Počet zobrazení stránky

středa 10. února 2010

Skromně a pokorně vedení DS

Předmět: zaslání
Datum: 10.2. 2010, 14:46 - dnes v 14:46
 

Servus šohajové,
toto mi zaslal jeden z vašich myšlenkových gigantů typu s.r.o - s rozumeme omezeným !


výtok Dělnického mozku
Toto mi zaslal jeden Dělnický mozek...........

Anonymní řekl(a)...
... Zobrazit více


Lidičky dávejte si na Vraňase dobrý pozor. Je to tajtrlík a pokrytec. Kritizuje skvělého pracovníka instalatera Vandase, ale sám se fláká. Pracuje totiž jako bezpečnostní pracovník, přesněji sedí na vrátnici a blbě čumí. Naopak instalateřina je odborné zaměstnání a služba lidu, parazite Vraňasi! Skvělému pracovníkovi Vandasovi nesaháš ani po kotníky! A Dělnická strana bude zanedlouho očištěna a na jaře je v parlamentu a ty utřeš nos, havraní šašku!



9. února 2010 9:38



Pominu-li půvabný výron "služba lidu", který je jak vystřižen ze slovníku sebranky let padesátých, tak nemám důvodů s autorem nesouhlasit.



Já dokonce jeho "myšlenku" rozvedu - jistý truhlář a syfilitik zároveň jménem Gottwald to dotahl až na presidenta našeho Kocourkova. Mohu Vansdasovi jenom popřát good luck a co se týče syfilízy - ta způsobuje paralýzu mozku. U některých jedinců to nastává i bez ni ! .

Jsem potěšen, že i můj marginální web navštěvují intelektuální giganti typu toho, co zanechal výše uvedený koment !
Já to ve svoji vrozené skromnosti opatřil krátkou poznámkou a alokoval na web i FB. Je-li pravdivá informace, která byla kdysi dána na web, že dotyčný politický kádr byl i managerem masových milenek / lidově se tomu říká pasák/, pak stačí, kdyý si chvilku nechráněně s těmito zaskotačí a kromě rozkoše obdrží i lues !
S pozdravem NRS -aneb Sbohem rozume
Kronus Jaroslav




na začátek
Vaše emaily zabírají 0,07 MB z Vaší 10 MB schránky. Zapnout neomezenou schránku.
Obsazeno 0%
Copyright © 1996 - 2010 Seznam.cz, a.s. - Nápověda a kontak

Žádné komentáře:

Okomentovat