Počet zobrazení stránky

sobota 13. února 2010

tak konečně je jasno................

Nový český primas a pražský arcibiskup - Mnsgr.ThLi.

Duka Dominik

 

Předmět: zaslání
Datum: 13.2. 2010, 16:34 - dnes v 16:34
 

Pochválen buď pan Ježíš Kristus,
dovoluji si jako by´t nekatolík ,ale ctitel katolické tradice a jejího odkazu coby součásti českého kulturního a náboženského prostředí vyslovit radost nad jmenováním Mnsgr. Duky českým primasem.
Mám na jeho Eminenci malou, ale pro mne důležitou vzpomínku. Před cca 20 měsíci při zotavování se ze životní krize způsobené nezvládnutím rozvodu, ztráty dítěte a úmrtí otce jsem požádal hradecké biskupství o zaslání knihy současného primase, která nesla název jeho životního kréda - V duchu pravdy !
Pan biskup mi knihu zaslal i s podpisem a místo požadavku zaslání peněz za tuto vyslovil přání, abych podpořil nějako u křes´tanskou aktivitu finančně. Takto jsem učinil po zotavení se !
V Kristu Kronus Jaroslav - Kolín

 

Žádné komentáře:

Okomentovat