Počet zobrazení stránky

úterý 2. února 2010

Nic než národ aneb hlouposti plný pytel,,,,,,,,,,,,

Manifest Národního sjednocení




Od: vrana2077@seznam.cz

Komu: ingvesely@volny.cz

Předmět: zaslání

Datum: 2.2. 2010, 21:32 - dnes v 21:32

Dobrý den pane Veselý,
vím, že vstupenkou do jakéhokoliv světa je v dnešní ČR hloupost či drzé čelo. Přesto skromně konstatujíce, že tímto nedisponuji,ale držím se pravidla platících uzavřených smluv, urguji následující:
1/ jsem abonentem SN alespoň za rok 2009
2/ více jak před půl rokem, my jejich vydavatel zaslal závaznou přihlášku k odběru knihy , která mělo vydat nakladatelství dr. Jánošíka . Jejím autorem je dr.ing. Kobliha. Tuto jsme vyplnil a odeslal na jeho adresu zpět.
3/ chci býti abonentem SN roku 2010.

Před více jak 14 dny jsem zaslal na e-mail SN upozornění, že ačkoliv SN č.4/2009 vyšly již skoro před 3 týdny, neobdržel jsem je.
Na webu Národní myšlenky bylo annoncováno vyjití knihy od dr.ing. Koblihy, na základě tohoto impulsu jsem požádal o její zaslání, k čemuž mělo sloužit předchozí zaslání závazné objednávky.
Dále jsem požádal o zaslání složenky na zaplacení SN na rok 2010.
Bohužel jse md odnešního dne neobdržel ani e-mail typu, trhni si nohou debile.
Usoudíte, že nikoliv JÁ,ale dr. Jánošík je na řadě. Jaké zvolí stanovisko je jenom jeho věc,ale chci být informován .
Kronus Jaroslav
P.S. bylo by dobre, kdyby mi zaslal tu část SN z minulého roku , kam si tak zvaní čeští nacionalisté pod redikcí jistého Kopala zadali inzerát související s moji osobou. Je to jedna z materií, kterou si přeje kriminální policie........., děkuji a hezký DEN !

Žádné komentáře:

Okomentovat