý Kotek, t.č. aktivista, komunální politik, snad i redaktor jakého si plátku v Karlových Varech e-mailem, že jestli mám problémy s jakousi svoločí, tak nemám dělat blbce z něho a senátora Horníka.
      Nevím, zda je to jenom sebestřednost či obyčejná hloupost tohoto komunálního strýce,ale dosti mne přeceňuje. Že bych si dovolil dělat blbce z politického panoptika jménem Alternativa, to ani náhodu. Tento slepenec se postavil do role politických magorů sám a čeká, že ho zvláštně pěstovaná tlupa jménem Věci veřejné vynese na politický Olymp.
       
      Patlat se v trusu vašeho mozku je bezpředmětné.
       
      Má-li to být reakce na můj kratičký majlík, pak navštivte nějakého veterináře (pro lékaře by to byla ztráta času)
      Patrně komplexy invalidního úchyla, fízla, snad vaše morální či psychopatická minulost,
      Budou příčinami flákajícími vás po zbytek trudného života.
      Cítím z vás chorobnou nenávist a sebestřednost.
      Jste ubohým výtrusem této společnosti, který není schopen užitečného života.
      Užívejte si ho a smažte se v něm dál.
      Zmůžete-li se k psaným ubohostem ještě k výhružkám budete snad ukojen.
       
      Lituji lidí, které potřísnil váš trus.
      Jsou od vás však morálně a lidsky natolik vzdáleni, že se jim nemůžete ani přes virtuální bariéru přirovnat.
       
      . . . ubožáku!
       
      j.k.
       
       
       
      -----Original Message-----
      From: Jíří Kotek [mailto:jiri.kotek@volny.cz]
      Sent: Friday, December 04, 2009 1:57 PM
      To: 'vrana2077@seznam.cz'
      Subject: RE: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...

       
      Máte-li problém s jakoukoliv sebrankou,
      nevím proč tedy přitom děláte blbce z jiných lidí
      ... tedy ze mě a senátora Horníka.
       
      Jiří Kotek
       
       
      -----Original Message-----
      From: vrana2077@seznam.cz [mailto:vrana2077@seznam.cz]
      Sent: Tuesday, December 01, 2009 1:37 AM
      To: Jíří Kotek
      Subject: Re: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...
       
      Budu stručný- znám tu sebr..... z Romey.cz jak svoje boty. ono hnutí holocuast and cominterna je přímo dnes nikoliv populismem,ale zlatým výděleným způsobem pro celé familie.
      Jestli jste četl pocitě a pořádně - tak mluvím o dvou variantách . Ono spiknutí IMV a OZS je taky možná paranoia, jak oni tak ráda žlutá internacionála kvičí.......
      jinak sbohem a nemám taky potřebu s Vámi filipikovat.......,
      Kronus jaroslav
      No virus found in this incoming message.
      Checked by AVG - www.avg.com
      Version: 8.5.426 / Virus Database: 270.14.87/2536 - Release Date: 11/30/09 07:31:00 

      Předmět: RE: FW: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi způsobil ...
      Datum: 5.12. 2009, 23:10 - dnes v 23:10


       

      Jsi si blbe jist, že jsi ten, za koho se vydáváš ? Já bych opravdu nerad se podepsal na člověku, který svým aktivismem se dostal do problémů ? Vše se dá ještě zastavit..........., problém ovšem není ani barkozi, či vrána,ale tvůj zřejmě dosti ožralý mozekkk............. Ono jde o to, zda se opravdu někdo jenom za dotyčného Kotka nevydává a nechce mne vyprovokovat............hodláš v těch e-mailech pokračovat,,,?

      > ------------ Původní zpráva ------------
      > Od: Jíří Kotek <jiri.kotek@volny.cz>
      > Předmět: RE: FW: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi
      > způsobil ...
      > Datum: 05.12.2009 23:03:22
      > ----------------------------------------
      > Fakt to máš za tím svým hledím vypatlaný!
      > Seber si ty svoje webový zblytky na začátku a mé ještě slušné majlíky,
      > který si zase svým lebečním trusem vyšplouchnul do webu.
      >
      > Proto jsem ti napsal co jsem napsal a asi jsem se trefil :-))))
      > Vystřihni si to nad postel a večer si to čti jako modlitbu.
      > Pak si znova přečti, čím si do mě vyjel - bezdůvodně!
      > Neznal jsem tě.
      > Ted honíš jak ty svý sračky nacákáš k dalším lidem.
      >
      > Je mi tě líto sráči,
      > doplácej se se svými fašisticko-bolševickými metodami životem
      > a táhni k čertu!
      >
      >
      >
      >
      >
      >
      > -----Original Message-----
      > From: vrana2077@seznam.cz [mailto:vrana2077@seznam.cz]
      > Sent: Saturday, December 05, 2009 10:48 PM
      > To: Jíří Kotek
      > Subject: Re: FW: vypal ... a pak se teprva podívej kam a proč ... a co jsi
      > způsobil ...
      >
      > Tak poslouchej osle, cesta k Tobě je hloupostí a poselstvo ztátou času.
      > Chceš-li válku, máš ji mít. Já používám vždy otevřené hledí,běda když někdo
      > se zachová jako Ti, kterým ělá mediálního advokáta.
      > Zatím jsem jenom obezřetný, budeš asi velice sebestředný a na takové platí
      > pouze jedno. utlouci je vlastními zbraněmi.............
      > No virus found in this incoming message.
      > Checked by AVG - www.avg.com
      > Version: 8.5.426 / Virus Database: 270.14.95/2546 - Release Date: 12/05/09
      > 08:13:00
      >
      >  








 

Žádné komentáře:

Okomentovat